• پنجشنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۳:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400121209538
  • خبرنگار : 50491

مسئول بین‌الملل سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان:

آقای رئیس جمهور در سفر به گلستان غربال الک بیاورید/گلستان سالها در تناقض «گلستان شدن» مانده است

آقای رئیس جمهور در سفر به گلستان غربال الک بیاورید/گلستان سالها در تناقض «گلستان شدن» مانده است

ایسنا/گلستان مسئول بین‌الملل سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان خطاب به رئیس جمهور گفت: متأسفانه در استان گلستان دانه درشت های با پارتی بر میز مسئولیت تکیه می زنند و دانه ریز های متخصص از الک رد می‌شوند.

فاطمه فغانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا در گرگان با اشاره به مطالبات دانشجویان از رئیس جمهور اظهار کرد: بنده نماینده قشری هستم که در شرایط فعلی سرشار از ناامیدی شده اند، در حالی که ما با جوان ها در هشت سال جنگ در مقابل دنیا ایستادیم و پیروز شدیم اما حال به این جوانان چیزی جز ناامیدی القا نکرده ایم.

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: آقای رئیس جمهور در سفر به گلستان غربال اٌلک بیاورید در گلستانِ ما؛ دانه درشت های با پارتی مسئول می شوند و دانه ریز های متخصص از الک رد می‌شوند، سالهاست گلستانِ ما در تناقض گلستان شدن مانده است و دانه دانه جوانان و دانشجویان متخصصش سرخورده در خانه نشسته اند و مسئولان بازنشسته دوباره در منصب ریاست ارگان ها  نشسته اند.

مسئول بین‌الملل سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان با بیان اینکه این دولت نیاز به حجامت دارد، بیان کرد: نمی شود با افرادی که دیروز نظام را قبول نداشتند انتظار داشت که امروز در ظاهری متفاوت در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کند، اینها همه هشدار است، متأسفانه استان گلستان از مسائل گوگناگون اعم از از باندبازی های پشت پرده یا از کت و شلوای های جناح عوض کرده یا از مسئولان بی ریش که در این دولت همه با ظاهری متفاوت در مسئولیت جدید نمایان شده اند، رنج می برد.

فغانی با بیان اینکه با شعار جوان‌گرایی کشور جوان نمی شود، یادآور شد: جوان امروزی نیاز به امید به آینده، اشتغال، نبود تورم، مسکن و غیره دارد تا بتواند دوباره شکوفا شود. جوانان امروز همان جوانان ۵۷ هستند بلکه مصمم تر پای انقلاب اسلامی ایستاده اند؛ در واقع جنگ همان جنگ است ولی سلاح و میدان تغییر کرده است، اگر آن زمان حسن باقری های ۲۷ ساله در دوران جنگ بودند امروز هم احمدی روشن هایی پا به عرصه گذاشتند و در جهاد علمی برای اقتدار کشورمان قد علم کردند.

وی با اشاره به اینکه جوانان در ادوار قبل شعار زیاد شنیدند، افزود: ما جوانان و دانشجویان از رئیس جمهور دولت سیزدهم که با لفظ دولت انقلابی روی کار آمد توقع اقدام انقلابی داریم، متأسفانه امروز ما دانشجویان هیچ امیدی به آینده شغلی و تحصیلی خود نداریم و هیچ آینده ای برای خود متصور نیستیم چراکه در تمامی دستگاه های دولتی ضعف مدیریتی و بی عدالتی بیداد می کند.

مسئول بین‌الملل سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان با بیان اینکه استان گلستان زیر سایه سبز جنگل های هیرکانی محرومیتی را تحمل می کند که هیچ ارگانی به داد آن نرسیده است، یادآور شد: در استان سبز و دریایی گلستان مناطق محرومی که به آب آشامیدنی دسترسی ندارند هر روز بیشتر می شود و کم آبی به آسیب اصلی این استان تبدیل شده است.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی پیام نور استان گلستان با اشاره به گرانی و افزایش بی رویه قیمت برخی اقلام و کالاها، خاطرنشان کرد: مردم دیگر تحمل التهاب و تصمیمات خلق الساعه را که موجب کاهش قدرت خریدشان می شود، ندارند و آنچه مردم را نسبت به آینده اقتصاد نگران می‌کند مشخص نبودن برنامه های اقتصادی و فقدان صاحب نظران با نظریه های مختلف در تیم اقتصادی شما است.

وی با بیان اینکه مردم از دولت سیزدهم تابلوی قرمز بورس و دلار ۳۱ هزار تومانی را بر نمی‌تابند، تصریح کرد: یکی از مسیر های اقناع و همراه سازی مردم؛ اقناع جامعه نخبگانی به ویژه قشر دانشگاهی به عنوان حلقه های میانی و واسطه میان مردم و حاکمیت است، انتظار ما در این موضوع از دولت سیزدهم به صورت شفاف؛ تحول در نسبت میان نهاد دولت و نهاد دانشگاه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha