• پنجشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۱:۲۲
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1400121914967
  • خبرنگار : 71656

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته
عکس تزیینی است

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در پایان هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در پایان هفته.

ایگو
«ایگو» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار زهرا حبیبی خسروشاهی اختصاص دارد و در گالری والی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۴۷۶۹۸

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



کتاب‌ عکس یک
نمایشگاه گروهی «کتاب‌عکس یک» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری امکان به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۱ فروردین ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای زوج از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۴۷۹۲

عنوان منفی ۳
«عنوان منفی ۳» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در نگارخانه هوم به نشانی تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان چهارم، شماره۲، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۵۱۵۴۱۵
 

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



بهاریه
نمایشگاه گروهی «بهاریه» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند منیژه آرمین، محمد اسکندری، پریسا تقی‌پور و... اختصاص دارد، در گالری پروژه‌های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۱۲ فروردین ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۷۰۷۹۷۵
 

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



نیمه
«نیمه» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری شریف به نشانی تهران، میدان قدس، خیابان شریعتی، کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ اسفند ماه درحال برگزاری است، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۷۲۴۹۳۰
 

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



ایده‌ای برای ورود به محوطه‌ی زیبایی
نمایشگاه انفرادی «ایده‌ای برای ورود به محوطه‌ی زیبایی» که به نمایش آثار اشکان صانعی اختصاص دارد، در کارخانه آرگو به نشانی تهران، خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۳۴۰۶۹۸
 

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



بازیابی/سری دوم
«بازیابی/سری دوم» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار اردشیر محصص اختصاص دارد و در گالری نیان به نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن بست ابهری، پلاک ۵/ طبقه ۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۱۳۹۷۶
 

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



حمام ماریه
نمایشگاه انفرادی «حمام ماریه» که به نمایش آثار درسا اسدی اختصاص دارد، در گالری طراحان آزاد به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۴ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۰۸۶۷۶
 

هنر/ کاربرد / دیزاین
«هنر/ کاربرد / دیزاین» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند بهرام دبیری، شهریار رضایی، مهدی رنگچی و... اختصاص دارد. این نمایشگاه که در نگارخانه آریا به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ درحال برگزاری است، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۲۷۰۸۳
 

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته

 

مجموعه‌داری را آغاز کنید
نمایشگاه گروهی «مجموعه‌داری را آغاز کنید» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه آریا به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۲۷۰۸۳

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



۱۴۰۰۹۰
«۱۴۰۰۹۰» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری موسسه فرهنگی ـ هنری صبا به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه همچنین همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۴۹۴۵۰۸
 

راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته



معلم بد
«معلم بد» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار شباهنگی طیاری اختصاص دارد و در گالری دلگشا به نشانی تهران، خیابان مفتح جنوبی، خیابان سمیه، نبش رامسر، پلاک ۶۳ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۷ اسفند ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۵۳۰۱

فناناپذیر
«فناناپذیر» عنوان نمایشگاه نقاشی های «محمد محمدزاده تیتاکانلو» است که در گالری ماهر برپا شده است و این نمایشگاه تا بیستم اسفندماه میزبان علاقه‌مندان است.

محمدزاده در توضیح نمایشگاه خود گفته است: سوژه نمایشگاه «فناپذیر»، فسیل است و این مجموعه از فناپذیری موجودات زنده می گوید. همچنین بر ناپایداری فیزیکی، تغییر و نابودی تراژیک موجودات تاکید دارد. در واقع آثار با هدف ایجاد وحشت طراحی نشده اما نقاشی ها ممکن است ترسناک به نظر برسند. اگر چه نگاه نخست بر ایجاد فسیل آرت بوده اما روی هم رفته ممکن است برخی مخاطبان مجموعه را در ژانر وحشت تعبیر کنند.

نمایشگاه «فناپذیر» در گالری ماهر در خانه کتاب پیدایش واقع در خیابان پاسداران، گلستان دوم، پلاک ۱۰۹ به تماشا است.

شیدانبشت
«شیدانبشت» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی در زمینه نقاشی‌خط اختصاص دارد و در باشگاه انقلاب درحال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha