• چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400121814811
  • منبع : بنیاد شهید

فقیه: تشکل‌های شاهد و ایثارگر با همه بخش‌های بنیاد شهید همکاری کنند

فقیه: تشکل‌های شاهد و ایثارگر با همه بخش‌های بنیاد شهید همکاری کنند

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در آیین تجلیل از دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر بر ضرورت همکاری و هم افزایی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با همه معاونت‌ها و بخش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی فقیه در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: تشکل‌های ایثارگری برای جامعه هدف و بنیاد شهید و امور ایثارگران یک فرصت هستند و صحبت‌های دبیران تشکل‌ها برای ما پیام دارد و باید به آن توجه ویژه شود.
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: محور برنامه‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای رسیدن به اهداف متعالی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است لذا باید در این مسیر گام برداریم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
فقیه با اشاره به دغدغه‌ها و خواسته‌های مهم تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: پیشنهاد می‌کنم که تشکل‌ها در حوزه‌های تخصصی دسته‌بندی شوند و متناسب با رشته‌های تخصصی با معاونت‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش تشکل‌ها را در حوزه مسائل فرهنگی مهم و قابل توجه دانست و گفت: انتظار ما از تشکل‌های شاهد و ایثارگر هماهنگی برای تحقق اهداف بنیاد، دیپلماسی ایثار و رساندن پیام ملت ایران به خارج از مرزها به عنوان زبان گویای فرهنگ ایثار و شهادت است. باید از این فرصت استفاده شود و جامعه جهانی صحبت‌های شما را بشنود.
فقیه گفت: حضور تشکل‌های شاهد و ایثارگر در کنار ما به ما قوت قلب و اعتبار می‌دهد زیرا این تشکل‌ها خودجوش هستند و انگیزه و فرصتی برای ما است که در شرایط موجود و برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از آنها بهره ببریم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha