• دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400121612833
  • خبرنگار : 30054

مکسا برگزیده جشنواره مشارکت‌های اجتماعی حوزه سلامت وزارت بهداشت

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در همایش کشوری مشارکت‌های اجتماعی حوزه سلامت، از خدمات موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام گروه صنعتی انتخاب ،  همایش کشوری نکوداشت مشارکت‌های اجتماعی حوزه سلامت وزارت بهداشت با حضور بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، زالی، رئیس دانشگاه، محمودی، مشاور وزیر بهداشت در حوزه مشارکت‌های اجتماعی، صادقی، مدیر کل سازمان‌های مردم‌نهاد و نیکوکاران سلامت وزارت بهداشت و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان کشوری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا

در این همایش، از موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) و ۱۶ تشکل دیگر به عنوان تشکل‌های برتر از بین ۷۰۰ تشکل سلامت به پاس فعالیت‌های موثر در مشارکت جمعی و اجتماعی، با حضور وزیر بهداشت و رییس کمیسیون بهداشت و برخی دیگر از مسئولان و نیکوکاران تقدیر شد.

متن تقدیرنامه وزیر بهداشت:

موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا)

«خدمات خالصانه جهت جلب رضایت حق تعالی، عرصه‌ای بیکران است که توفیق عمل به آن رحمت و الطاف الهی را موجب می‌گردد. بی‌شک، تلاش و همت شما در راستای نیل به جامعه‌ای سالم در این گنبد دوار به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی شما خواهد بود.

شایسته است از شما که با دوستانی مهربان و عزمی راسخ در کوی دل، حدیث خدمت بی منت را سروده‌اید، به عنوان تشکل مردم نهاد برتر، صمیمانه قدردانی نموده و این لوح سپاس را به شکرانه اندیشه شکوهمندتان پیشکش محضر شریفتان نماییم.

امید است تلاش‌های روز افزونتان در راستای ترویج فرهنگ امر خیر در حوزه سلامت، همواره تداوم یافته و سلامتی و سعادت قرین لحظات زندگی شما باشد.»

لازم به ذکر است موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به عنوان نخستین و بزرگترین موسسه مردم ‌نهاد کشور در حوزه مراقبت‌های حمایتی تسکینی، فعالیت خود را با ارائه خدمات طب تسکینی به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان آغاز و با رویکرد بهبود کیفیت زندگی مادران عزیز مبتلا به سرطان و خانواده آنان ادامه داده است. مراکز این موسسه هم‌اکنون در شهرهای بزرگی چون: تهران، اصفهان، قم، مشهد، کرمان و کاشان در حال خدمت‌رسانی هستند که از آغاز فعالیت خود تا به امروز بیش از بیست و سه هزار نفر را تحت حمایت و پشتیبانی خود قرار داده‌اند.

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا

انتهای رپرتاژ آگهی