• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400121410697
  • خبرنگار : 71594

در تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور مطرح شد

لزوم برنامه ریزی برای معرفی هنرمندان ارزشی و اسلامی و انقلابی در جشنواره فجر

لزوم برنامه ریزی برای معرفی هنرمندان ارزشی و اسلامی و انقلابی در جشنواره فجر

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی نوبت دوم امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزارت راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی به افزایش قیمت بلیت هواپیما و نیز ضرورت تکمیل جاده های حوزه انتخابیه، همچنین به همراه ۷۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره ضرورت پراخت به موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۱۴۰۰، همچنین به همراه ۶۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره ضرورت اقدام عملی و آنی دولت برای هزینه اجاره بهای مسکن.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ و ۴۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر کشور: لزوم رسیدگی به تخلفات دستگاه ها در تصرف زمین های حریم ساحل و رودخانه ها و ضرورت بازگشت هزینه های ویلاسازی غیر مجاز که تخریب شده به بیت المال.

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بازنگری در بازگشایی مدارس با توجه به شرایط فعلی و گسترش سویه جدید کرونا.

منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری به همراه جلال محمودزاده، علیرضا عباسی، علی اکبر علیزاده برمی و رحمت الله نوروزی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تعیین تکلیف مرکبات ذخیره شده در انبارهای استان مازندران.

صدیف بدری نماینده اردبیل به وزیر علوم و تحقیقات: لزوم بازنگری در حذف نمایندگان ولی فقیه از عضویت هیات دانشگاه های مادر و دانشگاه های مراکز استان ها.

علیرضا زندیان نماینده بیجار و ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تاسیس ایستگاه تحقیقات کشاورزی در شهرستان بیجار، همچنین به وزیر نیرو درباره ضرورت تسریع در اجرایی شدن مصوبات وزیر نیرو در استان کردستان.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار و ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم انتخاب داوران متعهد و برنامه ریزی برای معرفی هنرمندان ارزشی و اسلامی و انقلابی در جشنواره فجر.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و ۶۲ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پیگیری اختصاص شناسه استخدام حق التدریسی های مرحله سوم.

سید محمد مولوی نماینده آبادان به وزیر کشور: ضرورت نصب دوربین های کنترل سرعت در طول جاده ها و لزوم تقویت نظارت بر ایمنی تردد خودروها در جاده های استان خوزستان، همچنین ضرورت برنامه ریزی برای ارزیابی عملکرد شوراهای اسلامی شهر، روستاها واستان و ایجاد شرایط مشارکت هر چه بیشتر این شوراها در امور مرتبط، ضرورت تدوین فهرست بهای خدمات شهری و تصویب یک رویه شفاف در تهیه اسناد مناقصه، انتخاب پیمانکاران و پرداخت صورت وضعیت آنها در شهرداری های کشور، ضرورت ساماندهی، برنامه ریزی و مدیریت بهینه منابع انسانی در شهرداری ها، ضرورت ساماندهی پسماندها و تسریع در خرید تجهیزات آتش نشانی بر مبنای تکالیف قانونی توسط شهرداران، همچنین ضرورت برنامه ریزی برای توانمند سازی و ارتقای شایستگی های حرفه ای شهرداران متناسب با برنامه های توسعه ای کشور.

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت کنترل و نظارت بر برنامه های جشنواره  فجر انقلاب سال ۱۴۰۰ و ممانعت از اظهار نظرهای غیر کارشناسی در جشنواره.

فاطمه رحمانی نماینده مشهد و کلات به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت تسریع در مدیریت بی نظمی حاکم بر فضای فرهنگی کشور و لزوم برنامه ریزی منسجم برای بازطراحی رویدادهای کلان فرهنگی براساس اهداف انقلاب.

سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم نظارت بر جشنواره فجر و برخورد با اظهارات خلاف مبانی دین هنرپیشه ها و دعوت کنندگان.

محمدصالح جوکار نماینده یزد و ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: علت کاهش ۳۳ درصدی عدم توزیع عادلانه و قطع گاز واحدهای فولادی و کاشی و سرامیک چیست؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha