• دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400121612111
  • خبرنگار : 50130

بیجار برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می شود

بیجار برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می شود

ایسنا/کردستان فرماندار بیجار در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر، تمامی ارگان های خدمات رسان را ملزم به آمادگی کامل برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی کرد.

علی اکبر ورمقانی، شامگاه روز یکشنبه (۱۵اسفند) در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر، با تاکید بر مهمانپذیر بودن شهرستان بیجار و روستاهای تابعه و نیز بازگشت شهروندان بومی از دیگر نقاط کشور، تامین و توزیع اقلام ضروری را خواستار شد.

وی ضمن رو به کاهشی خواندن آمار کرونا و احتمال سفرهای نوروزی از دبیران این کار گروه خواست، اقدامات اسکان مسافران نوروزی، آماده سازی مهمانسراهای ادارات و در صورت لزوم مهیا کردن مدارس جهت اسکان مسافران، فضا سازی مناسب شهری و روستایی، آماده سازی مناطق گردش پذیر و بوم گردها و نصب بنرهای راهنمایی و آموزشی را در اهم فعالیت های خود قرار دهند.

فرماندار بیجار نوروز را جشنی شادی آفرین عنوان کرد و افزود: این نشاط و شور در چهره شهر نیز باید نمایان باشد از این رو اقداماتی همانند نصب المان های نوروزی، آماده سازی مراکز تفریحی، پخش برنامه های مفرح توسط شهرداری، زیبا سازی و ساماندهی خیابان ها به واسطه رنگ آمیزی، روان سازی ترافیک در مسیرهای پر تردد و نظارت کامل بر قیمت گذاری اجناس انجام گیرد.

وی در خصوص ارائه خدمات به مسافران از تمامی دستگاه ها خواست تا در ایام تعطیل کشیک های شبانه روزی خود را فعال و جانشینانی برای مواقع اضطراری تعین کنند.

ورمقانی ارائه خدمات بانکی به صورت مستمر، تعامل و تبادل آمار و اطلاعات ما بین ادارات، لزوم حضور قاضی کشیک در ایام تعطیل، ایجاد مراکز راهنما و اطلاعات مسافران در ورودی شهر، رفع مشکلات و نواقص جایگاه های عرضه سوخت را از دیگر اقدامات مهم عنوان کرد.

وی یادآور شد: استفاده از تمامی ظرفیت های موجود جهت معرفی شهرستان بیجار به عنوان شهری کهن و تاریخی در زمینه جذب و پذیرا بودن گردشگر باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار بیجار همچنین تصریح کرد: آمادگی مراکز بهداشتی درمانی، اورژانس و هلال احمر، جهت اقدامات پیشگیرانه و درمان مسافران، تامین امنیت و خدمات امدادی سطح شهر و جاده¬ها، فعالیت مستمر پایانه های مسافربری و نظارت کامل بر مراکز عرضه غذا به مسافران نوروزی اقداماتی است که علاوه برضرورت اجرایی شدن، ایجاد رضایتمندی در اذهان مسافران را خواهد داشت.

در پایان مدیران حاضر در جلسه ضمن اعلام آمادگی کامل به تشریح برخی اقدامات و خدمات حوزه فعالیت خود در ایام نوروز و پیش از آن پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha