• چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400121814375
  • خبرنگار : 30054

آشنایی با جوهر بنر و جوهر چاپ کاغذ سابلیمیشن

آشنایی با جوهر بنر و جوهر چاپ کاغذ سابلیمیشن

یکی از بهترین جوهرهای بنر خام و فلکسی و با کیفیت ترین جوهر چاپ کاغذ سابلیمیشن را بشناسید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت بین الملی پارس تجارت آراد مهر (رنگ اول)، این مجموعه توانسته است با توجه به نیاز بازارچاپ بنرخام و همچنین چاپ کاغذ سابلیمیشن بهترین جوهر بنر و جوهر کاغذ سابلیمیشن را وارد کشور ایران کند. این جوهرمرغوب سازگارایی مناسبی با دستگاهای چاپ با مدلهای مختلف دارد وهیچ گونه آسیبی به هد دستگاه نمی‌زند.

در حوض چاپ بنر و چاپ کاغذ سابلیمیشن این جوهر به نام جوهر فیکس اینک (Fixink) در بازار عرض می‌شود.

دستگاه های چاپ بنر و کاغذ سابلیمیشن جهت چاپ اشکال و محتوای دلخواه ما بر روی بنر و کاغذ لزوما باید از جوهر چاپ مخصوصی استفاده کنند.

خرید جوهر دستگاه چاپ بنر و کاغذ با برند فیکس اینک (fixink) و انتخاب آن بخش مهمی از نگهداری دستگاه های چاپ به شمار می رود. با توجه به بودن جوهر بی کیفت و گران قیمت ونامرغوب این شرکت این کالا را با کیفیت عالی و مرغوبیت وماندگاری بالا وهمچین قیمت ارزان وارد بازار چاپ کرده است.

بزرگترین مرکز فروش جوهر چاپ و جوهرچاپ سابلیمیشن و اولین مرکز فروش مرکب‌های چاپ دارای گواهی نامه ISO14001توسط این شرکت انجام میشود که جزو فروش ویژه این جوهر مخصوص در صنعت چاپ براساس نظرسنجی های به عمل آمده در این حوزه در ایران می‌باشد.

این شرکت با سالها تجربه در زمینه واردات تخصصی و فروش انواع جوهر چاپ دیجیتال و جوهر چاپ کاغذ با بهره مندی از دانش و تجربه متخصصین این حوزه توانسته بخش وسیعی از نیازمندی‌های بازار چاپ کشور را پوشش دهد.

کارشناسان ما مشتاقانه پذیرای شما عزیزان به جهت مشاوره رایگان و راهنمایی‌های لازم در این حوزه هستند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر راجع به مشخصات محصولات، قیمت، پروسه ارسال و…می‌توانید از طریق زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

تماس مستقیم با واحد مشاوره و فروش: ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۵۳- ۰۲۱۴۴۰۲۵۲۵۴

بهترین جوهر بنر و جوهر چاپ کاغذ سابلیمیشن

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha