• پنجشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400121915273
  • خبرنگار : 50093

ماجدی:

فدراسیون فوتبال باید از فضای سنتی خارج شود/بابت حال و روز شهرخودرو تاسف می‌خورم

فدراسیون فوتبال باید از فضای سنتی خارج شود/بابت حال و روز شهرخودرو تاسف می‌خورم

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: باید از این سنت در فوتبال ایران عبور کنیم که کارها توسط یک نفر اداره شود.

میرشاد ماجدی ظهر امروز در مجمع سالانه هیات فوتبال خراسان رضوی که در هتل پردیسان مشهد و با حضور ۴۳ عضو این مجمع برگزار شد، اظهار کرد: صحبت‌ها و نظرات اعضای مجمع هیات‌های فوتبال شخصی و نیمه ‌فوتبالی است. نیاز به یک کار گروهی خوب برای پیشبرد اهداف فوتبال داریم و اگر می‌خواهیم فوتبال ایران تکان بخورد نیازمند همدلی هستیم.

وی افزود: جایگاه فوتبال خراسان رضوی با توجه به پتانسیل‌ و ظرفیت‌هایی که دارد، اینجا نیست. حسین بادامکی اخیرا به چرخه مربی‌گری در ایران اضافه شده و وظیفه دارم به عنوان یک مسئول کار را به امثال او بسپارم. باید از این فضا عبور کنیم که مسائل فوتبال ایران سال‌ها توسط یک نفر اداره شود، صرفا به این خاطر که تجربه دارد. فوتبال ایران نیاز به پیشرفت دارد و برای این موضوع باید به لزوم تغییرات توجه کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال ادامه داد: یک رای اعضای مجمع می‌تواند باعث ایجاد تغیبرات شود. پس نظرات و رای اعضا در سرنوشت فوتبال آن استان حائز اهمیت است. فوتبال مشهد و خراسان رضوی استعدادهای زیادی دارد که باید برای کشف این بازیکنان مستعد تلاش شود.

ماجدی گفت: در یک دوره آموزشی که در AFC شرکت کرده بودم، در خصوص برنامه چهار ساله اسپانیا صحبت می‌کردند. کشور اسپانیا برای چهار سال استعدادیابی از ۲۵ هزار نفر را برنامه‌ریزی کرده، در حالی که ما در فدراسیون در سه ماه ۳۰ هزار بازیکن مستعد شناسایی کردیم که ۴۰۰۰ نفر از آن‌ها دختر بودند. فوتبال ایران در حوزه نیروی انسانی جزو پنج کشور نخست جهان است. با این حجم از نیرو نیازمند به کار گروهی هستیم.

وی تصریح کرد: نباید حال و روز تیم لیگ برتری خراسان رضوی اینگونه باشد. بابت حال و روز شهرخودرو افسوس می‌خورم. مشهد از امکانات و تجهیزات خوبی به خصوص در زمینه استادیوم برخوردار است. چرا نباید از ظرفیت استادیوم امام رضا(ع) برای تیم لیگ برتری این استان استفاده شود؟ به این دلیل که در کنار هم حضور نداریم و اگر هم همکاری داریم فقط در حد حرف و زبان است. بانوان داور خراسان رضوی نیاز به رسیدگی دارند. باید خراسان رضوی به داوران خود افتخار کرده و آنان را زیر چتر حمایتی خود نگه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha