• چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400121108759
  • منبع : نمایندگی سمنان

با کمک خیرین سلامت محقق شد

شمارش معکوس برای افتتاح بخش توانبخشی قلبی - ریوی در بیمارستان شاهرود

شمارش معکوس برای افتتاح بخش توانبخشی قلبی - ریوی در بیمارستان شاهرود
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شمارش معکوس برای راه‌اندازی بخش توانبخشی قلبی - ریوی بیمارستان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با کمک خیرین سلامت خبر داد.

دکتر حسین شیبانی اظهار کرد: این بخش در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکمیل روند درمان بیماران قلبی در بیمارستان شاهرود راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش بازتوانی قلبی بیمارستان امام حسین (ع) به زودی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این بخش یکی از مهمترین بخش‌هایی است که باید در کنار بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این بخش در بیمارستان شاهرود ادامه داد: بیماران مبتلا به سکته قلبی و بیمارانی که تحت عمل جراحی قلب باز، جراحی تعویض دریچه، پیوند قلب و سایر جراحی‌های قلبی قرار گرفتند, بیماران مبتلا به کرونا و بیماری‌های مزمن از جمله فشارخون بالا و دیابت در واحد بازتوانی قلبی مورد مراقبت قرار می‌گیرند و این امر باعث می‌شود تا بیماران زودتر به زندگی عادی روزانه برگردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: یکی از کمبودهای بیمارستان امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود وجود یک بخش توانبخشی قلبی جهت ادامه درمان برخی بیماران بود که با راه‌اندازی بخش توانبخشی قلبی ریوی و بیماری‌های مزمن این کاستی نیز برطرف خواهد شد.

دکتر شیبانی بیان کرد: بیشترین مراجعه کننده به بخش توانبخشی قلبی ریوی و بیماری‌های مزمن را بیمارانی تشکیل می‌دهند که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفتند یا به عوارض داخلی دچار هستند و این نشان دهنده آن است که خدمات طب فیزیکی قابل ارائه به سایر رشته‌ها نیز است و معمولا این بخش در مراکز استان ها وجود دارد.

وی افزود: تجهیزات این بخش بالغ بر یک میلیارد تومان توسط خیر محترم خانواده حاج مهدی واحدی به بیمارستان اهدا شده است و خانم دکتر رضایی متخصص طب فیزیک و توانبخشی نیز در آینده در این بخش به فعالیت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha