• پنجشنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400121209363
  • خبرنگار : 90057

اردوغان خواستار آتش‌بس فوری در اوکراین شد

اردوغان خواستار آتش‌بس فوری در اوکراین شد

اردوغان از روسیه خواست فورا جنگ در اوکراین را متوقف کند و "به صلح جهانی کمک کند" و افزود که آنکارا با گسترش ناتو مخالف نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، ترکیه عضو ناتو با اوکراین و روسیه مرز دریایی مشترک دارد و روابط خوبی با هر دو دارد.

رجب طیب اردوغان؛ رئیس جمهور ترکیه در یک کنفرانس مطبوعاتی در آنکارا در پاسخ به سوالی درباره درخواست اوکراین برای عضویت در اتحادیه اروپا گفت که ترکیه که چندین دهه نامزد اتحادیه اروپا بوده است، از هرگونه گسترش ناتو و اتحادیه اروپا حمایت خواهد کرد. اردوغان از اتحادیه خواست که «همان حساسیتی» را که برای درخواست عضویت کی‌یف برای درخواست ترکیه از خود نشان داد، نشان دهد و کشورهای عضو را به دلیل عدم صداقت مورد انتقاد قرار داد.

وی گفت: آیا زمانی که کسی به (ما) حمله کند، ترکیه را در دستور کار خود قرار خواهید داد؟»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۶:۵۰

میگن خداوند به مورچه دوتا بال میده که پرواز بکنه حالا فکر می کنید برای چی بال میده خب براینکه می‌خواهد مورچه بعدش هلاک بشه یعنی وقتی دوتا بال های خودش را ازدست میده هلاک میشه درمورد پوتین همین حکایت هست الان خداوند بهش پروبال داده تاهر غلطی بکنه اما نمیدونه همین بال‌ها که بهش قدرت دادن تا خوب بتازه درآخر کار این بلها فرو میریزن وپایان قدرت پوتین ومرگش خواهد رسید چون می‌خواهد هلاک بشه به چشمان ریز وبدقواره اش اگر خوب نگاه کنید متوجه افسرده وبیماری او خواهید شد ورشکست در نگاهش موج میزند،بگید که نگفتم !!؟؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۸:۰۴

روانشناس... دکتر ؟.. استاد تحلیل ضرب و المثل های فارسی و در نهایت سیاستمدار....همگی هم به اشتباه و تحت تاثیر اخبار فضای مجازی ....کاش می تونستیم به اندازه معلومات و تخصص خودمون نظر بدیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۵۸

یه کلمه هم بشنوید از مادر عروس ، نصف این اتیشا زیر سر همین ترکیه توهمی و نسل کش و نژاد پرسته ، کسی نیست بگه رجب تو مگه نبودی میخواستی به اوکراین پهپاد بدی مگه تو نبودی آذربایجان رو پر و بال دادی ایشالا بزودی نوبت تو هم خواهد رسید فاشیست دودوزه باز

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۵:۵۹

تنها عزیز و عاقل جهان اردوغان می باشد. والسلام.