• جمعه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400122015846
  • منبع : نمایندگی مازندران

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پایانه صادرات محصولات کشاورزی جویبار

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پایانه صادرات محصولات کشاورزی جویبار

ایسنا/مازندران وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر هیئت دولت به مازندران از مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی «روماک گستر پارس» در شهرستان جویبار بازدید کرد.

سید جواد ساداتی نژاد در جریان هفدهمین سفر هیئت دولت، صبح امروز جمعه در بازدید از شهرستان های بابلسر و فریدونکنار و جویبار از مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی «روماک گستر پارس» جویبار بازدید کرد.

گفتنی است، این مجتمع کلیه امکانات تاسیسات و تجهیزات لازم برای آماده سازی، نگهداری و بازاریابی محصولات کشاورزی جهت تنظیم بازار داخلی و توزیع مدرن و علمی محصولات کشاورزی و تسهیل و تسریع امر صادرات را به طور یکپارچه فراهم می‌کند.

فاز اول این پروژه شامل سالن آماده سازی و بسته بندی و بارانداز، آزمایشگاه، رنگ آوری، واحد IQF ، تونل انجماد، سالن معاملات اداری، نمایشگاه، سردخانه های بالای صفر و زیرصفر درجه دو مداره، امکانات رفاهی و سایر خدمات پنجره واحد تجاری است.

این مجموعه با سرمایه گذاری ۷۲۰ میلیارد تومانی در زمینی به مساحت ۳۱ هکتار ساخت و تکمیل شد و فاز نخست این کارخانه در سال ۱۳۹۶ با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر شروع به کار کرد. ویژگی های فاز اول این پروژه شامل ۳.۱ هکتار سالن های مجهز آماده‌سازی، نگهداری و ذخیره سازی محصولات کشاورزی، آماده سازی بازاریابی ۱۴۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی شامل میوه، سبزی، گوشت و ماهی، نگهداری و ذخیره سازی ۳۰ هزار تن انواع میوه و سبزی، گوشت، مرغ، ماهی و سایر محصولات کشاورزی در انبارها و سردخانه های بالای صفر و زیرصفر دومداره است.

این مجموعه همچنین دارای بارانداز داخلی مدرن به مساحت ۸ هزار متر مربع به صورت سرپوشیده سرپوشیده با قابلیت کنترل حرارت و ۲۷ دهنه بارگیری مدرن شامل درب سکشنال، لولر (همسطح کننده کامیون و کامیونت و داک شلتر( هوابند))، ۱.۶ هکتار بارانداز بیرونی جهت بارگیری انواع کامیون و کامیونت و تریلی، برند سازی (ایجاد و معرفی برند ایرانی برای محصولات کشاورزی)، مجهز به سیستم حمل و نقل شامل کامیون، کامیونت و تریلی با قابلیت کنترل اتمسفر جهت جمع آوری و توزیع محصولات کشاورزی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha