• چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400121814910
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون جوانان ورزش و جوانان اردبیل خبرداد:

برگزاری 10 رویداد استارتاپی در اردبیل


برگزاری 10 رویداد استارتاپی در اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری 10 رویداد استارتاپی در حوزه جوانان در استان اردبیل خبر داد.


وحید فروهر ۱۸ اسفند در آیین رونمایی از اپلیکیشن استارتاپی ترابال در زمینه چالش‌های فوتبال در سالن رضازاده اردبیل اظهار کرد:‌ طرح‌هایی که در حوزه جوانان ارائه می‌شود همگی پیوست فناورانه و خلاقانه دارد و امروز شاهد بهره‌برداری از پلتفورمی جذاب به دست جوانان در حوزه ورزش هستم.


وی با اشاره به اینکه تقویت فعالیت‌های حوزه جوان در اردبیل در دستور کار است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی تفاهمنامه‌ای را با وزارت ورزش جوانان در راستای اعتلای سیمای اقدامات انجام شده، منعقد کرده و امروز در استان اردبیل نیز پلتفورم و اپلیکیشن ترابال با مدیریت و همکاری جهاد دانشگاهی در دست بهره‌برداری است.


معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه مرکز نوآوری و شتاب‌دهی اردبیل با برنامه‌های متنوع و کسب و کارهای فناورانه جوانان وارد عمل شده است، گفت: ‌ظرفیت‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ای در بسیاری از جوانان استان اردبیل وجود دارد که نیازمند شناسایی و ارتقا این ظرفیت‌ها هستیم.


فروهر افزود:‌ مرکز منش جهاد دانشگاهی اقدامات مثبت و مؤثری را در راستای تبدیل ایده‌های خلاقانه جوانان به برنامه‌های متعدد انجام داده که حمایت از این برنامه‌ها و تجاری‌سازی آنها یکی از این اقدامات است.


وی با اشاره به اینکه ورزش استان اردبیل با چالش‌های فراوانی سر و کار دارد،‌ خاطر نشان کرد: امیدواریم با شناسایی ظرفیت‌های جوانانمان به ویژه در حوزه فوتبال شاهد معرفی پدیده‌هایی همچون علی دایی، کریم انصاری‌فر و... به جامعه فوتبال کشور شویم.


فروهر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: فوتبال اردبیل و بازیکنان آن حامل ایده‌های خلاقانه بسیاری هستند که اپلیکیشن ترابال این فرصت را فراهم کرده تا این ایده‌های خلاقانه شناسایی، معرفی و به منصه ظهور برسند.


وی بیان کرد: ضروری است تا اپلیکیشن ترابال با معرفی در فدراسیون فوتبال، مرزهای استان اردبیل را پشت سر گذاشته و با تبدیل شدن به پلتفورمی ملی و بین‌الملی بتواند بخشی از چالش‌های فوتبال استان و کشور را مرتفع کند.


فروهر ادامه داد: با رونمایی از این اپلیکیشن با همراهی جهاد دانشگاهی و ورزش و جوانان مسیر روشن پیش روی بازیکنان و استعدادهای برتر فوتبال اردبیل گشوده می‌شود.


معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ابراز امیدورای کرد: با رایزنی هیئت فوتبال استان اردبیل با فدراسیون فوتبال، زمینه تجاری‌سازی اپلیکیشن ترابال فراهم آید.
اپلیکیشن ترابال در زمینه فوتبال و چالش‌های آن توسط جوانان نخبه و محقق اردبیل طراحی و در منش جهاد دانشگاهی استان اردبیل رشد یافته است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha