• چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400121108648
  • خبرنگار : 71660

کیم جونگ اون خواستار تلاشی گسترده برای مردم و آموزش ایدئولوژیک آنها شد

کیم جونگ اون خواستار تلاشی گسترده برای مردم و آموزش ایدئولوژیک آنها شد

رسانه‌های دولتی کره شمالی اعلام کردند که کیم جونگ اون در سخنرانی خود در پایان کنفرانس سه روزه "حزب حاکم کارگران" خواستار تلاشی عظیم برای مردم و "آموزش ایدئولوژیک" آن‌ها شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) اعلام کرد که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز دوشنبه در جریان سخنرانی اختتامیه دومین کنفرانس رهبری حزب کارگران کره شمالی که در پیونگ‌یانگ برگزار شد، این درخواست را مطرح کرد.

این کنفرانس که اولین کنفرانس از اواخر سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود، روز شنبه شروع شد. هم زمان با برگزاری این کنفرانس، کره شمالی در میان "مشکلات اقتصادی" تشدید شده توسط "تحریم‌های بین‌المللی" و "محدودیت‌های ناشی از همه گیری کرونا"، تلاش می‌کند تا نظم و انضباط و وحدت را در میان مردم و حزب حاکم تقویت کند.

این کنفرانس به بررسی کار سازمان‌های حزبی در پنج سال گذشته پرداخت.

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از کیم در مراسم اختتامیه عنوان داشت: از حالا به بعد، آن‌ها باید یک نمایش عظیم و اختصاصی را برای مردم در نظر بگیرند تا شرافت و اعتبار حزب ما حفظ شود.

کیم از آن‌ها خواست تا در مقابل مردم متواضع باشند و آن را به عنوان موهبت و ارزشمندترین کار ممکن تلقی کنند و همچنین فداکارانه تلاش کنند تا بهترین راحتی و رفاه را برای مردم تضمین کنند.

کیم با اشاره به اینکه دبیران این حزب باید "کارگران سیاسی و واقعی باشند"، گفت: تنها دلیل وجود حزب ما این است که "فداکارانه" برای مردم خدمت می‌کنند و این "ماهیت دائمی و نماد والای" آن است.

رهبر کره شمالی همچنین از دبیران در این حزب خواست تا "آگاهی ایدئولوژیک مردم" را متحول کنند و "سیاست‌های حزب" را در راستای ارتقای رفاه مردم به واقعیت تبدیل کنند.

کیم با تاکید بر لزوم انجام این کار جهت افزایش آگاهی سیاسی و اخلاقی مردم گفت: رکود و عقب نشینی در امور اقتصادی "قابل جبران" است، اما رکود و عقب نشینی در آموزش مردم عواقب "جبران ناپذیری" به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha