• جمعه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400121309939
  • خبرنگار : 50477

نماینده ولی فقیه در گلستان:

آیت الله رئیسی قفل ۲۰ ساله اقتصاد گلستان را شکست

آیت الله رئیسی قفل ۲۰ ساله اقتصاد گلستان را شکست

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به دستورات قاطع رئیس جمهور در سفر امروز به گلستان به ویژه توسعه جزیره آشوراده، گفت: ایشان امروز قفل ۲۰ ساله اقتصاد ما را شکست.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس جمهور اسلامی ایران برگزار شد با تبریک حلول ماه شعبان و تقدیر از حضور میدانی رئیس جمهور در استانها، اظهار کرد: توصیه دین مبین اسلام همواره ادای امانت و دین به نحو احسن است که امروز مسئولیت یک امانت در اختیار مسئولان است.

وی با بیان اینکه ماه شعبان بهترین فرصت برای بخشش کینه، رفع اختلافات و همدلی و وحدت در جامعه است، افزود: کشور امروز بیش از هر چیز به همدلی و مهربانی و وحدت نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه وقتی شنیدم که آیت الله رئیسی روز نخست ماه شعبان وارد گلستان می شوند، بسیار خوشحال شدم، افزود: یقین دارم ایشان و وزرای ایشان مصداق روایت پیامبر اکرم (ص) می شوند مبنی بر اینکه کسی که در ابتدای ماه شعبان باب خیر و برکتی را به روی مردم گشوده و یا مشکلی از مردم را رفع کند باغی در بهشت برای او مهیا می شود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه از حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور در استانها صمیمانه تشکر می کنم، گفت: استان گلستان در ظاهر سرسبز است اما در لایه های پنهانی خود سرشار از فقر است.

وی با تاکید بر اینکه امروز در میدان عمل از ایشان دیدم، اضافه کرد: تدبیر و نگاه هوشمندانه ایشان امروز قفل ۲۰ ساله مشکلات اقتصادی استان را با طرح جزیره آشوراده باز می کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه کریدور ریلی اینچه برون به شاهرود و بندرعباس یک راهبرد بزرگ اقتصادی امنیتی است، تصریح کرد: خواهش ما این است که تا دیر نشده دولت جناب آقای رئیسی اقدام عاجل صورت بدهند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه امروز همه مشکلات اقتصادی را با تمام وجود درک کرده ایم، ادامه داد: رهبری هم سالهاست نامگذاری ها را به مسائل اقتصادی اختصاص داده اند و تنها راه عبور از مشکلات تولید ملی و فرآوری محصولات خام ما و جلوگیری از خام فروشی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha