• شنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400122116810
  • خبرنگار : 71431

انسداد چند محور در یزد و اصفهان به دلیل طوفان شن

انسداد چند محور در یزد و اصفهان به دلیل طوفان شن

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از انسداد برخی از محورها در استان های یزد و اصفهان به دلیل طوفان شن خبر داد و از رانندگان خواست که از سفرهای غیرضروری درمحورهای دو استان خودداری کنند.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: جاده های یزد به میبد و اردکان و اردستان و بالعکس در حوزه استان های یزد و اصفهان به علت وزش باد شدید و طوفان شن مسدود است. در روز گذشته نیز وضعیت مشابهی در این جاده ها وجود داشت که منجر به انسداد چند ساعته این مسیرها شده بود .

وی با بیان اینکه وزش باد و طوفان شن در روز جاری شدت بیشتری یافته و این جاده ها از ساعت ۹ صبح به علت کاهش میدان دید و پایین آمدن ایمنی تردد موقتا مسدود شدند، گفت: در حال حاضر با توجه به استمرار شرایط نامناسب جوی امکان بازگشایی وجود ندارد.

به گفته شیرانی به خودروهایی که در طول مسیر جا مانده و در طوفان شن گرفتار شده بودند ند توسط تیمهای امدادی هلال احمر و پلیس راه امداد رسانی شده است و متاسفانه به تعدادی از این خودروها خسارتهایی وارد شده و از ناحیه شیشه خودرو دچار شکستگی شده اند.


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه توصیه می‌شود که رانندگان و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری درمحورهای درگیر طوفان و گردوغبار در این دو استان پرهیز کنند، گفت: از هموطنان و رانندگانی که در این مسیرها حضور دارند درخواست داریم همکاری لازم را  در نقاطی که پلیس راه در حال اجرای طرح محدودیت ترافیکی است داشته باشند و با توجه به شرایط حاد و بحرانی این جاده ها اصرار به ادامه مسیر در این شرایط نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برابر پیش بینی سازمان هواشناسی این شرایط احتمالا تا  غروب آفتاب ادامه خواهد داشت، گفت: به محض بهبود وضعیت و اطمینان از ایمنی تردد و عدم خسارت به خودروها ، این جاده بازگشایی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha