• چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400121108686

مدیر کل راهداری فارس:

نوروز موج جدید مسافرت را شاهد خواهیم بود

نوروز موج جدید مسافرت را شاهد خواهیم بود

ایسنا/فارس مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس پیش بینی کرد که در ایام پایانی سال و عید نوروز، شاهد موج افزایشی مسافرت‌ها به این استان و شهر شیراز، باشیم.

علیرضا سیاهپور چهارشنبه ۱۱ اسفند در جلسه کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر فارس با اشاره به اهمیت بالای طرح نوروزی ۱۴۰۱، بر لزوم فراهم شدن زمینه‌های سفر ایمن، امن و مناسب هموطنان، به استان فارس تاکید کرد.

سیاهپور گفت: با توجه به پیش بینی ایجاد موج جدید مسافرت‌ها و افزایش تقاضا برای انجام سفرهای بین شهری به ویژه با استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در سفرهای نوروزی پیش رو، برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم بین بخشی دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته و تشکل‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان در این ایام با رویکرد به تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هر چه مطلوب و مناسب تر ضروری است.

مدیرکل راهداری فارس اضافه کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی که در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ پیش بینی شده، برنامه ریزی و هماهنگی‌های با رویکرد به ارائه خدمات مورد توجه جدی اعضاء این کمیته قرار گیرد.

او همچنین بر ضرورت پیش بینی فروش بلیت‌های اینترنتی ناوگان حمل و نقل مسافر، مقابله با پدیده دلالی فروش بلیت در سطح پایانه‌های مسافربری، فعال گشت های ایمنی و کنترل نامحسوس ناوگان حمل و نقل عمومی، فعالیت و نظارت جدی مدیران فنی شرکت های حمل و نقل مسافر بر ناوگان فعال تحت پوشش، کمیته نظارت بر عملکرد و فعالیت های اماکن پذیرایی و مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در مرکز استان و شهرستان‌ها به ویژه در محورهای پر گردشگر استان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha