• پنجشنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400121209519
  • خبرنگار : 71038

رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر مطرح کرد:

دلیل تفاوت سیاست آمریکا و متحدانش در قبال اوکراین در مقایسه با ایران و سوریه و یمن چیست؟

رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر با طرح این پرسش که دلیل تفاوت سیاست آمریکا، اروپا و متحدان آنان در قبال اوکراین در مقایسه با سیاست آنان در قبال ایران و سوریه و یمن چیست؟! گفت : آیا واقعا موضوع حقوق بشر و جان انسانها برای آنها مطرح است یا این که تنها خط قرمزشان منافع و حفظ استیلای سیاسی آنان بر جهان است؟!

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی ، در مورد تفاوت سیاست آمریکا، اروپا و متحدان آنان در قبال اوکراین در مقایسه با سیاست آنان در قبال ایران ،سوریه و یمن در صفحه توییتر خود نوشت : «همانگونه که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ "در اوکراین طرف‌دار توقّف جنگیم، ما میخواهیم آنجا جنگ تمام بشود."

هشت سال جنگ را بر ایران و ملت آن تحمیل کردند. آمریکا و اروپا و متحدان آنان متحد و حامی تمام عیار متجاوز بودند! هشت سال جنگ را بر سوریه و ملت آن تحمیل کردند. آمریکا و اروپا و متحدان آنان متحد و حامی تمام عیار متجاوز بودند و هستند! هفت سال جنگ را بر یمن و ملت آن تحمیل کردند. آمریکا و اروپا و متحدان آنان حامی تمام عیار و متحد متجاوز بودند و هستند! و ضدانسانی ترین تحریم ها را بر ملت های ایران، سوریه و یمن اعمال کردند! هشت روز از عملیات نظامی در اوکراین می گذرد. آمریکا و اروپا در تلاش هستند که تمام دنیا را علیه روسیه بسیج کنند!

سئوال این است که دلیل تفاوت سیاست آمریکا، اروپا و متحدان آنان در قبال اوکراین در مقایسه با سیاست آنان در قبال ایران و سوریه و یمن چیست؟! آیا واقعا موضوع حقوق بشر و جان انسانها برای آنها مطرح است یا این که تنها خط قرمزشان منافع و حفظ استیلای سیاسی آنان بر جهان است؟! بلوک غرب سالهاست که از نظر  اخلاقی سقوط کرده است. اگر نگاه و رفتار خود را نسبت به جهانیان تغییر ندهند، سقوط سیاسی و اقتصادی آنها نیز چندان دور نخواهد بود.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha