• سه‌شنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400121008035
  • خبرنگار : 71402

زلنسکی: روسیه پیش از مذاکرات آتش‌بس باید بمباران را متوقف کند

زلنسکی: روسیه پیش از مذاکرات آتش‌بس باید بمباران را متوقف کند

رئیس جمهوری اوکراین امروز سه‌شنبه گفت، روسیه باید پیش از آنکه مذاکرات معنادار برای آتش‌بس آغاز شود، بمباران شهرهای اوکراین را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین بار دیگر از کشورهای عضو ناتو خواست تا برای متوقف کردن نیروی هوایی روسیه یک منطقه پرواز ممنوع اعمال کنند و اینگونه استدلال کرد که این "یک تدبیر پیشگیرانه است و هدفش آن نیست که ائتلاف ناتو را به سمت جنگی با روسیه بکشاند."

زلنسکی در داخل یک ساختمان دولتی به شدت محافظت شده گفت که اگر ناتو با چشم‌انداز عضویت اوکراین مخالفت کند، این کشور خواستار "تضمین‌های امنیتی الزام‌آور و قانونی" می‌شود.

موضوع ایجاد یک منطقه پرواز ممنوع، بارها از سوی رهبران غربی از جمله آمریکا و انگلیس رد شده است. امروز بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس برای چندمین بار تایید کرد که برنامه‌ای برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع وجود ندارد چون لازمه آن درگیری با روسیه است و آنها چنین چیزی نمی‌خواهند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۰۲:۱۳

آخه دلقک فکر کردی روسیه یه کشور ضعیف مثل لیبی یا علاقه آقای زلنسکی دلقک بهتری یه فکری برای فردا ی خودت باشی چون غرب با مزدورانش مثل دستمال توالت رفتار، میکنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۰۳:۳۰

خداوند کمکتون کنه و شر این شیطان کوتوله جنگ طلب و قدرت نما رو به خودش برگردونه لعنت بر پوتین آدمکش

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۰۴:۰۰

زلنسکی در موقعیتی نیست که شرط بگذارد کسیکه به ناتو فکر می کنید نه مردمش خیانت کرده است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۰۷:۲۲

این زلنسکی فکر کرده مملکت داری صحنه سینما هست وبا ذلیل وخوار کردن خودش در پناه امریکا وغرب کشور ومردمش را به نابودی کشاند حالا دیدی غرب چقدر اعتماد بهش اشتباه است کاش کشورهای دیگه مخصوصا عربی هم چشمشون را باز کنند وهوشیارانه ببینند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۱ ۱۴:۳۵

هر کشوریکه دل به بیگانه پسپارد ننگی را به ملت وارد خواهد نمود .اکراین این ننگ را به جان خریده ومقاوت مردومی ان معنایی ندارد. بله اگر اوکراین فقط به قدرت ملت خود باور داشت لازم نبود غربگدایان داخلی مثل موش از کشور خارج شوند همان اتفاقی که در افغانستان افتاد هردو عامل زیر سر آمریکا وغربیها بود.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۲ ۱۶:۰۵

زلینسکی اینقدر هول شده که با لباس خونه میاد پشت تریبون