• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400121713774
  • خبرنگار : 30077

با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام می شود؛

راه اندازی کلینیک تخصصی درمان زخم دیابت و درمانگاه ناباروری در استان سمنان

راه اندازی کلینیک تخصصی درمان زخم دیابت و درمانگاه ناباروری در استان سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: با پیگیری های متعدد و مستمر، مجوز راه اندازی درمانگاه تخصصی ناباروری و کلینیک تخصصی درمان زخم دیابت برای استان سمنان اخذ شده است.

علی منصفی راد در نشست با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری ها و رایزنی های متعدد، مجوز راه اندازی درمانگاه ناباروری و کلینیک درمان زخم دیابت از سوی کارگروه پزشکی جهاددانشگاهی کشور برای استان سمنان اخذ شده است.

وی با اشاره به یکی از مصوبات مهم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در خصوص راه اندازی مرکز درمان ناباروری در استان، تأکید کرد: جهاددانشگاهی در این زمینه آمادگی دارد تا دانش فنی و تخصص لازم در این حوزه را از سوی پژوهشگاه رویان ، پژوهشکده ابن سینا و پژوهشکده زخم جهاددانشگاهی به استان منتقل شود.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: طی سال های گذشته و از مصوبات دوره های قبلی سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، عملیات اجرایی این پروژه در منطقه دربند شهرستان مهدیشهر آغاز شده است و در همین راستا تلاش شد تا مجوز درمانگاه ناباروری و درمان زخم دیابت نیز اخذ شود.

منصفی راد اضافه کرد: در تلاش هستیم انشاءالله مرکز جامع سلامت زنان در حوزه درمان ناباروری، سرطان های زنان، سقط های مکرر و... را در استان سمنان راه اندازی کنیم، دانش فنی لازم در مجموعه جهاددانشگاهی کشور فراهم است و آمادگی داریم طبق توافق و همکاری چندجانبه بین جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان طرح ها و پروژه های درمانی در استان اجرا شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این نشست گفت: اجرای موفق طرح راه اندازی مرکز درمان ناباروری در استان سمنان که یکی از مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به استان است نیازمند همکاری، هم افزایی و اجماع در این بخش است و از همه ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی در این راستا استفاده خواهیم کرد.

کامران قدس از آمادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جهاددانشگاهی استان برای راه اندازی کلینیک درمان زخم و درمانگاه ناباروری در استان خبر داد و گفت: مساعدت و همکاری لازم در این بخش انجام می شود تا انشاءالله این دو مرکز برای جهاددانشگاهی در استان ثبت شود و مردم عزیز از خدمات تخصصی جهاددانشگاهی در این حوزه بهره ببرند.

وی همچنین افزود: امیدواریم بتوانیم از دانش و تخصص جهاددانشگاهی در حوزه تشخیص و درمان ناباروری در استان سمنان استفاده کنیم، ظرفیت و توانمندی خوبی در این بخش در پژوهشگاه رویان و سایر پژوهشکده ها و مراکز جهاددانشگاهی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha