• دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400121612506
  • خبرنگار : 71594

بیانیه ۲۶۰ نماینده به رئیس جمهور در قدردانی از امدادرسانی جمعیت هلال احمر در سیل های اخیر

بیانیه ۲۶۰ نماینده به رئیس جمهور در قدردانی از امدادرسانی جمعیت هلال احمر در سیل های اخیر

یک عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۲۶۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور را در قدردانی از امدادرسانی جمعیت هلال احمر در سیل های اخیر قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمحسن دهنوی در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۶۰ نفر از نمایندگان در قدردانی از تلاش های جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به سیل زدگان را به شرح زیر قرائت کرد:

«محضر مبارک آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم

با سلام و احترام؛

در سیل اخیر استان های جنوبی کشور با برنامه ریزی های هوشمندانه از پیش صورت گرفته جمعیت هلال احمر، خدمت رسانی سریع و به موقع علیرغم ناکافی بودن اقلام امدادی موجود در انبارها، اعزام نمایندگان تام الاختیار در ساعات اولیه بروز سیل و بسیج تمام امکانات درون سازمانی و برون سازمانی با تکیه بر فضای همدلی و همفکری علی الخصوص نیروهای لشکری و همراهی و حمایت نیروهای امدادگر، نجاتگر، داوطلبان، جوانان و بسیجیان مخلص همیشه در صحنه شاهد رضایتمندی و کاهش آلام و التیام رنج های هموطنان متاثر از سیل بودیم.

در این میان حضور میدانی و جهادگونه ریاست محترم جمعیت در بین آحاد مردم آسیب دیده و راهبری و هدایت عالمانه مرکز فرماندهی و کنترل و هماهنگی عملیات های فوریتی استان های مذکور پشتوانه محکمی برای خدمت رسانی هوشمندانه و پاسخگویی صادقانه به آسیب دیدگان حادثه سیل بود.

بدین وسیله اینجانبان امضاء کنندگان نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خدمات شایسته ایشان و همکاران خدومشان و سایر ارگان های امدادرسان کمال تقدیر و تشکر را داریم. مع الوصف تداوم این موفقیت های در گرو حمایت و هماهنگی مسئولان عالی کشور می باشد.

ان شاءالله با رهنمودهای گره گشای حضرتعالی علاوه بر رضایتمندی ولی نعمتانمان، شاهد ارتقای فعالیت ها و اقدامات بشردوستانه جمعیت در هنگام بروز حوادث و سوانح باشیم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha