• سه‌شنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400121007727
  • خبرنگار : 71477

جانسون به مرز ناتو با روسیه می‌رود

جانسون به مرز ناتو با روسیه می‌رود

نخست وزیر انگلیس امروز (سه‌شنبه) پس از آنکه متعهد شد که رئیس جمهور روسیه پیامدهای حمله‌اش به اوکراین را احساس خواهد کرد، به مرز ناتو با روسیه سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس همزمان با تلاش برای متحد کردن غرب در مجازات کردن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به خاطر آغاز جنگی که در حال حاضر جان صدها تن را گرفته است، با همتایانش در لهستان و استونی دیدار و از نیروهای انگلیسی بازدید خواهد کرد.

جانسون پیش از سفر به شرق اروپا از متحدان خواست تا یکصدا و متحد باشند تا "تضمین کنند که پوتین در این راه شکست خواهد خورد."

در همین حال، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس نیز ماموریت دیپلماتیکی را آغاز کرد و آماده می‌شود تا در شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو سخنرانی کند.

انتظار می‌رود لیز تراس به این شورا بگوید که "پوتین دستانش به خون آلوده است و اوکراینی‌ها را به صورت کورکورانه به قتل رسانده است."

تراس قرار است در جریان سخنرانی‌اش بگوید: پوتین قوانین بین‌المللی و حقوق بشر را در مقیاسی بسیار بزرگ نقض می‌کند و جهان از او حمایت نخواهد کرد.

وی از غرب خواهد خواست تا پوتین را به خاطر جنگی که به پا کرده است، منزوی کنند.

این اظهارات تنها ۲۴ ساعت پس از آن مظرح می‌شوند که مسکو اعلام کرد بازدارندگی اتمی روسیه را در واکنش به اظهارات نامشخص تراس در حالت آماده‌باش بالا قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۰ ۲۱:۵۴

آخه جرات جنگیدن باروسیه رو نداری،،با۱۰تاموشک اسکندر کشورتو ازنقشه جهان پاک میکنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۰۰:۳۷

انگلیسی کثیف برخلاف مجسمه عکس شیر در سر در سفارت خانه شان از گربه پست تر هستن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۰۷:۳۶

کثافت های روزگار آیا ملت افغانستان وملت یمن انسان نبودند .به اندازه یک نوک سوزن دلتان برای آنها میسوخت هشت سال جنگ در کشور ما جوانهای مثل دسته گل ما را ازبین بردید چطور حالا دلسوز اکراین شدید منافعتان در خطر است .فکر کنم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۰۸:۱۰

آخه یکی نیست به این نخست وزیر انگلیس بگه، حالا حرف شما گیرمم درست باشه پس چرا نمیدی به مرز یمن با عربستان و دارو دستش که مردمش بخاطر نبود غذا و دارو دارند میگی رند و مهمات شما و آمریکا و اسرائیل شبانه روز روی سرشکن ریخته میشه با چراغ سبز خودشون . مگه خون اوکراینی ها رنگین تر از یمنی هاست . این سوالات رو در جمع خبر گزاری های دنیا که هر ساله بر گزار میشه بایستی ازشون پرسید . آره باید ازشون پرسید پس شبانه روز مردم افغانستان و عراق و سوریه و فلسطین با مهمات ارسالی شما دارند کشته میشن چرا نمی ره مرز های اونها بازدید کنی . انشاالله خبرنگاران و خبرگزاری های با وجدان و باغیرت در هرکجای دنیا در کنفرانس ها و سخنرانی های این ها ازشون بخوان به این سوالات جواب بدند . آنوقت خود ملت ها تصمیم میگیرند که چه کسی حق هستش و چه کسی ناحق.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۰:۱۱

باسلام پس چرا به عربستان و کشورهای مهاجم دیگرمثل امریکا اینجوری عمل نکردند این نوکران جیره خوار و روباه پیر

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۰:۱۸

دستانش به خوب آلوده است ؟ مگر دستان شماها به خون مردم افغانستان،عراق ، یمن ، لیبی ، سوریه و... آلوده نیست ؟ مگر این شماها نیستید که کشورهای ذکر شده را بخاک و خون کشیدید ؟ چرا وقتی کشورهای اسلامی در آتش جنگ میسوزد عکس العمل نشون نمیدهید حالا که جنگ به مرزهای تان نزدیک شده لرزه به اندام تون افتاده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۰:۲۳

انگلیس باتزویر مذهبی برای فریب روسیه، وارد معرکه شد، گوتین آیا سرنوشت ژاندارک را پیدا خواهد کرد؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۰:۲۷

نازی ها و دراکولاهای انگلیس از کیسه مسیح برای فریب روسیه استفاده می‌کنند، چهره دیگر امپراطور دروغ، یعنی نیرنگ و تزویر، وارد میدان شد.....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۲:۲۶

یمن زیر بمب بارانه کاری نکردن حالا اکراین عزیز غرب وسازمان ملل است درود بر پوتین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۲:۲۸

وای چقدر این انگلیسی ها کثیف و مکار هستن واقعا روباه پیر که میگن همینه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۲:۵۴

لعنت بر پوتین و اونهایی که طرفدارش و جنایتشو نمیزارن مردم ببینن. چه پوتین و چه اونهایی که مردم رو بدبخت کردن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۳:۴۲

کره زمین باسیاست انگلیس میچرخه ومرگ برپوتین وطرفدارانش

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۹:۳۳

اینوبدونیدکه دنیاشده دنیای موشک واتم وسلاح بروز نه دنیای سیاست ومذاکره این خودغربیها به نمایش گذاشتن انگلیس کثیفترین کشورروی کره زمین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۲ ۰۲:۳۰

اون اقای که به پوتین بد می گه ، ادمهای هستن که داخل فتنه سال88 دنباله رو کودتای نرم انگلیسی غرب بودن ،برو خجالت بکش وطن فروش