• یکشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400121511465
  • خبرنگار : 71516

نماینده تندرو اسرائیلی اسلحه‌اش را به سمت فلسطینی‌ها نشانه گرفت

نماینده تندرو اسرائیلی اسلحه‌اش را به سمت فلسطینی‌ها نشانه گرفت

یک نماینده تندرو اسرائیلی سلاح خود را به سمت فلسطینی‌ها گرفته و تهدید به تیراندازی علیه آن‌ها کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ایتمار بن غفیر، عضو پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) که به مواضع تندش معروف است، سلاح خود را خارج کرده و تهدید به تیراندازی علیه فلسطینی‌هایی کرد که به سمت خودروهای اسرائیلی در نزدیکی اردوگاه العروب در جنوب قدس سنگ پرتاب می‌کردند.

روزنامه معاریو نوشت، بن غفیر در راه رفتن به دفتر پارلمانی خود در محله شیخ جراح در قدس بود.

این روزنامه اعلام کرد، این نماینده تندرو اقدام خود را اینگونه توجیه کرد که با فلسطینی‌هایی مواجه شده که نقاب زده بودند و به سمت خودروها سنگ پرتاب می‌کردند.

این روزنامه به نقل از بن غفیر اعلام کرد، سربازان می‌توانند به سمت "خرابکاران" قبل از دریافت مجوز تیراندازی کنند. این بار من توانستم خرابکارانی را که سنگ پرتاب می‌کردند بعد از این که از خودرویم پیاده شده و سلاح را به سمت آن‌ها گرفتم، دور کنم.

وی گفت: باید به سربازان اختیار تیراندازی علیه فلسطینی‌ها داده شود.

دسامبر ۲۰۲۱ بن غفیر سلاح خود را به سمت دو نگهبان امنیتی عرب نشانه گرفته و تهدید به قتل آن‌ها کرده بود. آن‌ها از او خواسته بودند خودرویش را حرکت داده و در مکان اختصاص یافته به آن پارک کند اما بعدا درگیری لفظی بین آن‌ها به وجود آمد و این نماینده تندرو سلاحش را به سمت آن‌ها نشانه گرفت.

۱۳ فوریه این نماینده راستگرای تندرو اسرائیلی چادری را در زمین متعلق به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح برپا کرده و اعلام کرد که دفترش در آنجا است.

وی به همراه ده‌ها شهرک نشین به منازل عرب نشین در این محله با سنگ حمله کردند و همین مسئله موجب درگیری‌هایی میان آن‌ها و فلسطینی‌ها شد. 

بن غفیر اقدام خود را اینگونه توجیه کرد که در حال حمایت از یک شهرک نشین بوده که چند سال پیش منزل یک فلسطینی در محله شیخ جراح را گرفته است اما مسئولان ارشد اسرائیلی این مسئله را تکذیب و بن غفیر را به تلاش برای دستیابی به دستاوردهای سیاسی متهم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha