• جمعه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400121309887
  • خبرنگار : 50500

سفر هیات دولت به نگارستان ایران

گزارش ایسنا از حضور سجادی در «کلاله»/ رخ‌نمایی اسب اصیل ترکمن در مقابل وزیر ورزش

گزارش ایسنا از حضور سجادی در «کلاله»/ رخ‌نمایی اسب اصیل ترکمن در مقابل وزیر ورزش

ایسنا/گلستان وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهرستان کلاله به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور با مردم و اقشار مسئولان این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر حمید سجادی در بدو ورود به شهرستان کلاله با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به ساحت مقدس شهدا و ایثارگران ادای احترام کرد و مورد استقبال فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان به همراه فرماندار کلاله، نماینده مردم شرق استان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور در روستای صوفیان که قطب پرورش اسب استان گلستان و کشور است از باشگاه پرورش اسب آقای قلیچی که اقدام به پرورش اسب های اصیل ترکمن با نام «آخال تکه» می کند بازدید کردند.

وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از چمن مصنوعی و خانه کشتی در برنامه بعدی خود با حضور در فرودگاه کلاله دومین فرودگاه استان گلستان به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور از امکانات و تجهیزات این فرودگاه بازدید کرد و از نقایض و دغدغه های مطرح شده پیرامون راه اندازی دائمی این فرودگاه نیز مطلع شد.

فرودگاه کلاله با توجه تجهیز و تکمیل بودن از برج مراقبت، ایکس‌ری، گیت‌وی، تسمه نقاله کانتر پذیرش مسافر، سالن انتظار، تکنیکال بلاک، باند اپرون، تاکسی‌ وی، آشیانه هواپیما، ترمینال و ساختمان نیروی‌های نظامی انتظامی و امنیتی؛ بدلیل نبود جایگاه  سوخت سالها استفاده از فرودگاه شهدای کلاله معطل مانده است.


 

سپس وزیر ورزش و جوانان به پاس قدردانی از مقام شامخ شهدا و صبوری خانواده معظم و معزز شهدا از دو پدر شهید، شهید قلی زاده و شهید مهربانی با اهدای لوح و هدیه ای تجلیل کرد. در این دیدارها دکتر حمید سجادی راه و منش شهدا را میان بری برای سعادت و عاقبت بخیری دانست.

دکتر سجادی پس از بازدید از نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان کلاله در انتها در جمع مدیران و شورای اداری شهرستان کلاله حاضر شد و ضمن بررسی و جمع بندی مشکلات و دغدغه های مردم و مسئولان این شهرستان از انتقال دقیق آنها به هیئت دولت و تصمیمات مناسبی برای آنها در جلسه شورای اداری امشب در استانداری گلستان خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha