• پنجشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400121915425
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید معاون استاندار بر حمایت از استارتاپ‌ها

افتتاح مرکز معین هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان

افتتاح مرکز معین هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان

ایسنا/سمنان مرکز معین هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و نخستین مرکز نیکوکاری مجازی ایران با حضور رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد کشور و معاون منابع انسانی استانداری سمنان افتتاح شد.

فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در آیین افتتاح مرکز معین هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و نخستین مرکز نیکوکاری مجازی ایران در سمنان با تمجید از اقدامات کمیته امداد استان اظهار کرد: کمیته امداد امان در چند سال اخیر برنامه‌ریزی بسیار خوبی در حوزه مقابله با فقر و توانمندسازی جامعه هدف خود داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح جامعه توانمدسازی مددجویان در استان سمنان افزود: کمیته امداد و دستگاه های حمایتی باید با شناخت درست و دقیق از نیازها برای رفع مشکل از مخاطبان خود قدم بردارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه کمیته امداد با پرداختن به طرح های اشتغالزا به سراغ نیاز روز جامعه رفته ادامه داد: باید بدانیم که اصل و اساس توسعه در افکار و اذهان و نه ابزار و ماشین آلات اتفاق می افتد و از همین رو است که توانمندسازی و آموزش جامعه هدف اهمیت دو چندان پیدا می کند.

وی ادامه داد: مهمترین و موثرترین کار شما در کمیته امداد شناسایی نیروی انسانی و جامعه هدف و آموزش و توانمندسازی وی برای سوق دادن او به سمت اشتغالی متناسب با استعداد وی و نیاز واقعی بازار کار است.

منصوری بر لزوم همکاری بیشتر بین کمیته امداد و مراکز دانشگاهی و مهارتی تاکید و خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات مددجویان باید ارتباط مستمر با دانشگاه ها، نخبگان و فعالان حوزه مهارت آموزی داشته باشید.

وی بر لزم توجه بیشتر به استارتاپ‌ها تاکید و عنوان کرد: نیروهای خلاق و جوان از مهمترین سرمایه های کشورند و شما باید از این ظرفیت ها در راستای توانمندسازی جامعه هدف خود بهره بگیرید.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: استانداری سمنان با همه توان آماده همکاری و همراهی با کمیته امداد و فعالان این حوزه است.

افتتاح مرکز معین هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha