• چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400121814647
  • خبرنگار : 71480

امیر ایرانی: باید هوشیار باشیم تا دچار غفلت نشویم

امیر ایرانی: باید هوشیار باشیم تا دچار غفلت نشویم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تحریم، تهدید و توطئه نتوانسته است در نیروی دریایی خسران ایجاد کند، گفت: باید در قدم‌هایی که برمی‌داریم بسیار هوشیار باشیم تا دچار غفلت نشویم.

به گزارش ایسنا، امیردریادار شهرام ایرانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی نوشهر با اشاره به اینکه نظامی در کشور جاری و ساری کردیم که ریشه چند هزار ساله دارد، اظهار داشت: این انقلاب ریشه بسیار محکمی دارد چون الهی است و خون شهدای گرانقدر این ریشه را تغذیه کرده است و همه در این زمینه دِین به گردن داریم. ما منادی نظامی هستیم که نظام ولایی است یعنی مستقیماً به عترت، نبوت، قرآن و خداوند وصل است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید در قدم‌هایی که بر می‌داریم بسیار هوشیار باشیم تا دچار غفلت نشویم.

وی تأکید کرد: در آموزش دادن انتقال مفاهیم بسیار مهم است و اگر کسی چیزی را فهمید آن را انجام می‌دهد و شاخص فهمیدن  عمل کردن صحیح به آن است. در محیط دانشگاه علوم دریایی، آموزش و یادگیری کمترین کار است و اگربه درک مفاهیم رسیدیم برنده هستیم.

وی افزود:  نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود هجمه های زیاد به واژه بصیرت نیاز دارد زیرا اگر بصیرت باشد و همه چیز هست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: اگر امروز نیروی دریایی راهبردی است با توان خودش یک مثلث شوم را در هم کوبید یعنی تحریم، تهدید و توطئه نتوانسته است در نیروی دریایی خسران ایجاد کند و این نیرو روی پای خودش ایستاد و رشد کرد و این محصول دانشگاه دریایی است. ما اکنون دو وظیفه مهم داریم که یکی بیانیه گام دوم انقلاب است و بعدی جهاد تبیین است.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه متأسفانه جوامع بشری در قاب کوچک گوشی فرو رفته اند، تصریح کرد: فضای مجازی ریشه، اصل و پایه ندارد و به هیچ چیزی اعتقاد ندارد بلکه عده ای بنیان های خانواده را هدف قرار داده اند و امروز ابزار دشمن همین است.

وی همچنین با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها جرات نکردند وارد صحنه شوند.در حالی که در جنگ های گذشته ، ناتو با صدام حسین جنگید و ایران با ۳۲ کشور  جهان جنگید.

وی در پایان تاکید کرد: امروز وظیفه ما جهاد تبیین است که حضرت آقا ۳ بار در ۳ جلسه مختلف در این باره تذکر دادند. مبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرامین است و بر همین اساس اولین قرارگاه جهاد تبیین را تشکیل دادیم که اولین همایش ملی آن در همین دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha