• پنجشنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400121209344
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج:

با جهاد تبیین به مقابله با دشمن برخیزیم

با جهاد تبیین به مقابله با دشمن برخیزیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه دفاع یک روز تو جبهه و جنگ بود اما هم اکنون دفاع در کف خیابان، مسجد و فضای مجازی است، گفت: انقلابی باید با جهاد تبیین حضور فعال همه جانبه در میدان، مسجد و فضای مجازی برای مقابله با دشمنان نظام داشته باشد.

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان در نشست تشکیل ستاد جهاد تبیین در دهدشت افزود: این یک مصیبت برای انقلابی‌هاست که وقتی رهبر انقلاب صحبتی میکنند و انقلابی‌های متوجه نمی‌شوند.

وی سایر بیانه‌های رهبر معظم انقلاب از جمله تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ اراده‌ها، جنگ شناختی، جنگ روایت‌ها و جهاد کبیر را یاد آور شد و اظهارکرد: ما بر کدام یک از اینها کار کردیم، دشمن وارد خانه‌ها، دل‌ها و ذهن‌ها شده است و کسی که تا دیروز انقلابی بود امروز بر علیه ولایت حرف می‌زند.

حجت‌الاسلام اندرزیان خاطرنشان کرد: دشمن دارد کار خود را پیش می‌برد، ما که باید در میدان باشیم غافل مانده‌ایم، فردای قیامت چه جوابی داریم؟

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه انقلابی بودن تنها به نماز خواندن و روزه گرفتن و ثواب نیست تصریح کرد: انقلابی باید با جهاد تبیین حضور فعال همه جانبه در میدان، مسجد و فضای مجازی برای مقابله با دشمنان نظام داشته باشد.

وی ادامه داد: دفاع یک روز تو جبهه و جنگ بود اما الان دفاع در کف خیابان، مسجد و فضای مجازی است.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج مبنی بر سخنان رهبر معظم انقلاب که ما هیچگاه طرفدار جنگ نیستیم و نمیخواهیم کسی بیگناه کشته شود، عنوان کرد: جنگ اوکراین که حالا شده حیاط خلوت اسرائیلی‌ها، اما عده‌ای غربگرا در داخل که حتی از انتشار عکس حاج قاسم خودداری کردند هم اکنون عکس خانم‌ اوکراینی مانور رسانه‌ای می‌دهند.

وی با بیان اینکه باید بحث حزب و جناح در مسئله جهاد تبیین کنار بگذاریم عنوان کرد: ما باید خدمات انقلاب را برای همه خصوصا نسل جوان تبیین کنیم، جوان‌ها خبر ندارند انقلاب چه کارهایی انجام داده است.

حجت‌الاسلام اندرزیان خدمات ۴۳ انقلاب در حوزه‌های مختلف از آب، برق، گاز، سلامت، رفاه، جاده، ریل، بهداشت و... را یادآور شد و گفت: عده‌ای هنوز رژیم شاه را تطهیر میکنند، خطاب به آنها اگر رژیم شاه کار کرد که الان نباید مشکلی بود.

وی مشکلات اقتصادی را کار لیبرال‌های غرب‌زده عنوان و بیان کرد: هم اکنون که داریم کم‌کم تحریم‌ها را پشت سر می‌گذرانیم دست و پا می‌زنند و خدمات نظام را می‌بینید و اینگونه برخورد می‌کنند.

حجت‌الاسلام اندرزیان آمریکا را بحران زیست عنوان و تصریح کرد: آمریکا بحران درست می‌کند تا زیست کند و برای او مهم نیست داعش باشد یا غیر از داعش.

وی با بیان اینکه عده‌ای آلبانی نشین برنامه‌ریزی میکنند و پیاده‌نظام‌های آن‌ها در داخل آنها را اجرا می‌کنند گفت: آن وقت ما چه کرده‌ایم؟ متاسفانه عده‌ای نان جمهوری اسلامی را می‌خورند و پشت سر، نظام را زیرسوال می‌برند، اینها ظرفیت ندارند، صبور نیستند، انقلابی بودن باید خودش را برای سختی‌ها آماده کند.

وی اظهار کرد: اگر جایی که بنویسم و ننوشتیم فردا باید پاسخگو باشیم که چرا سکوت کردیم، ما ملت امام حسینیم و ملت امام حسین(ع) همیشه بیدار است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام اندرزیان با بیان اینکه پایگاه ستاد جهاد تبیین نباید تعطیل شود، بیان کرد: اینجا منافع دنیوی نیست و کار برای رضای خداست، باید حرف آقا را بشنویم وگرنه از قافله عقب می‌مانیم، باید زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha