• دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400121612533
  • منبع : نمایندگی سمنان

نهادی انقلابی با مفهومی فراتر از یک نیرو

نهادی انقلابی با مفهومی فراتر از یک نیرو

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان معتقد است که پاسدار مفهومی فراتر از یک نیرو داشته و از این منظر" هر کسی که از مردم در عرصه‌های مختلف حفاظت و صیانت می‌کند ، پاسدار انقلاب است".

سردار حمید دامغانی در بازدید استاندار از سپاه این استان اظهار کرد:  خوشبختانه استان سمنان‌ با مردمی ولایتمدار ، در صحنه های مختلف انقلاب و از جمله در ۸ سال دفاع مقدس ، استان‌ سمنان نقش ویژه‌ای را علی‌رغم جمعیت کم ، ایفا کرده است.

وی ادامه داد: کیفیت بالای نیروی انسانی و وجود علمای صاحب نام و دهها ویژگی دیگر سبب شده است که مردم استان‌ سمنان را اهل اقدام و عمل بنامند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به نقش بسیج و سپاه پرداخت و افزود: بسیجیان و نیروهای پر تلاش سپاه استان، امروز در عرصه‌های مختلف همچون محرومیت زدایی از یک سو و دفاع از مرزهای کشور در سویی دیگر ایفای نقش می‌کنند .

وی با بیان اینکه با حضور مهندس هاشمی، ارتباط مردم و مسئولان تقویت شده که از این بابت از ایشان تقدیر می شود گفت: عکس‌العمل به موقع و ورود سریع استاندار در مسائل مختلف سبب شده است تا مشکلات مردم استان کاهش یابد.‌

سردار دامغانی با بیان اینکه بی‌تردید با غیرت، همدلی و احساس مسئولیت ، مشکلات حل خواهد شد اضافه کرد: مردم ایران ۴۳ سال پای نظام‌ و حفظ ارزش‌های آن ایستادگی کردند و لذا این حق مردم است که چیزی برای آنان کم‌ نگداریم.

وی با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌های موجود سپاه در خدمت دولت و مردم است تصریح کرد: هر کسی که از مردم در عرصه‌های مختلف حفاظت و صیانت می‌کند ، پاسدار انقلاب است.

استاندار سمنان نیز ضمن تبریک روز پاسدار گفت: امنیت پایدار استان سمنان را مدیون‌ همراهی مردم و وفاق و همدلی اعضای شورای تامین و اشرافیت سپاه و نیروهای مسلح در سراسر استان است .

هاشمی افزود: امروز مجموعه دستگاه های اجرایی استان با همدلی و وفاق و با همراهی سپاه پاسداران برای بازگرداندن اعتماد مردم با انجام کار جهادی و گروهی تلاش می کنند.

استاندار سمنان با تقدیر از مشارکت موثر و فعال سپاه در انجام طرح شهید سلیمانی و مبارزه با همه گیری ویروس کرونا گفت: سپاه پاسداران در بحث مواسات نیز با روحیه جهادی و مردمی، نقش موثری را ایفا نموده و در تامین جهیزیه و بسته های معیشتی همکاری بسیار خوبی را به انجام رسانده است.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha