• جمعه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400122015916
  • خبرنگار : 50194

دعوت وزیر بهداشت از سرمایه‌گذاران به منظور راه‌اندازی گردشگری سلامت در مازندران

دعوت وزیر بهداشت از سرمایه‌گذاران به منظور راه‌اندازی گردشگری سلامت در مازندران

ایسنا/مازندران وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش خصوصی و سرمایه گذاران به منظور راه اندازی گردشگری سلامت در استان مازندران دعوت به عمل آورد.

دکتر بهرام عین اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان نور با اشاره به اینکه فلسفه حضور دولت دراستان ها آشنایی مستقیم با مشکلات است، اظهار کرد: هرچند منکر مشکلات نیستم چرا که این مسائل طی سال ها انباشته شده و کسی توان حل کردن آن ها را طی چند روز ندارد و نیازمند بودجه و برنامه ریزی است.

وی با بیان اینکه کار بیشتر جهاد فی سبیل الله است، تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون به روش های مختلف مشکلات و تحریم ها را ایجاد کرده اما ما نباید در پازل دشمن بازی کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: هیچ فاصله ای بین دولت و مردم وجود ندارد و دولتی که با مردم باشد و موفق است.

عین الهی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای دارای قدرت مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس در کرونا زمین خوردند، افزود: اما کشور ایران با کمک همیشه در صحنه مردم و کادر درمان جز موفق ترین ها است. 

وی با اشاره به اینکه استان مازندران نگین مهمان نوازی است، ادامه داد: انتظار می رود پس از عقب نشینی سواحل، پاکسازی آن در مرحله بعدی قرار گرفته شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصادف را اولین دلیل تهدید سلامت مردم دانست و گفت: هرچند 99 پایگاه اورژانس در کنار جاده ها وجود دارد اما متاسفانه مازندارن رتبه اول تصادف را در کشور دارد.

عین الهی با اعلام وجود 1100 شبکه بهداشت و مرکز سلامت در مازندارن گفت: متاسفانه بیمارستان امام خمینی (ره) نور قدمت 60 ساله دارد اما طی بازیدی که به عمل آمده تعداد تخت ها کم است و امیدواریم با تلاش رییس دانشگاه علوم پزشکی گام های خوبی در این مورد برداشته شود.

وی از بخش خصوصی و سرمایه گذاران جهت راه اندازی گردشگری سلامت دعوت کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: متاسفانه رشد جمعیت بسیار کم و درحال منفی شدن و روبه سالمندی است که باید در این زمینه اقدامات فرهنگی عظیمی انجام شود.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر استانی خود به شهرستان نور پس از بازدید از محور آمل به چمستان با حضور در گلزار شهدای نور ضمن عطرافشانی و خواندن فاتحه با آرمان های شهدا تجدید میثاق و پس از آن از کمربندی نوربه رویان و بیمارستان 160 تختخوابی نور نیز بازدید کرد.

در این سفر استانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرماندار شهرستان نور و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha