• جمعه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400121309742
  • خبرنگار : 71415

آماده‌باش ارتش کره شمالی برای جنگ جهانی سوم

آماده‌باش ارتش کره شمالی برای جنگ جهانی سوم

بر اساس گزارش‌ها مقامات کره شمالی به فرماندهان ارتش کشورش گفته‌اند در بحبوحه درگیری‌ جاری بین اوکراین و روسیه برای جنگ جهانی سوم آماده باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه لاتین تایمز، مقامات ارشد کره شمالی به اعضای حزب حاکم کارگر در این کشور گفته‌اند که پس از حمله روسیه به اوکراین برای بسیج قوا آماده باشند.

به گزارش پایگاه موسوم به "رادیو آسیای آزاد" (RFA )، مقامات کره شمالی پیش از انتشار اطلاعات درباره حمله به اوکراین برای عموم مردم این کشور، تا چندین روز از پخش اخبار مربوط به این حمله خودداری کردند. همچنان که این حمله در حال انجام بود و پس از اینکه نیروهای روسیه حمله گسترده‌ای را به اوکراین انجام دادند، رهبران حزب حاکم کارگر در کره شمالی برای مدت دو روز نشست‌هایی خصوصی را برگزار کردند. طبق این گزارش مقامات پیونگ یانگ در ضمن بحث‌هایشان در خصوص اقدامات خود در پاسخ به روابط بین المللی خود با یک "همپیمان قدرتمند" جلوی انتشار اخبار مربوط به این حمله را گرفتند.

مقامات دولتی به RFA گفتند، مقامات کره شمالی روزها منتظر ماندند تا به ملت درباره تهاجم روسیه به اوکراین اطلاع دهند، ابتدا فقط اخبار مربوط به این حمله را به اطلاع اعضای حزب حاکم کارگر در نشست‌های خصوصی رساندند و آنها بعداً این اخبار را علنی کردند.

  یک مقام استان موسوم به پیونگان شمالی به RFA گفت: "هر کمیته منطقه ای وابسته به حزب در استان به همه اعضای حزب اطلاع داد که متحد قوی ما؛ روسیه در حال جنگ است."

منبع استان پیونگان شمالی گفت: "روابط بین‌المللی با روسیه در حال جنگ، تیره هستند، بنابراین کمیته منطقه‌ای حزب خواستار آن شد که همه برای بسیج شدن در هر زمان آماده باشند." دستور صادر شده این بود، کره شمالی آماده باشد "تحت هر شرایطی فورا وارد جنگ شود."

یکی از ساکنان استان هامگیونگ شمالی به RFA گفت: پس از اینکه این خبر به اعضای حزب در این استان واقع در شمال شرقی کره شمالی منتقل شد، به سرعت در بین مردم پخش شد.

در همین حال، سخنگوی وزارت امور خارجه کره شمالی موضع این کشور در قبال درگیری اوکراین را بیان کرد و بیشتر تقصیرها را متوجه آمریکا و متحدان غربی آن دانست. او اظهار کرد: آنها (غربی ها) با ویران کردن عراق، افغانستان و لیبی، عباراتی در مورد احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی در قبال وضعیت اوکراین که به سبب کارهای خودشان دچار انفجار شد به زبان می آورند. این اصلاً منطقی نیست.

این اولین بیانیه رسمی پیونگ یانگ در مورد جنگ در اوکراین بود، اگرچه یک مقاله منتشر شده در وبسایت این وزارتخانه نیز شدیدا به واشنگتن به دلیل "خودکامگی و خودسری" آن بود که باعث متزلزل شدن صلح و ثبات بین المللی شده، حمله کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۶:۰۲

من از طرف رعیس جمهور ایران مجوز لازم برای نصب موشکهای بالستیک کرهُ شمالی مجهز به بمب اتمی روی هدایت کنندههای هایپرسونیک به همتای هم پیمان همرزم همسنگر خود را صادر میکنم و از همپیمان نظامی خود میخواهم هر چه سریعتر تا قبل از جنگ اقدام فرمایند تا ما هم سهمی داشته باشیم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۲۴

دنیای بی رحم است اگر دفاع نداشته باشی ازبین خواهی رفت.امریکاپایان جنگ جهانی سوم.۲بمب اتم که آزمایش می کرد به ژاپن انداخت.عراق راویران کردازبمب های ناپالم استفاده کردطالبا.داعش راایجادبین مسلمانان فتنه وجنگ ایجادکردسوریه راویران کردسازمان کجابود.مرگ براین سازمان.اسرائیل بمب اتم دارد.سازمان مجو داده است جون قانونی است.ایران نه..۷۶سال است فلسطین رانابودکرد است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۳۵

ناهار هم‌میدن؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۳۶

دمت گرم کیم جون جون ما پشتتیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۳۱

داداش خداییش شماره ساقیتو بده بهم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۳۵

شبها غذای سنگین نخور عمو

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۳۳

خندمون ننداز🤣🤣🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۰۴

شما رئیس رو درصت بنویث نمیخاد مجوذ سادر کنی عظیظ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۲۸

داداش پارکتو عوض کن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۳۰

کاش وای کاش برسد روزی که تمام حکومت های دیکتاتوری به تاریخ بپیوندند و مردم جهان در آرامش در کنارهم زندگی کنند جون درد امروز دیکتاتوری درشرق وغرب است وهم از موهبت آزادی وعدم تبعیض برخوردار شوند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۳۳

طوریکه جنابعالیه!میفرمایید(سمی)داشته باشیم!هرکی متوجه نشه فکرمیکنه نذریه!!! جنگ یعنی بدبختی،نداشتن امنیت،اوارگی،ازدست دادن عزازان...وهزارتا مصیبت دیگه!!! خیلی تنت میخاره تشریف میبردی سوریه ولبنان والی ماشالله.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۵۳

واقعا که

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۰۷

تو رییس جمهور رو درست بنویس ما انسانیم نه حیوان حیوان به جان هم می افتند البته ما روی حیوانات وحشی رو‌ هم سفید کردیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۲۹

راست میگی دستور همین الان خودت صادر کن چی زدی داداش بخواب نرو تو رویا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۰۷

باشه بابا جو گیر . آخه تو این وسط چی کاره ایی😶🤣🤣😂 بعدشم رئیس جمهور ایران چه ربطی به کره با اون رهبر کجش دارع😂😂 و در آخر تو مگه نمیدونی موشک هسته ای میزنه زن و بچه ها رو می‌کشه و ما فقط مثل یه مرد با نیرو نظامی میجنگیم😪🚬😒🚬

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۳:۵۴

شما یاد بگیر کلمه رییس نه رعیس لازم نکرده زر بزنی لطفا به خودت کنترل فرو کن 🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۰:۵۲

تو با این همه سواد رییس دو بلد نیستی بنویسی؟ هی بمب فلان و بسان بیا پایین سرمون درد گرفت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۱:۲۰

نقی الکی میگی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۱:۵۷

داداش قبل از فرستادن، متن رو یک بار بخون کلی غلط املائی داری

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۲:۵۸

داداش لطفا زودتر ََ دستورات لازم رو بفرمایید،، ما و بچه های پارک، در اوج نئشگی هستیم. تا نپریده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۶:۴۶

جنگ طلبی در قرن بیستو یک نشانه نپختگی جناب عالی است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۳

بیا پایین سرمون درد گرفت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۲

خداییش جنسش خیلی خوب بوده تو اصفهان که یه مشت آشغال دست مردم میدند بگو از کدوم شهر هستی که ما خم بیاییم اونجا خرید کنیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۲:۰۵

کلّه این یارو کیم جونگ اون هم که دنگ دنگ میکنه برای جنگ.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۳:۴۸

خیلی ساده اید هنوز سازمان سیا وکارشناسهای مخ را نشناخته اید. کره شمالی را با وضعیت موجود امریکا درست کرده وخرجش راهم میده به چند دلیل. یکی برای نشون دادن الگوی یک رژیم کمونیستس به مردم دنیا دوم بخاطر لولوی بالا سر کره جنوبی و ژاپن. وووو

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۸:۱۴

چی میگی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۹ ۲۰:۰۹

داداش چی میزنی؟ به نظر من یا یه لطفی کن نزن یا ساقیتو عوض کن )رعیس؟؟؟..؟؟؟)!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۰۸:۰۰

له شی الهی . این چه سمی بود نوشتی آخه ؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۶:۳۷

این باقالی هم داره شاخ وشونه میکشه کسی نیس بهش بگه تو برو پی پی های مردمت رو وزن کن تا کشاوزی تو رونق بگیره این هم یک دیکتاتور فندقی خخخخخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۰۸

همین باقالی بمب هیدوژنی 150 تنی آزمایش میکنه جفت دریای ژاپن وکره جنوبی متحدان امریکا ونفسشون درنمیاد ولانچرهای پرتاب کلاهک پلوتونیومی بابرد ۸۰۰۰کلیومتر روتنظیم کرده رو ایالتهای کالیفرنیا وفلوریدا وکلرادو ،بایدن جونتون که خایه حرف زدن نداره فقط بادشکم درمیده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۳۴

همین دیکتاتور فندقی وقتی حرف میزنه آمریکا نفس هم نمیتونه بکشه.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۵۷

آمریکا زمانی می‌ترسه که تحریمت نکنه کره شمالی ایزوله شده فقر فلاکت نابود کرده همرو چه ترسی چه کشکی بایدن ضعیفه یادته زمان ترامپ رفت دیدنش

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۲۶

ناموسن دمت گرم با این حرفی که زدی خبرنگار بودم حتما این حرفتو نشر میکردم که به گوشش بره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۳:۰۰

تف کنن اب میبرتت کشوری با ده میلیون نظامی کشوری که برای جنگیدن امادست کشوری که مردمش نیازی مثل منو تو به اب و برق و گاز و اینترنت نداره عین تو هم تو دوروز بدون اب و برق و اینترنت افسرده نمیشن بمیرن با دوتا بمبش کل مملکت مارو به ماقبل تاریخ میفرسته اونوقت شما میای مسخره میکنی ایشون رو اینا چیزی برا از دست دادن ندارن پس سربه سرشون نباید گذاشت در حقیقت منو تو چیزی نیستیم این ترسناک ترین ادم روی کره زمینه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۴:۳۵

از بدبختی کشیدن مردمش معلومه چه جانوریه. بدبخت عصر حجری فقط فکر ساخت موشک و فکر میکنه هزار سال عمر میکنه. مرگ بر دیکتاتورهای عالم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۹:۰۸

هیچ میدونی همین کره شمالی بخاطر نداشتن ارتباط بین مردمش و مردم دیگر جهان مردمش بیشترین اعتقاد و اعتماد رو به دولتشون در دنیا دارن ؟ یعنی چنان رهبرشون رو میپرستن و چنان براش میجنگن که اگه جنگی پیش بیاد هر سرباز کره ای ۱۰ سرباز آمریکایی رو حریفه . حالا تسلیحات بماند...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۰:۴۳

خداییش این دیگه خیلی کامنت سمی بود😂

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۰:۵۹

به به تا باشه جنگ باشه به خدا قسم اگه جنگ جهانی هزاربار اتفاق بیفته باز هم دیکتاتوردست از سرکچل ایران برنمیداره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۰۸

بشر دست همدیگر نابود می‌شود برای ما بمب اتم حرام است اما دیگران اگر ما را با بمب اتم بکشند حلال

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۳۷

روسیه درقبال امریکا هیچی نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۳۱

اسکلی. واقعا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۳:۱۲

خطرانه آمریکا برای تو کدخداست خخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۳۰

درود بر رییس جمهور فهیم کره شمالی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۰۹

چرا دوستان این دوست ما رو دست کم میگیرن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۳۵

یه تو خیلی فهیمی با اون رئیس جمهور کره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۳۱

مشنگ پادشاهه نه ریئس جمهور

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۳:۰۶

بعععععععله ، هایل هیتلر زنده باد هر چی دیوونه دیکتاتوره گمونم اگه شما زمان رضا شاه زندگی میکردی ، همراه ایشون دست مودت و دوستی دراز میکردی طرفش و طرف هیتلر چون یه تنه با امپریالیسم جهانخوار به سرکردگی امریکای جنایتکار و انگلیس میجنگید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۳۳

بشین سر جات دیکتاتور کشورت اینقدر کوچیکه با یه بمب اتم محو میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۱۴

کمونیست اند چین کمونیسم است روسیه درحال برگرداند حمکوت کمونیستی (شوروی)است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۳۸

دادش خوددتو قوی کن تا تو سری نخوری

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۳۶

حرفهاشون و نظراتشون چقدر شبیه نظرات سیاسیون در ایران هست! نمیدونیم که کره شمالی از ما کپی میکنه، یا ما از روی دست اونها سیاستگذاری میکنیم؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۳۱

نه ما از روی کسی تقلید میکنیم و نه کسی ازر روی ما شرایط ایجاب میکند تا کشور های عضو سازمان شانگهای همگی این تصمیم رو بگیرند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۴۰

علی آقا . از خودت تز من درآوردی در نیار. شانگهای یه پیمان اقتصاد یه که ما تو اونجا هم ناظر هستیم و دلیل تشابهات پیغام ارسالی و ما کره شمالی وجود پدیده ای به اسم دشمن و دشمن سازیه برای خوراک تبلیغاتی رسانه های داخلیشون . و اینکه اصولاً کشورهای منزوی و دیکتاتورخیز تو دنیا نظرات مشابه هم دارن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۴۵

تو خفه خون بگیری بهتره خائن بزدل

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۰۹

به هر حال ایران و کره شمالی خیلی مراودات سیاسی نزدیکی با هم دارند. در این شرایط بحرانی ممکن هست دو دستی همدیگه رو بچسبند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۴۵

مردمان گر یکدگر را میدرند گرگ هاشان رهنما و رهبرند اینکه انسان هست این سان دردمند گرگ ها فرمانروایی می کنند و آن ستمکاران که با هم محرم اند گرگ هاشان آشنایان هم اند گرگ ها همراه و انسان ها غریب با که باید گفت این حال عجیب؟... فریدون مشیری

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۰۰

مرد حسابی کی گفته ما عضو پیمان شانگهای هستیم . ما رو عضو نکردن بلکه فقط عضو ناظر هستیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۰۳

اسمش فقط توپیمان شانگهای هست برا دلخوشی چه کشکی چه پشمی کدوم پیمان شانگهای کاه هم آخورش نمیکنن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۴۵

آقای بوق چی اگر کشورهایی که نظرات مشترکی دارن همگی منزوی و دیکتاتور هستند پس آمریکا و کشورهای اروپایی باید همگی دیکتاتورهایی باشند که شدیدا در انزوا هستند! آخه این چه ملاکیه! الان روسیه یا چین در انزوا هستند؟ یکم فکر کن بعد حرف بزن. همین ایران هم الان دیگه در انزوا نیست. تحریم دلیل بر منزوی بودن یک کشور نیست.ایران درحال حاضر با اکثریت کشورها مراودات اقتصادی داره. همه چیز که تحریم نشده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۳۹

ان شاءالله بزودی تمامی حکومتهای استبدادی و ستمکاران سرنگون خواهند شد ودنیا بدست صالحین خواهد بود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۵۵

کدوم ارتش کدوم چهارم کدوم کشک.؟ اخباری که از کره شمالی میاد همه از فیلترهای زیادی عبور میکنه. ارتش گرسنه و احتمالا ناراضی شانسی برای جنگیدن با قدرت‌ها رو نداره.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۰۴

انشاالله

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۲۹

غیره ممکن است اگر چه همه دیکتاتورها کنار بروند باز صالحینی هستند که بخوان بر صالحین دیگر حکومت کنند برای حکومت کردن دیکتاتوری ایجاد خواهد شد دیکتاتوری تو خون همه بشریت هست به موقع خودش بروز خواهد کرد چه در سطح پایین جوامع بشری چه در سطوح عالی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۳۷

کدام قدرت ها غرب که رییس آن بداد اوکراین نرسید فقط خوب بلده خواب بره یا باد در کنه شرق هم که با کره شمالی است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۸ ۱۷:۴۲

ایران قوی زنده باد با رهبری حکیم جنگ بشه مطمعن باشید هیچ کشوری جلو دار ایران نیست می‌زنیم تا غم سوز شند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۴۳

کره شمالی،چهارمین ارتش جهان،اینم از یک طرف،آقای بایدن بیا جمع کن برو سالمندان

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۳:۴۴

بیا پایین سرمون درد گرفت .یه مشت مغز فندقی حالیشون نیست همزمان ادعای مسلمانی دارند و هوادار کمونیست های احمق شدند .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۹:۲۷

ارتش ۲۵ ام نه چهارم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۴۸

کره شمالی وجرآت جنگ سوم ،این حقه باز ففط،بازیبهم زن است،

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۴۸

کی به کیه یک وقت دیدی غرب واردجنگ شد وچین وکره شمالی هم این وسط یک حمله ای به همسایگان خودشان داشته باشند. تایوان. کره جنوبی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۴۸

این چاقالو هفت هشت تا موشک تولید کرده اونا را با آزمایش تموم کرده فکر می‌کنه برای خودش

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۷:۵۶

این مردک عوضی چراباسلاحهای روس کلاس میزاره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۰۷

مگرشما به حساب بعضی هابرسید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۳۵

به امید خدا دست زورگویان قط خواهدشد انشالله و امریکا هم با بم اتم نابود می شود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۰۹

فکر میکنید این بمب های جدید بمب هیروشیما وناکازاکی هست خدانیاره اونروز را اگر یک احمقی چنین حماقتی بکنه کل بشریت نابود میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۰۷

درود بر کره شمالی انشاالله موشک های بالستیک را بفرستید تا نابودی آمریکا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۱۴

یجوری میگه انشاله ماشاله نابودی انگار مردم بدبخت نقشه جنگ میکشند ...چهارتاسیاستمدار جنگ طلب احمق نقشه جنگ میکشند چرا شما مردم بی خرد برا نابودی جامعه جهانی دست به دعا میشین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۰۳

اگر امریکا نابود بشه که همه مسئولین به خاطر مرگ بچه هاشون که در امریکا هستن عزا دار میشن، مخصوصا همون خانومه که از دیوار سفارت رفته بود بالا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۴:۴۵

دوست عزیز متاسفانه جامعه پر شده از نادانهایی مثل ایشون که فکر میکنن جنگ بچه بازیه، روسیه با اون همه تبلیغات ارتش چندین کیلومتری و غیره در فتح اوکراین خلع سلاح شده در جا میزنه، اینا فکر میکنن موشک انداختن به آمریکا الکیه، مردم بی اطلاع و گمراه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۹

البته یکیش رو راهی خونه شما میمونه اون موقع میگی مشاالله

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۰۸

ادم یاد فیلمهای فارسی قدیمی و جوجه جاهل هابی میافته که منتظر بودن گنده لاتشون دعوا را شروع کنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۱۵

ابوجحل گفتند که از بام افتادی منفجر شدی گفت. دیروز بود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۰۹

کم بود جن و پری ، این یکیم از دریچه پرید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۱۱

درود بر کره شمالی خوشم اومد ازت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۰۵

درود برشما! هیچوقت به این فکر کردی که میتونی شهروند خوبی برای کره شمالی باشی؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۱۲

یعنی میشه روزی بیاد این دیکتاتور روی کره زمین بساطش برچیده شود ... روزی فرعون ادعای خدایی میکرد ...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۱۳

اون کسی که ادعای خدایی می‌کنه آمریکاست و همچنین نوکران آمریکاست که بر سیاست هر کشوری مداخله کرده و داره می‌کنه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۲۱

این یارو اون هم قاط زده تو خودتم بکشی دیگه نمیتونی پوتین را نجات بدی بعد از پوتین هم انشاالله نوبت خودت است که کنار بری و حکومت را بمردم کره شمالی واکذار کنی.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۳۷

ایول دمت گرم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۲۵

فقط مانده این روانی وارد جنگ بشه!خداوکیلی تمام کشورها باید متحد شوند و کشورهای کمونیستی را نیست و نابود کنند!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۴۰

تو دیگه کی هستی که هنوز چشمت به اروپایی ها هست .یعنی خاک...،..فقط خدا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۲۹

حزب حاکم در کره شمالی با دشمن با سیاست دشمن هراسی حکومت خود را ادامه می دهند بهترین ابزار برای سرکوب نمودن مخالفان دشمن تراشی ودشمن هراسی است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۲۹

درود برپوتین ضدامپریالیست. مرگ بر امپریالیزم جهانی وبویژه آمریکای جهانخوار و ناتو

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۳۶

چرا یه عده طرفداری غرب و یه عده طرفداری روسیه و یه عده طرفداری شاه سابق رو میکنن الان تمامیت ارضی ایران مهمه نه این کارای مضخرفی که غربزده ها و طرفداران شاهنشاه میکنن و تمامیت ارضی ایران هم در حال حاضر فقط توسط اقای خامنه ای تامین خواهد شد خوده غربزدتم میدونی که اگه شاه حکومت دستش بود الان ایرانو مثل قدیما تقسیم میکردن متنهی ایندفه نصفش ماله اوکراین بود نصف دیگشم ماله آمریکا یه عده بیسواد فقط در مورد رضا شاه و محمد رضا شاه توپ در میکنن انگار اینا چه گلی به سر مملکت زدن اون زمان

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۰۰

چه درودی پوتین خودش یک استعمارگر است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۰۶

تو اول املای کلمات رو یاد بگیر بعد مردم رو بی سواد فرض ‌کن ..مزخرف نه مضخرف

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۳۳

اخه چاقاله تو الان ترب هم برای خوردن نداری میخوای بجنگی؟باکی؟چرا؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۳۴

ماهم برای دفاع از کشورمان ،باید مجهز به سلاح باز دارنده ودفاعی بمب اتم باشیم. چون اگر غفلت کردیم ،آمریکا و غرب رحم نمی کنند ،غارت می کنند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۰۴

باعرض معذرت اما احتمال حمله روسیه به ایران بیشتره تا امریکا تازمانی که منفعتی براش نداشته باشه مطمئن باش به ایران حمله میکنه هیچ زمان از تاریخ روسیه تزاری دوست و هم قدم ایران نبوده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۳۶

این دیگه چی میگه مگس رو دماغش بشینه خفه میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۵۲

اتفاقا باید از این ترسید چیزی برا از دست دادن نداره ولی کلی موشک اتمی قاره پیما داره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۱۵

بزارین تمام دشمنان ایران نابود بشن همهای اینها از غرب تا شرق دشمن ایران و ایرانی هستند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۱۸

یه عده بی سواد اومدن نظر میدن اهای اصن از قدرت موشکی کره شمالی خبر دارین که میاین این زرت و پورتا رو میکنین ترامپ یه دفعه کره شمالی رو مسخره کرد گفت با یه دکمه میفرستتشون هوا رهبرشون گفت با یه دکمه یه سونامی تو امریکا راه بندازه اثر نمونه اگه موند با بمب اتم جمع کنتش ترامپ عذرخاهی کرد خنگولا کره شمالی وارد جنگ شه طرف هرکی رو بگیره برندس

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۳۵

همین آقا یه غیرت در رگش داره به آمریکا باج نداده جلوش همیشه ایستاده چون دوس نداره دختران و زنان کره شمالی مثل مردم ژاپن و مره جنوبی بشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۳۸

خخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۰۷

این از نوادگان جمونگ هست و جنگ جهانی سوم شروع میشود و منجر به قطع شدن دست امریکا از کل جهان میشود این جنگ از قبل طرحی شده و کشورهای ایران چین روسیه کره شمالی ونوزلا و دیگران با هم متحد شدن و خودشون رو تجهیز کرده اند و آماده هستن فقط آمریکا وارد محلکه شود تا نهایش کنن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۴۱

عجب چهارشنبه سوریی بشه امسال....پیونگ یانگ خیلی قدرتمنده مخصوصا خواهرخوشگلش...جنگ بده آسیبو آدمای عادی میبینن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۴۱

خدا کنه جنگ جهانی سوم بشه دوباره همه چیز خر تو خر میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۴۳

اصلا جنگ این دوتا به شما چه ربطی داره مراقب خودتون باشید که امریکا گولتون نزنه اگر نه میشید مثل اوکراین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۴۷

چی میگی خرس گنده بروبمیر کی حوصله تورودار

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۴۸

نخاله توبروتفاله های روس جمع کن بخور

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۵۱

ایران روسیه بلاروس کره شمالی ونزویلا یکطرف بقیه دنیا اون طرف حالا دقت بکنید ما چند تا کشوری که این طرفیم چقدر به هم شباهت داریم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۸:۵۷

این یه واقعیته کشوری مقل امریکا برا خودش این حق را قائله به هذجا خواست حمله کنه اگر هم نتونه ابر قول رسانه ایش همواره فعاله حق را باطل و باطل را حق جلوه میده موشک و بمب اتم برای اونها طوری نیست تا به هر ملتی خواستند زور بگند نمونه اش عراق یمن سوریه افغانستان تحریم ناجوانمردانه ایران خلاصه این سگهی مو بلند اروپایی امریکایی هم درنده وهم وحشی اند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۰۲

عالی میشع اگه جنگ جهانی بشع بخدا یه سری ها ازبین میرن👌👌👌👌

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۰۵

اندوه اوکراین کشت مارا اینک پیونگ یانگ علم بگرفته بر دوش

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۰۷

خرزوقل چش شده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۲۲

جمع دیکتاتورها تازه داره جمع می‌شود... پوتین کیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۲۲

ادب برخی از مردم نمیدانم به چه سمت و سوئی میرود وقتی تحلیل میکنند چرا به همدیگه بدو بیراه میگید و این نشان از تحلیلهای کوچه بازاری میکند مردم ایران به ادب و گذشت و بزرگواری شهره اند و این بحث های تهاجمی دور از انتظار است تحلیل خود را بگویید وهرکسی با تفکر خودش تحلیلش محترم است و اهانت دون شآن میباشد دنیای کفر بجان هم افتاده اند و هرکسی بفکر منافع خودش است و براحتی ما را فدای منافع خودشان می کنند حالاچه غربی باشد و چه شرقی ، واین واقعیت انکار نشدنی است و اسلام هرکسی را که مظلوم واقع شده و برحق باشد با اوست حالا از طرف هر کسی که باشد . والسلام

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۲۲

این بچه سوسول کره ای هم فهمیده که آمریکا بهمراهی ناتو قلابی سالهاست بخور و بخواب کرده و مانند شیری است که دندان ها و چنگالشان را در خواب کشیده اند و آنهائیکه وارد ناتو شده اند هم مصون نیستندخخخخهخخخخخخخخهااهااا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۲۷

خیلی خنده داره کشوری که کمترین ازادی رو داره و یک اردوگاه کار اجباری بزرگه . اسم رسانه خودش رو گذاشته رادیو اسیای ازاد . عجب

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۳۰

آقای صالحی خیلی آقای خداناصرتان

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۳۰

ایرانیان هم میدانند تمام این کثیف کاریها ویازیا فقط وفقط یک مقصردارد اونم امریکای لجن میباشد لجنی که برای بقاء خود مردمان هرکشوری رو به خطر می اندازد هم پیمان هایشان بانند این بلا سراونهاهم حتما خواهد آمد برای ایرانیان هم روشن روشنه باید بی قیدوشرط از روسیه حمایت وکار این حرومی امریکارو یکسره کنیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۳۲

درود بر رهبر قدرتمند کره شمالی.آفرین ای مرد نترس

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۴۱

تمام دشمنان ایران باید نابود بشند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۴۲

کاش یک بمب هم بزنن رو سر ما از این زندگی پر از فقرو فلاکت و گرونی نجات پیدا کنیم.ما که راهی برای کنار اومدن با گرونی های هر روزه نشدیم لاعقل بمیریم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۳۰

درست مفرماید راه حل مرگ است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۴۳

یهو بزنید جهانو نابود کنید راحت بشیم از این همه قدرت نمایی پوچ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۴۶

درود به ایران عزیزم به تنها چیزی که فکرمیکنم سربلندیه کشورم ایران هستم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۵۱

شکر زیادی خورده کره شمالی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۵۴

آخه یکی نیست به رهبران کره بگه ملت شما که یکسره گرسنه هستن و دل ضعفه دارن و به علف خواری روی آوردن چه توانی دارن که بجنگن؟آقای خیکی یه کم به مردم خودت برس نمیخوا جنگ جهانی سوم راه بندازی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۵۵

من به عنوان یک وطن پرست میگم خاک بر سر هرچی مدیر ومسئول نالایق بی کفایت وبی تدبیره الهی تک تکشون نابود بشن اونا که پول بالا میکشن اونا که دست دزدی رو باز میزارن اونا که.....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۵۶

این مردک مغولی یک دیوانه تمام عیار است که فقط نصف قدش روی زمین است بقیه اش زیر زمین است اگه خود دیوانه اش آتش جنگ جهانی را روشن نکند خدا بخیر بگذراند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۵

انشالا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۵۷

ایران هم آماده هستش که وارد جنگ جهانی بشه و با شرکای و دوستانمان از جمله روسیه و کره شمالی و چین و ونزوئلا و سوریه و یمن و لبنان حزب آله و عراق بچه‌ای حمد الشعب آماده نابود کردن آمریکا و غربی های بی بته و نامرد هستیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۳:۴۲

جقد تو بیشعوری تو انترنت یه نگا بندازی متوجه کی برنده جنگ امریکا کشوریه که زبده ترین نیروهای نظامی دنیا رو داره تو همین ارتش امریکا حدود شصد هزار ایرانی خدمت میکنن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۰:۰۳

پسر جان تو بی شعوری که امریکارو بزرگش میکنی اونشبی که گرفتیمشون بدون استثنا شلوارشون خیس بود وبوی تعفن ادرار میداد یه سرباز که نبای اینقدر ترسو باشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۱۹:۵۸

واقعاً کشورهای مثل کره شمالی حکم یک وزنه برای جهان اند وگرنه غرب و نوچه هایش اسرائیل و پانترک دنیا را خواهند بلعید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۰۱

ایران هم باید بمب اتم داشته باشه اکراین درس عبرتی هست ..کره جان بشینی جات بزار جنگ تموم شه تنت می‌خواره مگ..

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۰۵

من تعجب می کنم چرادرداخل عده ای دم ازجنگ می زنند بدبختی ،کشتار،آوارگی،یتیم شدن بچه ها،قحطی،گرسنگی ...حاصل جنگ است درودبرصلح وآرامش وپیشرفت در زندگی وامید ..

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۰۵

جنگ جهانی سوم استارتش خورده همه به فکر خودشونن ما هم باید به فکر باشیم اگه جنگ بشه از خودمون دفاع کنیم، همه که مثل هم نیستن باید مثل کره شمالی آماده باش باشیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۰۹

آمریکای جهانخار وهمپیمانان مستعمره اش باعث وبانی جنگ نا امنی در جهان هستند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۱۱

نترس کاری بتو نداره پیشدستی نکن تونوکر حرف شنوی هستی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۱۸

جنایتکاره برای تصاحب کشورهای پیشرفته و حسادتی که در وجودشون دارند دست به کار شدند و گستاخی و جنایت آشکار و واضح خودشون رو به پای کشورهایی میندازند که اصلا وارد جنگ نشدند سلام بر امام حسین علیه السلام لعنت بر پوتین و طرفداراش و حامیانش تا روز قیامت آمین یا رب العالمین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۱۹

بیچاره برو نون مردمت رو تامین کن که همین الان هم آمریکا داره برای مردم تو غذای رایگان میفرسته

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۲۰

روسیه ،ایران ،چین، کره شمالی ،عراق و لبنان یه طرف و کشورهای غربی هم طرف دیگرالبته امیدواریم که جنگ جهانی نشود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۲۲

بهتره ما پیش دستی کنیم وبه عمان یا افغانستان حمله کنیم،تا از کره شمالی و روسیه عقب نمونیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۲۸

درود براین مرد تکاور که هیچ ترسی از آمریکا و غرب ندارد .مثل داداش پوتین.نوکر شما .ترک اغلو مرد دلار.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۳۷

درود بر لنین و مرگ بر شرکت های واسطه و واسطه گری درود بر کومونیست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۹:۱۲

زکی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۳۹

بمیرن هر چی اینجور اومهتی جاه طلب

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۴۸

سی سال تو تحریم و فقر و بیکاری ملت را نگه داشتند به بهانه هسته ای حالا درد ما و نگرانی ما اینه یه وقت جنگ بشه و این همه حارت پورت کردن الکی بوده باشه و مثل دوران. قاجار و قحطی بزرگ دوباره برسر ملت بیارند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۴۸

نظرها رو که میخونی یکی خواستار نابودی دیگری،و دیگری خواستار نابود یکی دیگه،این چه وضعشه،هیچ کس نمیگه به امید صاح و دوستی مردم در سراسردر جهان ،عجب انسانهایی شدهایم ا.تا این انسانها هستیم دنیا همینه همیشه ظالم و مظلوم وجود خواهد داشت .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۰۵

بسم تعالی انشاءالله هیچ جنگی رخ نمی دهد و این سیاست آمریکا و اروپا و هم پیماننش شما چقدرساده فکر می کیکنید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۰:۵۴

بیا پایین جو گیر نشو

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۰۲

باید جنگ بشه ایران آزاد بشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۰۵

کره شمالی نون نداره بخوره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۰۶

حمله کن داداش من پیشتت وایسادم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۱۴

اخ جون ایشالله یه جنگ خفن و بزرگ بشه که ۱۰ سال طول بکشه، اسرائیل رو نابود کنیم ، کشور های غربی بدبخت بیچاره شن شرقی ها خوشبخت شن منم تو طول جنگ چند بار مجروح شم، ترکش و گلوله بخورم، نصف معده و روده ام رو بخاطر جراحت جدید ترکش از دست بدم خیلی باحال میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۱۵

به یک چیز آیا دقت کرده اید؟بقول حافظ با کافران چه کارت گر بت نمیپرستی؟ما هم اگر حکومت کمونیستی نداریم و اگر صلاح کشور ما در دست کمونیست ها نیست پس چرا حالا در سنگر و همقطار کمونیست ها هستیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۱۶

دیکتاتور ها باید نابود شوند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۱۸

کره شمالی چند سال پیش اعلام کرد که از هرنقطه که بخواد کاخ سفید رو میزنه . آمریکا نداشت جوابشو بده اگه داشت تاکنون مثل عراق ویرانش کرده بود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۲۳

بچه جون برو گردو تو بازی کن دو تا موشک بالیستیک داری میخوای گردن کلفتی کنی در دنیای بزرگ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۲۵

بستنی کیم بزززن اون بمب قشنگه رووو

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۲۶

مدیریت و فرماندهی جهان در حال تغییر است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۲۶

کاش زودتر جنگ بشه خخخخ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۲۸

آخه جنگ جهانی سوم چه دخلی به این چشم بادامیها داره که انقدر جوگیرمیشندو جو میدندبه مردمشون اینها دو سه سال پیش هم میخاستند به آمریکا حمله اتمی کنن خلاصه که چرتو پرتها اینهارو نباید جدی گرفت .🤔

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۲۸

کسایی که سنگ کره شمالی را به سینه میزنید .اگه خوشتون میاد برا مدت ۳۰ روز بروید کره شمالی با مردم اونجا زندگی کنید. اونوقت بعد از یکماه بیا نظر بده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۴۰

اقای جون جون سلامون عليکم حالت خوبه هنوز مشغولی؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۴۸

خدا خودش رحم کنه ، جنگ ها همیشه الکی الکی اتفاق میافتند....یه ماه پیش می گفتند روسیه حمله میکنه کی باور می کرد جهان بسترخطرناکی برای جنگ جهانی داره ....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۵۳

⁦⁦(๑•﹏•)⁩✌️✌️

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۵۵

روانی و دیکتاتور احمق با مردم گرسنه وناراضی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۵۵

ای سیاست مداران احمق.شما کی هستید که مثل زمان های جاهلیت می خواهید ملت ها را به خاک و خون بکشید.ملت ها باهم دشمنی ندارند این شمایید که کینه و نفرت و دشمنی را در دنیا می پراکنید.همگی برید گم شید تا ملت ها بتونند به راحتی زندگی کنند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۱:۵۸

چی میگین شما آدمایی که این پیغامهارو میزارید انگاری که از تو غار بیرون اومدین.مغزتون فندقی هست یا خودتون زدیم به خریت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۰۵

شما از طرف رئیس جمهوری ایران ناهار نخور لطفا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۰۵

دنیا را یه مشت دیوانه مثل پوتین و کیم جونگ اون و بایدن و شی جینگ پینگ دارن به گند میکشونن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۰۷

سلام پدر کیم جونگ اون رودباری است ظاهرا یه تاجر رودباری چند کیلو زیتون می‌برد کره شمالی و راحت هم داماد کره ای ها میشه هم پدر بزرگ کیم جونگ اون به به ما شالله به این رودباری که پدر بزرگ کره شمالی اهل رودبار زیتون است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۰۹

اگه جنگ بشه و کار بالا بگیره میشه جنگ اتمی ‌‌واگه جنگ اتمی شد نسل بشر منقرض میشه پس اینقدر جنگ جنگ نکنید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۱۰

سلام خدمت سحر خانم گرامی در جواب شما عرض کنم شب خواستگاری کیم جون اون یه رودباری میگن پدر بزرگ کیم جونگ اون است علی رودباری اصل داماد کره ای ها اصلا کره را قبول ندارد فقط کره ای را گول زده و داماد اونا این رودباری پلنگ است

avatar

یکی نیست به این بگه مردمت دارن علف می خورن حرف مفت نزن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۱۶

یکی از مردان نیک و سالار روزگار کیم جون عزیز

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۱۸

قدرت ،قدرت را متوقف می کند .قوی باشید ،اگر نان و پنیر و سبزی خوردند. بمب اتم دارند که خواب را از آمریکا می گیره پنجاه سال دیگه متوجه این کارشان می شن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۲۵

ملت ما نباید آرزوی برتری شرق یا غرب را داشته باشند بلکه تقابل دایم و قابل کنترل آنها همراه با بالانس قدرت است که به نفع ما و بشریت است.ترمیم ارتباط با کل جهان و حداکثر استفاده از آن است که به نفع ما است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۲۷

جنگ جهانی دیگری درکارنیست آمریکا وروسیه باهم همدستن الانم دارن پشت پرده اوکراین وتقسیم میکنن وبه ریش همه میخندن اینقدر ساده نباشیدزندگیتونو بکنید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۳۷

خواهشن اینقدهم جنگ جنگ نکنیداگه جنگی رخ بده بازنده اصلی ماهستیم الان که جنگی رخ نداده ماهمه ازگشنگی داریم میمیریم چه برسه به اینکه جنگی هم صورت بگیره ازخدابخوایدکه هیچوقت جنگ جهانی دیگری رخ نده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۳۴

با اجرای طرح صیانت که برگرفته از تفکرات روسیه وکره شمالی هست تا چند سال دیگه مردم ما هم باید اخبار را تینطوری متوجه بشوند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۴۲

خیلی براتون متاسفم.این حرفها واسه ما ایرانیا نیومده. بذاربزنه به ....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۳۶

ایشالا که جنگ شه راحت شیم سال هاست منتظر جنگ جهانی ام

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۰۳

خدا اونروز و نیاره خیلیا همون اول نمیمیرن ،خیلیا اواره میشن زجر میکشن گرسنگی میکشن،مگه به این راحتیه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۳۶

جنگ هسته ای در ابعاد جهانی هیچ برندهای ندارد.بر خلاف ادعا شکر خدا دیوانه ای مثل کیم در حدی نیست که بتواند آنرا استارت بزند مدارای ناتو و امریکا را نیز دلیل ضعف در برابر روسیه یا کره شمالی ندانیدترس آنان از شکست نیست بلکه نابودی کل بشریت مطرح است.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۳۸

خداهمه دیکتاتورهای روی این کره خاکی راازبین ببرد فندقی توهم دیکتاتوری جنگ جهانی سوم کجابودخدانشناس بی دین ،،درودخدابرملت دلیرونیروهای مسلحش

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۴۶

گم شودیکتاتورلعنتی بروبدادمردمت برس شریکم پوتین شریکم پوتین بگوتا سقت شی حیف خرخخخخخخ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۴۶

اینم دوتا اتم ساخته شده نخود اش هر اتفاقی بیفته میپره وسط چهار تا موشک بندازن تو کره شمالی اثری ازش نمیمونه که تعجبم اینه چرا دنیا اینو گنده کردن یه شبه بزنن اثری ازش نمونه جمع شده بره دیگه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۴۷

تواگه گویی بودی ترامپ گولت نمیزد خلع سلاحت کنه بعدشم هیچی بهت نده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۱۷

ایران خودش میتونه بسازه نیازی به کره ی شمالی نداره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۵۰

بهترین موقع برای ایران است که ده تا کلاهک اتمی۲۰ مگا تنی سازگار با موشک های بالستیکی از کره شمالی خریداری کنه برای روز مبادا و بطور تهاتری اورانیم ۶۰ درصد ی به آنها بدهد!!!!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۲:۵۹

این یک جنگ جهانی (سوم) میشه براستی همان گونه از مدتها قبل گفته شده!پای خیلی ها ناخواسته باین جنگ کشیده میشه...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۰۰

به نحوه پخش اخبارشون توجه کنید، ما هم بعد از صیانت اینطوری میشیم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۰۴

اگه دقت کنین میبینین که اکثرا مردم ازامریکا بخاطذ زورگوییش متنفرن حتی اگه ازحکومت خودشونم دلخوشی نداشته باشن بلاخره انسان ذاتش اینجوریه که اززور وتزویر بدش میاد ،اینه که امریکارا یه روزی منزوی خواهد کرد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۰۴

این بیماریها کم بود حالا میخواهید مردمو بکشید .اول بیماری میارید پس از اون جنگ باید زن و بچه سیاستمدارارو سوزوند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۰۶

جونش این چقدر خوشحاله قراره موشک بازی کنه قوقولی مقولی کی بودی تو 😂

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۳۶

من فکر کنم شما فیلمهای هالیوودی زیاد می‌بینی. کلا تو فیلمی داداش واقعیت چیز دیگریست این جوری هم که شما میگی نیست.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۰۷

انتری آمریکا اگه باهات وباکشورعقب موندت بخواد وارد جنگ بشه مطمئن باش ظرف دوروز کل کشورت رو ویران میکنه خودتم به اسارت میگیره خبل گامو بدردنخور زیادی به موشک‌ها ت نناز آمریکا پدافند دفاعی داره که هیچ کشوری تودنیا نه داره نه تونسته دست پیدا کنه بهش لیزر همزمان 100موشک قاره پیما هم شلیک کنی سمت آمریکا همه رو به راحتی ساغت میکنه زیادی هیجان زده نشو بشکه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۱۱

اینو کی زد تو برق بابا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۱۴

بابا لامصبا صبر ‌کنید ایلان حداقل چند تا واحد یه خواب ۶۰ متری تو مریخ بسازه بعد بزنید کره زمینو بترکونید گیر عجب ک....خولایی افتادیم به حضرت عباس

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۱۷

سلام. قراره قدرت دنیا از امریکا به چین منتقل بشه و اینو تو تمام فیلم ها و انیمیشن های هالیوودی میشه دید. برای این انتقال قدرت هم نیاز به ی جنگ هست مثل جنگ جهانی دوم پس اینو بدونید گروهی که با چین هست تو این جنگ پیروز میشه پس الکی به هم فوش ندید اینها همه ازقبل برنامه ریزی شده است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۲۷

بیعت الله

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۳۳

باز خوبی مردم کره شمالی اینه که تو بدترین شرایط هم پشت رهبر وکشورشون هستن نه مثل مردم ما که با هر حرفی تو اینستاگرام اینور اونور میشن،هیچی بدتر از تفرقه بین مرد و دولتش نیست و متاسفانه مردم ما حزب بادن،کاش یه کم مثل مردم کره غیرت داشتیم،هی از ایران میشینن بد میگن ولی الان همون مردم جنگ زده اوکراین حاضرن تو همین ایران بد زندگی کنن ولی امنیت داشته باشن،یه بمب بندازن ایران تازه قدر عافیت و میفهمین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۵۳

در زمان جنگهای که در کشورهایی مثل یمن سوریه قطیف عربستان بحرین وهزاران کشور ومنطقه مظلوم دیگر رخداداداین به ظاهرمدافعان حقوق بشرکجا بودند که الان برای اوکراین ناله شان به آسمان بلند است آیا حقوق بشر مد نظر است یا حقوق نژاد بشر چرا قلب رئیس سازمان ملل الان به درد آمده مگر در جنگهای دیگر قلب در سینه نداشتند دنباله و ضجه های بچه های مظلوم را به گوش نمیشنونند تا قلبشان به درد اید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۳:۴۱

خب احمقن که طرفدار این آدم بی شعورن اگه طرفدار رهبرشون. نمی‌بودن الان وضعشون به این فلاکت نبود معلومه شما ها هدفتون چیه میخواین ایران رو مثل کره شمالی کنین در ضمن مردم کره پشت رهبرشون نیستن این رهبرشون که همه مخالفینش رو اعدام میکنه این افتخار نیست ذلته بفهمین احمقا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۴۷

اینم که همیشه آمادس

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۴۹

زر الکی نزنید برید جلو

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۵۳

کشورش تحریم مردمش تو فشارن جنگ به نفعشه با آمریکا لعنتی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۳ ۲۳:۵۵

کشتی نوح باید اماده شود خیلی وقت است که دیر شده است و رشد جمعیت زیاد است و اینها همه بهانه ای بیش نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۲۴

سلام خداراشکرمیکنم که روزبروزکشورم قدرتمندتر ازروزگزشته میشه اگرامریکا وااوروپاازقدرت امپراتوری ایران بزرگ نمیترسیدن چندسال وقت نمیگزاشتن که ایران رابیارن سرمیزمذاکره ا رزوی من قبولنباشد این جلسه بهم بخوره بنفع ماس +حیدر1400/12/13

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۱:۱۱

عالی گفتی داداش🙏🏽🍎

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۰۰

اگر جنگ جهانی سوم شروع بشه یارانه و سهام عدالت چی میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۵۰

خدالعنتتون کنه بجای اینکه دعاکنید ناموساتون زیردست کشوربیگانه نیفته چرت میگین بجایی این زرزدنابگید بمیریدبهتره تااینکه دست کشورای بیگانه نابودبشید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۵۲

انشالاخدا کشورهای بیگانه که توفکر نابودی ماهابدبختاهستن خداوامام زمان بیادونابودشون کنه.ماخوشی ندیدیم زندگی نکردیم به آرزوهامون نرسیدیم خداکشورهایی که ضداسلام هستن نابودبشن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۴:۲۱

وقتی اینصحبتهاروادم میخونه اگربینش هم یک حرف درست حسابی پیدابشه مثل یک اجر خوبی میمونه که وسط یک دیوار کج وکوله گگم شده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۴:۳۶

د د د د د ن جنگ جهانی سوم آغاز میشود آماده باشید

avatar

در جواب سلطان کامیاران آقا سلطان کیم جونگ اون آنقدر زیتون خورده که در دهانش گیر کرده و زیر گلویش پف کرده آنقدر پول را پارو کردن بردن اون ور آب خلاف کارها را با دست خودمان بگیریم خفه کنیم زنده باد رودباری و کرد کاملا مرد کردستان و کامیاران

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۳۳

آب که سربره قورباغه هم ابوعطامیخونه هرکدام ازاین کشورهاهواپیمای B52 داشته باشه بی بروبرگردفاتح جنگ خواهدبود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۳۷

آخ یه جنگ بشه بلکه ما جوونای تحصیل کرده بیکار بریم بجنگیم لااقل سرمون گرم شه یکمم غنیمت جنگی به جیب بزنیم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۳۸

هیچ فکرکردین اگرروزی ناتوبیادزیرگوش ایران ایران دیگه کارش تمومه مخصوصااگراذر بایجان عضوناتوبشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۹:۵۷

ناتو اون جوری تو میگی هیولا نیست احتمال نمیدونی همین ناتو اجازه نداد صربها مسلمانان بوسنی رو نابود کنند یا جلو داعش رو در عراق و سوریه و القاعده رو در افغانستان گرفت.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۳۸

در بحبوحه و درگیری کشورها که منجر به ریخت وپاش همه عالم می‌شود منتظرت هستیم.یامهدی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۳۹

کسی خبرداره که فعلاََسیب زمینی کیلوچنده؟؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۱:۰۴

کیلویی 13هزار تومن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۴۵

زنده بادکشورعزیزایران که بدون پشتوانه هیچ کشوری ۸سال با۳۰کشورجنگیدوحالاهم درمقابل هرمتجاوزی تااخرین قطره خون برای ایران بزرگ می‌جنگیم جنگ طلب نیستیم وحرف زورهم قبول نداریم زنده بادایران وایرانیان غیور

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۵۱

کره شمالی هم یه ملت ذلیل و بی رگ و توسری خور و سلطه پذیر داره که این زندگیشونو جهنم کرده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۹:۳۴

پشت هر ملت بدبختی یک مستبدی حکومت می کند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۵۳

قابل تو جه دوستان غرب پرست. نه امریکا نه اروپا به هیچ وجه باروسیه جنگ نظامی نمی کنند دوستان چهل درصد گاز اروپا را روسیه می دهد درضمن روسیه کشور قدرتمند درصحنه بین المللی می باشد دوستان روسیه در اکراین شکست نخورده وهم پیمانانش هم هست درضمن بعضی از دوستان جوری صحبت می کنند انگار همین الان از کره شمالی هستند امریکا به هیچ عنوان جنگ با روسیه و کره شمالی را نمی خواهد چون امریکا دیگر .ان قدرت سابق را ندارد روسیه حکومت اکراین را عوض می کنند چون بیشتر مردم اکراین روس تبارند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۰:۵۸

رهبر کره شمالی یک دیکتاتور و روانی است بعید هم نیست بخواهد این کار را بکند نمیدونم کسی که خودش در دیکتاتوری همتا ندارد چرا میاد درباره کارهای شیطانی کشورهایی مثل آمریکا و اسرائیل اظهار نظر می کند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۰۱

ایشالا هرچه زودتر یکی بمب اتم بندازه جنگ جهانی سوم شروع شه همه بمیریم راحت شیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۰۵

مقصرهمه جنگها وبدبختی ها آمریکاست.....اگه مردم کره علف میخورن انهم تقصیر آمریکاست....

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۱:۵۷

جنگ بشه یا نشه که برا ما فرقی نداره آخر یا از دست کرونا می‌میریم یا تو جنگ . 😐😑😐😑😶🤣😂😂🤣😂😏😏

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۱۰

خرس کره شمالی از خواب زمستانی بیدار شد ای کاش در خواب میمرد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۱۳

مردم ما واقعا از نظر عقلی و سواد یه عالمی دیگه هستن برا خودشون هیچی نمیدونن و فقط الکی نظر میدن چند نفری گفتن مردم کره شمالی علف میخورن خوب این چه ربطی داره کره شمالی اینقد قدرتمنده که میتونه ظرف ۲۴ ساعت با هزاران بمب هیدروژنی و اتمی زمین زو از وسط متلاشی کنه پس چیزی که نمیدونین ساکت باشین خیلی بهتره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۱۸

😂😂😂ی سری هم هستن سواد سوم ابتدایی ندارن اومدن نظر دادن که دلقکی بشن و مارو بخندونن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۱۹

فکر کنم دعوا ناموسی شده که می خواد جنگسوم شروع بشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۲۱

خواهشا برادران ادب رعایت کنند به اهل بهشت توهین نکنند.همه چیزعالیست فقط احمدی نژادراکم داریم .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۲۲

این یارو کیم جونگ پینگ پونگ زیاد مست میکنه همیشه یه چرتی میگه زیاد جدی نگیرید بچه ها...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۲۵

خدا مکرشان را ره خودشان بر میگرداند بزار کمی چشم ابی ها هم بمیرن و شبها راحت نخوابن چندسال تو خاورمیانه کشتن و چشم ابی ها راحت خوابیدن جنگ چشم ابی هاست ماتهش نفت عربستان اماراتو میزنیم عربها هم نفت مارا دنیا بره بجای برق شمع روشن کنه زمستانم چوب روشن کنن گرم بشن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۲:۴۳

خیلی عجیب اینکه هرچی کشور کمونیست خدا ناباوره متحد ماست ونزوئلا کره شمالی ،چین کمونیست و روسیه و کوبا وووو و هآمریکا خداباورترین مردم دنیا داره دشمن و حتی ۹۰درصد کشور های اسلامی رابطه خوبی باماندارن چرا؟؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۴:۲۶

ایمانمان کم است که آمریکا را ابر قدرت می خوانیم نه خدا را امام قدس السره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۴:۲۹

اخر یه جا الکی الکی یدونه ازین بمب اتم کی دیدین ترکید حالا یا شرق یا غرب اروپا با گوه مالا مال میشه بعد بزنن تو سرشون خاک توسرشون حق مردماشونه وقتی که کشوری که مال خودشونه دست رییس جمهوری که خودخواه جاه طلب میدن هرچی بلاسرشون بیاد حقشونه ««امیدوارم مردم عزیزمون بفهمن که ایران پراز صلح وارامشو امنیته دست اقامون سیدعلی وسپاه قدرتمندمون درد نکنه ممنونیم ازشون

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۴:۱۱

الهی امین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۴:۳۳

کاش آمریکا مثل شوروی ازهم بپاشد تمام مردم دنیا نفس راحتی بکشند .مردم فلسطین هم برن سریع اسرائیل یهودی ها را بیرون کنند .نابودی آمریکا فقط از کره شمالی برمیاد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۷ ۱۱:۵۵

درست 🤣🤣😂

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۴:۴۳

اینهایی که دم از شرق میزنند بدانند که ایران را شرق به غرب واگذار کرد و چون دست روسیه برای حاکمان ایران رو شد در نهایت رو به غرب آوردند روسیه بیشتر نتوانست در برجام سنگ اندازی کند و ایران را از دست رفته دانست به اوکراین حمله کرد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۴:۵۴

تاریخ را ورق بزنید روسیه در هیچ جنگی پیروز نشده نه در افغانستان نه در ژاپن که سبب انقلاب 1917شد نه در جنگ اول و دوم جهانی اگر غرب به کمک روسیه نیامده بود هیتلر یک لقمه چربش. کرده بود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۶:۳۹

برو جوجه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۷:۰۰

از بد روزگار ظاهرا شديم يار كومونيست هاي خداناباوري مثل روسيه و چين و كره شمالي. فقط اينجا يه چيزي جور درنمياد، يا اونا خداباورن ما خبر نداريم يا ما خداناباوريم خودمون خبر نداريم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۸:۱۱

ناهارم به شما دادن..؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۸:۲۰

بنظرم اصلا عادلانه نیست مایی که از جنگ نفرت داریم درگیرش بشیم. کسایی که خیلی جنگ دوست دارن و خوششون میاد و اب دهنشون راه افتاده برای خون ریزی رو باید با هم انداخت توی یه اتاق تا همدیگه رو بکشن هر کی زنده موند همون برنده جنگ اعلام کنن. ببینم دیگه کی زر میزنه. اعتراضی هم که دیگه به این وضع ندارن اینا که جنگ دوست دارن مگه غیر از اینه ؟ فقط برای ادمای بی گناه و غیر نظامی که مرگ نمیخوان درست میگم؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۸:۳۷

چراا اخه چراا🥲😐

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۸:۴۴

به نظرم اگه زودتر جلو این جنگ و تنشها گرفته نشه وصلح ایجاد نشه احتمال جنگی فراگیر که هزاران برابر بدتر از جنگ جهانی دوم ووحشتناکتر از آن رخ خواهد داد وکره زمین خاکستر وویرانه ای میشه برای نیم قرن.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۹:۲۶

همه مرگ برپوتین وکمونیس میگین انسانیتتون درباره حمله آمریکا به عراق چیه جنایتای زندان ابوغریب توسط ارتش آمریکا روچی داعش خونخوارروآمریکا به وجودآوردیا پوتین ورهبرکره حمله به کاروان عروسی درافغانستان هم لابدپوتین بود بیست سال جنگ وبدبختی افغانا هم پوتین بود قربون ترس

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۹:۳۸

رهبر کره شمالی چون اینترنت کشورش بین المللی نیست تازه متوجه شده !!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۹:۵۰

کشورهایی که منزوی میشن شروع میکنن به یاوه گویی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۰۹:۵۸

کره شمالی ایران یمن افغانستان عراق سوریه این کشورها همیشه در حال جنگ با مرگ و زندگیند جنگ سوم نمی خواد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۰:۱۹

گملو ساقیت کیه؟😐 فقط خودمم نه؟ عاشقتم مال خودمی❤😍🤭🤣

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۰:۲۳

یه مشت سیاستمدار الدنگ و خرفت آخرش باعث میشن یه جنگ جهانی مزخرف راه بیوفته کلی آدم بیگناه بمیرن یا اسیر و آواره بشن.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۰:۴۰

آفربرتو مردبزرگ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۱:۰۶

حالا ما باید طرف کی رو بگیریم من هیچی متوجه نشدم؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۱:۱۹

ان شاءالله ک جنگ جهانی سوم بشه ایرانخودرو سایپاباخاک یکسان بشن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۱:۲۰

مردی، پیونگ یانگ بزن دوتا بمپ هم سهمیه ما هم نگهدار بزن هر جا دلت میخوا راحت شیم این دنیا جای آدمهای بی گناه نیست پس معطل نکن ما در جهنمیم اینجا بریم جهنم اون دنیا را هم بیبینیم دمت گرم خوشحال کردی خدا یا تا جنگ جهانی پیونگ یانگ را نگهدار😂

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۱:۲۳

صبحونه هم میدن پنیر خامه ای به همرای شیرینی خامه ای

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۲:۰۶

هرکشوری باید قوی باشدکه دشمن جرات نکنه حمله کنه ایران هم باید خودشوقویترکنه سپاه پاسداران بازوی قدرت مند کشورمونه این نعمت پاس بداریم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۲:۳۳

ناموسن منم میام من ۱۱ سالمه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۲:۴۰

میگن یه دیوونه یه سنگ میندازه تو چاه ، چهل تا عاقل مجبور میشن درش بیارن . همیشه هم همین طور بوده مخصوصا دنیای امروز که پر از دیوونه خودشیفته شده . از ترامپ تا بن لادن و پوتین و داعش و رهبر کره شمالی و ما ، تا ...... که همه هم مدعی مصلح بودن و داعیه نظم نوین جهانی و راهکارهای من درآوردی ... که اگه ما همه کاره بودیم . چنین و چنان میکردیم ....و همه اینها دو وجه مشترک دارن . توی تامین نون ملتشون لنگ میزنن ... اما وجه مشترک بعدی : دنیا یه حدی تحمل زرت و زورت اضافه داره ، هیتلر ، چنگیز ، حتی نادر و بن لادن و صدام ..... حتی جای جنازه شون معلوم نیست کجاست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۳:۰۶

بابا تواین وسط چه کاره ای با اون قیافه کجت🤣😂

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۳:۱۹

وای بر مردمی که زمام امورشان به دست انسان بیمار و روانی باشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۳:۲۲

رئیس اینجوری نوشته میشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۳:۴۲

بخدا شما ها که نظر دادید و تحلیل گر شدید هنوز فرق ترقه و تیر و نمیدونید با یه صدایه تیر مشقی زیرتونو خیس میکنید باید تو شرایط جنگی باشید تا بفهمید.جنگ چیز خوبی نیست ولی بازیه سیاست دنبال منافع خود بودنه فقط باید دست بزاری رو کلات باد نبره چیزی که کشورهای ابر قدرت خوب بلدن این وسط کشورهایه ضعیف برای شیر دوشیدن ازشون طعمه خوبیند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۴:۰۷

کالاف دیوتی ۳ شروع شد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۴:۱۱

آماده جنگیم کیم جون جیگر لپات

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۴:۲۰

جنگ جهانی سوم خیلی وقت استارت خورده این کره شمالی عجب باعث حیرت است جنگ خود باخود .یا خود با دوست .یا دشمن شدن دوست به نادانی .جهل ایران را گرفت و همین طور دنیا را با یک اشتباه دادن علم به نا اهل که زندگی شخصی را نابود کندتا فرصت ساخت زندگی خود بر خرابه زندگی او را حق خود بداند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۴:۲۲

بهترین سیاستمدار روی کره زمین همین آقاست که میدونه چه موقع چی بگه آیا شما تو خواب بودید وقتی آمریکا سوریه را با خاک یکسان کرد لبنان را عراق را افغانستان را محمد مرسی را لیبی را افغانستان را ونزوئلا را با تحریم و خیلی کشورها را با بمب اتم و کشور خودمون که جلوی چشممون است بعد میاد تو تمام دنیا جار میزنه روسیه تجاوز کرده بابا پر رو روتو برم اینقدر رو داری واقعا مردم عقلشون رو از دست دادن که به حرف آمریکا باور دارند روسیه بیشتر تجاوز کرده یا آمریکا که الان باید قربانی بشه این زور و وحشی گری نیست روسیه بر اثر محاصره ناتو و فشار دست به این کار زد مردم خفته کجایید ناتو میخواد تمام دنیا مال خودش باشه وکرده متاسفم براتون فقط چرت وفرت بلدید بعد که بمب هسته انداخت روتون اون وقت تعریفش بدید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۴:۳۰

این دیگ چی میگه :/ هر کشوری به این یارو بمب بزنه کشورشون محو میشه اومده چیمیگه ماشالله زبون در آورده بشین سر جات ترو خدا چرت و پرت نگو

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۴:۳۱

یکی از ریس جمهور های کره شمالی یاجنوبی تاره داشت تقسیم میشد دستور کشتن گنجشک که را ک افت برنج می‌دانست صادر و حتی در مدارس به بچه ها آموزش داد همه کشتند ...تا گنجشک بمیرد ...یکبار با هجوم ملخ مواجه شد خود کشی کرد رفتند تجارت وارد کردند گنجشک به کشور را

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۴:۳۳

با یک حرف میشه جنگ رو شروع کرد با یک حرف میشه جنگ رو پایان داد ولی این وسط ما مردم چیزی رو فراموش کردیم (انسانیت)

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۴:۴۶

چشم ضعیف من دلیل بی سوادی نیست من باچشم‌دلدمی نویسم وان بیند که چشم دل دارد نه ..نوک بینی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۵:۲۳

خوب شد مردم می‌میرند و از این زندگی فلاکت بار آزاد می شوند.. اینها بخاطر حکومت و آسایش خودشان همه ملت را فدا می کنند..

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۵:۳۸

ای کاش بجای این همه سرباز که کشته میشن همین دوتا رئیس جمهورها خودشون دوتایی بجنگن اختلاف خودشون رو حل کنن نه که حماقت این دونفر رو کل مملکت بده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۵:۵۷

ما باید از روسیه آشکارا حمایت میکردیم و برعلیه قطعنامه سازمان ملل رای مخالف می‌دادیم یا رومی رومی یا زنگی زنگی زنده با کیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۶:۰۳

جهان تحت حکومت ابلهان

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۶:۰۴

واقعا 🇰🇷🇰🇷🇰🇵🇰🇵

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۶:۱۵

عه مبارکه ایران مثل همیشه قویه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۲:۱۹

حالا اونا باهم جنگ میکنند ولی شماها با پیاماتون ولش خودم تفنگ بادی دارم نترسید!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۳:۴۶

بهتر کره شمالی کارو تمام کنه چند بمب اتم برای آمریکا بس است به تلاقی آن دو اتم در ژاپن که چه مزهی داره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۳:۴۶

بهتر کره شمالی کارو تمام کنه چند بمب اتم برای آمریکا بس است به تلاقی آن دو اتم در ژاپن که چه مزهی داره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۱:۵۸

بچه ماشین داهات داره میره جا نمونید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۷:۱۹

آقایون سر چی بحث. میکنید !!! کسانی که به گوگل اعتقاد دارند که دروغی نداره !!!! یگان های ویژه کره شمالی رو بزنند و قدرتشون رو بخونید. اتم و بقیه رو ولش کنید . آره اونها دارن از گرسنگی میمیرن ، مگه ما کم توی مملکت خودمون گرسنه داریم . بعضیها هم از سر شکم سیری حرف نزنند ، واقعا که شکمتون سیره! که به فکر گرسنه های مملکتت نیستی !!!!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۶:۳۵

در دنیا یک مرد پیدا شده اونم اونه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۶:۴۴

بیا پایین بابا سرمون درد گرفت

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۶:۵۳

سلام. اگر روسیه و چین و کره شمالی و ایران با هم متحد بشن که هستن کل دنیا هم نمیتونن در مقابلشان دوام بیارن. آمریکا و انگلیس و اسراییل و فرانسه و ... هیچ غلطی نمیتونن بکنن. نابود میشن. بخاطر همین تو جنگ با اینا نمیره. چون امثال پوتین و رهبر کره شمالی آدمای کله خری هستن. از لحاظ نظامی هم فوق العاده قوین. مردم متحد و حامی دولتشون دارن. چین هم که ابر قدرت دنیاست. ما ایرانیا هم که خاص آرین آدمای دنیا هستیم. آرنج کامله. آمریکا و هم پیمانانش نابودن. شک نکنید. مرگ بر آمریکا ...

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۷:۱۰

به نظر من بهتره که کره شمالی طرف اوکراین رو بگیره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۷:۳۵

ای رهبر ازاده اماده ایم اماده. ماهم باید به این جنگ جهانی بپیوندیم و خاک ها و کشورهایی که ازمون گرفته شد رو پس بگیریم. تو عهد نامه های ترکمنچای و گلستان کلی خاک از مون رفته. بحرین . مناطق مرزی با ترکیه و افغانستان رو باید پس بگیریم. باید خاک هایی که زمان قاجاریه از دست دادیم بس بگیریم. همه مردم باید اسلحه دست بگیرن و اماده باشند تا به این جنگ جهانی بپیوندیم. یا صاحب الزمان کمکمون کن 🙏

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۹:۱۸

جان زنده مردتون کوتاه بیایین.بذارین این جنگ هارو توی بازیهای گالویوتوییتی وغیره.اوناییکه شکمشون سیرشده میرن جنگ.مردم گشنه الانم درحال جنگیدن هستن.الابرکت الله

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۲

داداش تو برو باشگاه بدن سازی ببین رات میدن تو بعد آماده باش کن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۰:۴۹

ایران اگرتسلیحات وپشبانه مردمی نداشت تاحالاطعمه لاشخورهاشده بود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۰:۵۲

آیا موشک‌های کره شمالی به خاک آمریکا اصابت می‌کنند؟! در آن صورت تکلیف سیاه پوستان و آسیایی تبارها چه می‌شود؟! بهتر نیست مقامات کره شمالی قبل از اقدام، به سیاه پوستان و سرخ پوستان و آسیایی تبارها، اعلام کنند تا آنها نیز آماده باش باشند.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۱:۰۵

انگار مردم کره شمالی در سیاره ای دیگر زندگی می کنن از هیچی خبر ندارن من موندم اینا برای چی زنده ان که برده رهبرشان باشن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۱:۰۹

حالا جالب اینجاس که همه کشورا دارن خودشون رو آماده میکنن و معلوم نیست چه وسایل پیشرفته جنگی دارن و فقط دارن خودشون رو گول میزنن هیچکس نمیدونه کی از کی بهتره و یجورایی کل کشورا از کره شمالی و مخصوصا ایران ترس دارن کی میدونه ایران خیلی وقته کلی کار کرده و رو نکرده 🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۲:۲۸

بسیار ترسناک اما عالی، امیدواریم کشورهای غربی ناتو هر چه زودتر سر عقل آیند و دست ازین زورگویی و تحریم ها و تبعیض های نژادی بردارند و کمتر ادای دموکرات طلب ها را در بیاورند!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۲:۳۳

از بس کسی کشورش نیامده دیوانه شده کم گوشت حیوان بخور

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۳:۲۲

هرگز نباید دشمن اعتماد کردو یا اینکه توقع ترهم از سوی دشمن داشت ، دشمن از هر فرصتی تلاش خواهد کرد خودش را مسلط کند .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۴ ۲۳:۴۷

جنگ غیر از ویرانی وآوراگی مردم چیز دیگری به ارمغان نمی آورد.دستورت را لغو کن عزیز،،

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۰:۱۷

بابا الان جنگ جهانی سوم شروع شده همون جنگ اول و دوم کافی نبودند آمریکا واقعا بیشعوره ! هرکس با ایران دستش با یک کاسه باشه نابود می کنند ایران باید به کره ی شمالی کمک کنه موشک هسته ای اونجا بفرسته آمریکا رو نابود کنند اصلا ایران موشک هسته ای داره اونم از نوع درجه یک !آمریکا رونابود کن دیگه منتظر چی هستی این که نابود بشی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۰:۲۴

دمتگرم کره شمالی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۰:۲۴

دمتگرم کره شمالی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۱:۱۶

تا نیایی گره از کار بشر وا نشود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۱:۲۲

یکی از نشانهای آخرزمان جنگ قرقیسیا هستش که میگن دشمنان اسلام به جون هم میوفتن و اونقدر همدیگرو میکشن که دیگه نمیتونن برای مسلمانها شاخ و شانه بکشن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۱:۵۱

من میتلشششششم جنگ میشه اووووممممم😭😭😭😭😭😫😫😫😫😫🙃🙃🙃🙃🙃

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۱:۵۹

بقول نقی بشین سرجات دوغتو بنوش ادمو برق بگیره جو نگیره خوبه چشماشون تنگه هیچ جا رو نمیبینن اگر چشماشون گشادتربود یه جایی رو میدیدن دیگه هیچی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۴:۲۷

باسلام ب نام خدا بووووووووووووووووووو💥م ای جان بالاخره 💥 تفریح سنتی ما ایرانیان جهانی شد چهارشنبه سوری جهانی پیشاپیش مبارک 😁😂😃😄😅😆

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۵:۴۰

دوستان خودتونو ناراحت نکنین هردو طرف دشمن ما هستن دوستی اینا مثل خاله خرسه هست، بزارین همدیگه رو نابود کنن هرچقد کم بشن به نفع ماست ممنون از تحلیل های همه شما

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۹:۱۹

این مردک حتی بدل ریس جمهورنیست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۰۹:۳۱

کاش جنگ بیفته اول اوکران بعد ایران چون دیگ زنده بودن و مرده بودنمون فرقی نمیکنه .دفترچه بنیاد شهید برا شهدا عراق این توهین بالاتر مگه هست

avatar

هر گوهی میخورین بخورین فقط ب کره جنوبی حمله نکنید ما آروزها داریم اونجا با تشکر

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۰:۴۰

وات د....؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۱:۴۴

دمت گرم بستنی کیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۱:۵۸

بخاطرخریت چندتن دنیاآرامش نداره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۲:۳۲

معمولا جنگ ها را حکومت های دیکتاتوری در دنیا ایجاد کردند ویا برای ازبین بردن یک دیکتاتور جنگ به پا شده .مثل صدام .مثل قزاقی.مثل زلنسکی و هزاران نمونه دیگر .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۲:۳۳

برید کفه مرگتون بخوابید سردرد گرفتیم خدایی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۲:۵۸

یکی نیست چندتا از این پالیشگاه های کشور های عربی رو بزنه نفت نباشه بره بشکه ای250دلار

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۵:۲۲

۸خوب تر که اکراین و روسیه نابود بشن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۵:۳۸

کسایی که به خون شهدا خیانت کردن، نه از غرب هستن نه از شرق. خائنینی هستن که در لباس اسلام گوشت و خون این ملت رو خوردن. من فرزندی شهیدی هستم که نه به دنبال کار دولتی رفته نه از امتیاز پدرش استفاده کرده. هر چی فحشه تا الان ما خوردیم. هر چی میشه میگن بچه شهید فلان است و بهمان.ولی خبر از آه دل مادر شهید ندارن که جنازه بچشم ندید ولی داره از کثافت کاری مسئولینی میخوره که با اسم پسرش دارن روزگار ملت رو سیاه میکنن. خائنان به این آب و خاک در دل خود ما هستن. غرب و شرق رو بهانه نکنیم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۶:۰۱

سلام دوستان عزیز جنگ جهانی امکانش زیاده دوستان ببینید این مردم غربی که هی میگین کاش به جای اونا بودیم اشتباه میکنین اونا دشمن مسلمانان اونا می‌خوان کاری کنن که مارو به جونهو بندازم و بعدش مارو شکست بدن خدا تو قرآن مقدس فرموده که من هر کسی را که بخواهم هدایت میکنم و خوشا به حال هدایت شدگان یعنی ما ببینید جنگ جهانی سوم خیلی وقته علیه ایران و اسلام آغاز شده و اون هم جنگ فرهنگی هستش اگه تعقل کنید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۱۶:۳۲

خدا کنه بمب رو سر مردم ما نندازن مسئولین ما انقدر بیخیال هستن که کشور رو ول کنن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۵ ۲۱:۴۸

هر ایرانی اریک بم اتم خطرناکتر است

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۶ ۰۰:۴۴

من فهمیدم افراد داعش درآینده مال کجایند همه اکراینیند جنگ روس با چچن یادتونه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۶ ۰۱:۱۷

اگر جنگ خدای ناکرده اتفاق افتاد در روستاها پناه ببرید اگر جا دارید حتما با خانوادتون برید پسر بزرگ اگه دارید ببرید قحطی غارت صد برابر خواهد شد من الان که این مطلب رو اینجا مینویسم ۳ سال در دو جنگ مختلف شرکت داشتم امیدوارم این مطلب هم بدید عموم در بیاد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۶ ۰۱:۴۰

تاسف میخورم از آنهایی که جنگ را تایید میکنند،دنیا دنیای مغزو قشر خاکستری هست نه جنگ

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۶ ۱۴:۱۷

ما در کنار کره شمالی خواهیم جنگید.من که هستم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۸ ۱۰:۱۸

لعنت به آمریکا ی جنایتکار غایله اوکراین نتیجه دخالت هایش بود آخر سر روسیه را مجبور به واکنش کرد و سازمان ملل دروغین فورا جلسه برگزار میکند ولی درمورد جنایت علیه ایران ویمن و افغانستان و ویتنام ودیگر کشورهای مظلوم جهان اصلا کور و کر هستند لعنت بر تبعیض

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۱۹ ۰۸:۵۶

سرباز ارتشم میخام منم در این جنگ دست داشته باشم داوتلب میخام بیام جنگ

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۱ ۰۱:۱۶

ارتش سپاه سلاح هسته ای بساز

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۲ ۲۰:۵۰

ایران باید بم اتم رو بسازه دم ریس کره شمالی گرم که آمریکای یاغی را مقصر میدونه آمریکا اسرائیل منبع فتنه و آشوب تمام کشور هاست