• دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400121612807
  • خبرنگار : 71505

فرماندار سابق تهران: آرزویم این بود که ساختمانی در شأن ماموریت وسیع فرمانداری تهران داشته باشیم

فرماندار سابق تهران: آرزویم این بود که ساختمانی در شأن ماموریت وسیع فرمانداری تهران داشته باشیم

فرماندار سابق تهران گفت: آرزویم این بود که ساختمانی در شأن ماموریت وسیع فرمانداری تهران داشته باشیم. در انتخابات ۹۴ شنوایی یکی از گوش هایم را از دست دادم و این به دلیل کمبود امکانات و استرسی که وجود داشت این اتفاق افتاد

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی فرماندار سابق تهران در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تهران که عصر امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران معاونان استاندار، حجت الاسلام ابوترابی فرد، سردار حمیدی ، مهدی چمران رئیس شورای شهرتهران برگزار شد، گفت: در ابتدا به آقای تهرانی که بیش از ۱۰ سال فعالیت تنگاتنگی با ایشان داشتم تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم خداوند به ایشان توفیق دهد تا بیش از گذشته در جهت خدمت به شهرستانی که مرکز سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و .... است، اقدام کند.

وی افزود: اگرچه بیشترین ظرفیت‌ها در این شهرستان است اما بیشترین آسیب ها نیز در این شهرستان است و امیدوارم آقای تهرانی بتوانند در این مسیر قدم های استوار و محکمی بردارند.


فرهادی ادامه داد: در این ۱۰ سال خدمات تلاش های زیادی انجام شده است به شکلی که ۱۲ انتخابات برگزار شده است و در ۵ انتخابات از ۱۷ هزار نفر با امکانات محدود ثبت نام انجام داده ایم.  


وی تاکید کرد: در شهر تهران روزانه سه تجمع کشوری داریم اما تلاش شد این تجمعات به خوبی مدیریت شود همچنین در وقایع ۹۶ و ۹۸ نیز با هماهنگی شورای تامین به خوبی مدیریت انجام شد. اولین موضوع این است که ادارات تهران اداره کل شوند و در دولت دهم داشت به نتیجه می رسید که متاسفانه دولت به پایان رسید این یکی از آرزوهای من بود. نمی شود شهری با وجود این آسیب ها صرفا اداره بهزیستی داشته باشد.


فرهادی افزود: دوست داشتم که سه دانشگاه علوم پزشکی یکی برای تهران ودو دانشگاه دیگر برای شرق و غرب تهران باشد. خیلی نواقص در جلسات ما وجود دارد گاهی اوقات مدیر که نمی آمد هیچ، معاون او هم نمی آمد.


فرماندار سابق تهران درباره ساختمان فرمانداری تهران نیز گفت: آرزویم این بود که ساختمانی در شأن ماموریت وسیع فرمانداری تهران داشته باشیم. در انتخابات ۹۴ شنوایی یکی از گوش هایم را از دست دادم و این به دلیل کمبود امکانات و استرسی که وجود داشت این اتفاق افتاد و یقین دارم این آرزوهای من با مدیریت آقای منصوری انجام خواهد شد. مسئولیت در جمهوری اسلامی حتما یک توفیق است که به راحتی به دست نیامده است‌. در حکومت ولایی خدمت توفیق است که به همه داده نمی شود اگرچه هر کسی در این نظام ولایی کار می کند و برای حفظ نظام تلاش کند ارزش دارد؛ اما منصب به هر کسی داده نمی شود و بنابراین یک توفیق است و باید تا لحظه ای که هستیم بیشترین تلاش و بیشترین کار را انجام دهیم. این توفیق در نهایت سلب می شود و زرنگ کسی است که تا قبل از اینکه این توفیق سلب شود، کار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha