• یکشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400121511928
  • خبرنگار : 71518

شکست پرسپولیس برابر صنعت نفت در نیمه نخست

شکست پرسپولیس برابر صنعت نفت در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس با برتری یک بر صفر تیم آبادانی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

تک گل صنعت نفت را محمدرضا غبیشاوی در دقیقه ۷ به ثمر رساند.

نیمه نخست این دیدار را پرسپولیس هجومی آغاز کرد و سعی داشت در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما مدافعان صنعت نفت اجازه ندادند فرصتی نصیب پرسپولیس شود. در ادامه در دقیقه ۷، محمدرضا غبیشاوی از سمت راست حرکتی انجام داد و قصد داشت توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کند اما با اشتباه عجیب حامد لک، توپ از بین دست‌های این دروازه‌بان عبور و به گل تبدیل شد.

در دقیقه ۱۵، روی اشتباه وحدت هنانوف، حکیم نصاری در میانه میدان صاحب توپ شد و از همان جا دروازه‌ پرسپولیس را هدف قرار داد اما توپ این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۶، روی حرکتی که پرسپولیسی‌ها از سمت چپ انجام دادند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه صنعت نفت فرصت خوبی نصیب وحید امیری شد اما ضربه سر این بازیکن به اوت رفت.

در دقیقه ۲۲، روی برخورد مهدی عبدی با دروازه‌بان صنعت نفت، باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود و نیمکت نشینان صنعت و پرسپولیس با یکدیگر دچار درگیری شوند.

در ادامه این دیدار شاگردان گل‌محمدی روی یکی دو صحنه فرصت‌هایی برای گلزنی به دست آوردند اما بی دقتی مهاجمان قرمزپوش باعث شد دروازه صنعت نفت آبادان باز نشود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت همانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، میثم‌ تهی‌دست، احمد شریعت‌زاده، امید خالدی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری، حسن بیت‌ سعید و شروین بزرگ.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha