• پنجشنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400121209427
  • خبرنگار : 71475

ولیعهد عربستان: من دستور قتل خاشقجی را ندادم / این قتل تمام برنامه‌های اصلاحاتی مرا خراب کرد

ولیعهد عربستان: من دستور قتل خاشقجی را ندادم / این قتل تمام برنامه‌های اصلاحاتی مرا خراب کرد

ولیعهد عربستان سعودی در سخنانی گفت: بدیهی است که من دستور قتل جمال خاشقجی را صادر نکرده‌ام. این موضوع به لحاظ احساسی به من و عربستان آسیب می‌زند.

به گزارش ایسنا، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در مصاحبه با مجله آمریکایی "آتلانتیک" گفت: من معتقدم که قوانین حقوق بشر در پرونده کشته شدن روزنامه نگار سعودی، جمال خاشقجی در مورد من اجرا نشده است. زیرا ماده ۱۱ اعلامیه جهانی حقوق بشر می‌گوید هر کس تا زمانی که جرمش ثابت نشود بی‌گناه است.

وی ادامه داد: من وجود خشم به خصوص در میان روزنامه نگاران نسبت به قتل خاشقجی را درک می‌کنم، اما ما نیز احساسات و خشم داریم.

بن سلمان تصریح کرد: کشته شدن خاشقجی بدترین اتفاقی بود که تا به حال برای من رخ داده است، زیرا تقریبا تمام برنامه های من برای اصلاحات را خراب می‌کرد.

ولیعهد سعودی تاکید کرد که عربستان سعودی عاملان قتل خاشقجی را مجازات کرد، اما کسی بخاطر جنایات مشابهی مانند بمب گذاری در مجالس عروسی در افغانستان و شکنجه زندانیان در گوانتانامو مجازات نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۲ ۱۸:۲۴

مگه بدون دستور تو چنین چبزی ممکن بود!!! کدوم مجازات؟! کی رو مجازات کردی؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۲ ۲۰:۱۶

تو ادم خوبی هستی ولی اوایل خیلی جوگیر شدی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۲ ۲۲:۲۳

بلی کم‌کم یه عده‌ای دارند بيدار می‌شوند یکی مثل این آقای بن سلمان

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۲ ۲۳:۴۶

بی خیال بِنی!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۰۰:۱۴

ای بی شرف قاتل

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۰۷:۱۴

آره، واقعأ که بعضیا بجای تو در گوانتانامو شکنجه شدند، کثافت قاتل آدم کش، وهابی نجس، تو کثیف ترین موجودی هستی که میتونه وجود داشته باشه.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۰۷:۱۷

لعنت به ال سعود خائن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۴:۱۳

راست میگه آقای ولیعهد ایشون دستور قتل رو نداده عده ای از طرف سیا مسعول این کار بودن بنده خدا رو کشتن چون غرب بوق و بوقچی های قوی دارن دمیدن تو بوقهاشون و همه رو گردن محمد بن سلمان انداختن غرب با داشتن این بوقهای قوی هرکار میکنه درجریان حمله پوتین به اوکراین ببینید چقدر غرب و آمریکا بوقهاشون گوش جهان رو کر کردن چرا در اشغال فلسطین توسط نوکرشون بوقهاشون بتمرگ‌شدن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۵:۱۵

حالا که تصمیم گرفتی آدم خوبی باشی باید بیای پا بوسی وسری حملات به یمن متوقف کنی دیدید آمریکا یک ببرکاعدی است نمیشه بهش اطمینان کرد پیش به سوی همسایگان مسلمان وملتهای با غیرت