• شنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400122116355
  • خبرنگار : 30054

خرید اتصالات فشار قوی ساکت با نازلترین قیمت در بازار تهران

خرید اتصالات فشار قوی ساکت با نازلترین قیمت در بازار تهران

خرید اتصالات فشار قوی ساکت از بسیار مورد حائز اهمیت می باشد از ویژگی هایی که زمان خرید آن ها، اتصالات فشار قوی ساکت را از سایر اتصالات متمایز می سازد محل قرار گیری لوله درون اتصال است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام امین پایپ، خرید اتصالات فشار قوی ساکت در صنعت و ساختمان بسیار اهمیت دارد. اتصالات فشار قوی ساکت از دسته اتصالات فشار قوی می باشند که برای عبور سیالات با فشار و دمای زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و نام این اتصالات نیز به خاطر نوع خاص جوشکاری روی آن ها انجام می شود انتخاب شده است زیرا این نوع جوشکاری اتصالات به صورت جوش ساکت می باشد.

فرآیند تولید اتصالات فشار قوی ساکت

اتصالات فشار قوی ساکت بدون دنده و رزوه تولید می شوند و در رده اتصالات جوشی قرار می‌ گیرد. هر کدام از اتصالات فشار قوی ساکت به صورتی می باشند که در داخل آن ها و به عمق ۱ تا ۱.۵ میلی متر یک زائده برای داخل رفتن لوله، اتصال دیگر و ... می باشد که پس از داخل شدن می توان ناحیه بیرونی آن را جوشکاری نمود و این نوع جوشکاری بسیار محکم و با استحکام می باشد. کلاس های اتصالات فشار قوی ساکت در سیستم های لوله کشی معمولاً با رده ۸۰ و XS در کلاس های ۲۰۰۰-۳۰۰۰-۵۰۰۰-۶۰۰۰-۹۰۰۰ تولید می گردد.

اتصالات ساکت فشار قوی به صورت عملیات فورجینگ ساخته می شوند از این رو هیچ گونه درز جوشی در راستای اتصالات وجود نخواهد داشت . استاندارد تولید اتصالات ساکت ولد مطابق ASME B۱۶.۱۱ است و این اتصالات می توانند از جنس کربن استیل، فولاد آلیاژی و استنلس استیل باشند اتصالات فشارقوی اگرچه تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می ‌شوند. چرا که گاهی اوقات وجود یک اتصال در مسیر تجهیزات انتقال خط لوله باعث افزایش راندمان کار می ‌گردد.

انواع اتصالات ساکت ولد فشار قوی

اتصالات ساکت ولد و رزوه ای در اشکال مختلف مانند زانویی، سه راهی، کپ، آداپتور و کوپلینگ و در سایز ها و کلاس ‌های مختلف تولید می ‌شوند. اتصالات ساکت ولد برای وظایف مشخصی کاربرد دارند که در ادامه به شرح چند مورد از آن ها می پردازیم:

خرید زانویی فشار قوی ساکت

زانو فشار قوی نوعی از اتصالات پایپینگ حساب می شود که برای تولید آن معمولاً از روش ریخته گری کمک گرفته می شود برای تغییر جهت جریان عبوری سیال داخل لوله از زانو های  ۹۰ درجه و ۴۵ درجه  استفاده می شود و این زانو ها را نمی توان برش داد زیرا در هر دوطرف ورودی و خروجی دنده خورده است. البته ضخامت و جنس این دسته از اتصالات فشار قوی بسته به فشاری که باید تحمل کند و سیال داخل لوله و محیط پیرامون لوله متفاوت است.

مغزی فشار قوی ساکت

نوعی از اتصالات است که دارای زاویه ۱۸۰ درجه می باشد کاربرد مغزی تغییر مادگی به نری زانو یا سه راهی است. و وظیفه ی آن اتصال دو طرف مادگی تجهیزات به یکدیگر است که همانند تمامی زیر شاخه های اتصالات فشار قوی، توانایی تحمل فشار بالایی را دارد.

خرید اتصالات فشار قوی ساکت با نازلترین قیمت در بازار تهران

بوشن فشار قوی ساکت

بوشن قطعه ای است که به ظاهر بسیار ساده می آید اما کاربرد بسیاری دارد، مهمترین کاربرد آن زمانی می باشد که بخواهید طول لوله را افزایش دهید برای اتصال دو لوله و ادامه خط لوله کشی از بوشن دنده ای فشار قوی استفاده می شود. بوشن فشار قوی در واقع به رابط بین دو لوله گفته می‌ شود که هر دو لوله دارای قطر یکسانی می باشد که این امر توسط جوشکاری امکان پذیر است.

خرید سه راه فشار قوی ساکت

سه راه فشار قوی همان اتصالات سه راهی مخصوص خطوط لوله های پرفشار می باشد سه راهی برای انشعاب گرفتن از خط اصلی است که زاویه بین ورودی خروجی و انشعاب باید ۹۰ یا ۴۵ درجه باشد. از آنجایی که جزیی از اتصالات فشار قوی می باشد برای جابجایی سیال که نیاز به تحمل فشار بالایی دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد اتصالات فشار قوی

جابجایی سیال یکی از نیازهای صنایع مختلف مخصوصاً نفت و گاز می باشد. برای هدایت جریان سیالات باید از اتصالات با فشار قوی بهره بگیریم؛ زیرا جابجایی سیالات همراه با فشار زیاد می باشد. اتصالات قوی باید در مقابل حرارت، مقاومت کنند؛ چون زمانی که سیال با فشار بالا حرکت می کند، درجه حرارت سیال نیز بیشتر می شود. صنایع دیگری چون صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع آب و فاضلاب و صنایع پلاستیک از جمله مواردی می باشند که در سیستم لوله کشی خود از اتصالات فشار قوی بهره می گیرند.

خرید اتصالات فشار قوی ساکت با نازلترین قیمت در بازار تهران

اتصالات فشار قوی ساکت خود را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از مراکز معتبری که این دست از اتصالات را ارائه می دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه شیرآلات، لوله، اتصالات و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد این فروشگاه در پروژه های شهرداری های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی(پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری  سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابوالفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است.

آدرس فروشگاه امین : تهران – خیابان خیام شمالی- رو به روی درب شرقی پارک شهر – کوچه افخمی – پلاک ۴

تلفن : ۳۳۹۰۰۸۳۲

         ۳۳۹۰۰۷۶۵

         ۳۳۹۱۳۹۰۷

         ۳۳۹۵۸۰۹۵

همراه : ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

          ۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳(رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha