• شنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400122116816
  • خبرنگار : 50039

رئیس دادگستری گلستان

برخورد با اشرار در اولویت های دستگاه قضاست

 برخورد با اشرار در اولویت های دستگاه قضاست

ایسنا/گلستان رئیس دادگستری استان گلستان، گفت: برخورد با اشرار و بر هم زنندگان آرامش و امنیت عمومی، عزم جدی دستگاه قضا و ناجا در استان گلستان می باشد.

حیدر آسیابی، پس از بازدید از نمایشگاه اقتدار و آرامش ناجا، که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان دایر شده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز گذشته، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان گلستان، اقداماتی توسط ناجا انجام شد که شاهد کشفیات خوبی در حوزه های مختلف بودیم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کشفیات بسیار خوبی را دیدیم، ادامه داد: در بحث کشف مواد مخدر و دستگیری معتادین متجاهر، کشف باندهای سرقت و قاچاق های سازمان یافته و سایر حوزه ها اقدامات خوبی را شاهد بودیم.

رئیس دادگستری گلستان، در ادامه با تأکید بر اینکه برخورد با کسانی که به عنوان عوامل ناامنی آسایش مردم را به هم می زنند، از مهمترین اقدامات ناجا می باشد، افزود: دستگاه قضا از هرگونه طرحی که موجب ارتقای امنیت اجتماعی می شود، حمایت می کند.

آسیابی، با بیان اینکه عزم دادگستری استان در برخورد با کسانی است که با ایجاد شرارت و ناامنی، موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می شوند، خاطر نشان کرد: متخلفان با احکام قاطع دستگاه قضا مواجه خواهند شد.

وی در خصوص چهارشنبه آخر سال نیز توضیح داد: یکی از روش ها پیشگیری است که مانع از بروز اتفاقات تلخ شود و در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان نیز بر این مهم تأکید شده است.

رئیس دادگستری گلستان، با اشاره به اینکه برای کنترل افراد سابقه دار سنوات گذشته، برنامه هایی را داریم، تصریح کرد: با دستور دادستان های استان، این افراد برای توجیه دعوت می شوند و در صورت ضرورت بازداشت خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه افرادی را که به شکل عمده اقدام به عرضه مواد محترقه کنند، بازداشت می شوند، اضافه کرد: این افراد تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود و اگر مغازه هایی هم اقدام به فروش مواد محترقه کنند، پلمب خواهند شد.

آسیابی، در بخش پایانی سخنان خود در خصوص معتادین متجاهر، توضیح داد: دستورات قضایی برای نگهداری آنها صادر شده است و بحث ظرفیت مراکز نگهداری می باشد که مسئولان مربوطه در استانداری به جد پیگیر هستند و اگر محقق شوند، چهره شهر تغییر می یابد.

انتهی پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha