• شنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400122116856
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هافبک تیم ذوب‌آهن:

روحیه خوبی برای تداوم پیروزی‌های‌مان داریم  

روحیه خوبی برای تداوم پیروزی‌های‌مان داریم  

ایسنا/اصفهان هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:با هماهنگی خوبی که در تیم ایجاد شده، توانستیم روند رو به جلویی داشته و در طی ۴ هفته ۱۰ امتیاز به‌دست آوردیم، این نتایج روحیه تیم را بالا برده و به دنبال برتری در ادامه بازی‌های لیگ برای بهبود جایگاه‌مان هستیم.

سید محمد قریشی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی روز گذشته تیمش در مقابل آلومینیوم اراک، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم روند رو به جلویی که در طی هفته‌های اخیر به دست آوردیم را حفظ کنیم.

وی افزود: در مدت ۴هفته از بازی‌هایی که داشتیم، ۱۰ امتیاز به دست آوردیم و همین مسئله موجب شد تا بتوانیم جایگاه بسیار خوبی را در جدول به خود اختصاص دهیم، آلومینیوم اراک تیمی است که در طی این مدت با افتی که داشت و نتایج بدی که گرفته بود، برای برد و گرفتن ۳ امتیاز این دیدار به اصفهان آمده بود که خوشبختانه موفق به شکست آنها شدیم.

وی ادامه داد: متأسفانه تغییرات تیم فوتبال ذوب‌آهن در این فصل از مدیریت و کادر فنی تا بازیکنان بسیار زیاد بود. خوشحالم که این استقامت ادامه‌دار بود و باشگاه و بقیه صبوری کردند و توانستیم به یک ثبات برسیم که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم هواداران را راضی کنیم.

هافبک تیم ذوب آهن با اشاره به بازی خوب ذوب آهن در مقابل فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم دوسالی بود که فولادِ نکونام در خانه به حریفان خود امتیاز نداده بود و ما توانستیم با بازی خوبی که انجام دادیم و اجرای نکاتی که کادر فنی و سرمربی به ما گفته بودند، بتوانیم به نتیجه برسیم و با کامبکی که داشتیم بازی باخته را با یک نتیجه خوب عوض کنیم. نتیجه این بازی در روحیه بازیکنان تیم بسیار مؤثر بود.

وی خاطرنشان کرد:خوشحالم که تیم، روند گرفتن نتایج خوب به خود گرفته، تمام تلاش ما براین است که بتوانیم همچنان در مسیر قرار داشته و نتایج خوب بگیریم.

قریشی در خصوص بازی با مس گفت: تیم مس یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ است که جایگاه آنها در جدول مشخص است؛ اما ما هم تیمی هستیم که برای هر بازی برنامه داریم و با روحیه‌ای که گرفتیم در این بازی نیز به دنبال گرفتن امتیاز هستیم تا جایگاهی که در جدول داریم را ارتقا داده و بتوانیم جبران امتیازات از داده نیم فصل اول را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: فوتبال یک بازی ۱۱ نفره است و نمی‌توان برد و یا باخت را به یک فرد و یا مشکل در یک پست مرتبط کرد، تغییراتی که در تیم شکل گرفته موجب شد تا نتوانیم به هماهنگی لازم برسیم و این هماهنگی دیر انجام شده است.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با تمجید از بازی خوب محمد حسین  اسلامی اظهار کرد: اسلامی یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم است و با اعتمادی که مهدی تارتار به وی کرد، توانست خود را به خوبی نشان دهد. تارتار از مربیانی است که توجه خاصی به بازیکنان جوان و آینده‌دار دارد. برای اسلامی آرزوی روزهای درخشان و موفقیت‌های بیشتر دارم تا بتواند با رشد و پیشرفت در فوتبال خود به تیم ذوب آهن نیز کمک کند.

وی در ارتباط به حمایت‌های باشگاه از تیم فوتبال خاطرنشان کرد: حمایت‌های مدیرعامل و کارخانه از تیم و باشگاه بسیار خوب بوده و درست است که نیم فصل اول نسبت به دو سال اخیر عملکرد بهتری داشتیم، اما نتوانستیم با توجه به شرایط امتیازات خوبی بگیریم، اما حمایت و صبوری مدیران باشگاه و کارخانه و حمایت‌هایی که داشتند جواب داد و با هماهنگی بهتری که در تیم ایجاد شد و همچنین اضافه شدن بازیکنان جدید توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

قریشی حضور تماشاگران را به نفع فوتبال خواند و گفت: فوتبال ورزشی است که شور و هیجان آن بیشتر به خاطر تماشاگران است و با نبود آنها بازیکنان نسبت به قبل شور و اشتیاق کمی دارند، ۲۰ تا ۳۰ درصد کیفیت بازی‌ها به حضور تماشاگران برمی‌گردد، امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. گفته شده دربی تهران با حضور تماشاگر خواهد بود و به‌صورت آزمایشی قرار است این اتفاق رخ دهد و بعد از آن این امکان وجود دارد که شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha