• شنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1400122116881
  • خبرنگار : 71214

جاده چالوس به دلیل رانش بی‌سابقه بسته شد

جاده چالوس به دلیل رانش بی‌سابقه بسته شد

جاده چالوس ساعاتی پیش به دلیل رانش بی سابقه زمین تا اطلاع ثانوی بسته شده است و مشخص نیست چه زمانی این جاده بازگشایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس در محدوده سیاه بیشه ساعاتی پیش به علت ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود شد اما مجددا خبر رسید که در محدوده پل زنگوله، مسیر شمال به جنوب نیز محور چالوس با رانش بی‌سابقه‌ای مواجه شده است. به همین دلیل این محور تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

محور چالوس هم بسته شد

فرهاد مهریاری -مدیر کل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا این محور با مشکل مواجه شده و تا چه زمانی مسدود خواهد بود؟ گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ساعت حدود شش امروز شنبه (۲۱ اسفند) رانش جاده‌ای کم کم شروع شده و با شکاف واقع در بالای پل زنگوله مسیر شمال به جنوب همراه بوده است.

محور چالوس هم بسته شد

وی افزود: این شکاف در ضلع غربی معبر به طول حدود ۱۰۰ متر و به صورت عمیق ایجاد شده و اختلاف سطح در محور به وجود آمده است و در حال حاضر به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر بوده، به گونه‌ای که لاین شمال به جنوب کاملا مسدود شده است.

به گزارش ایسنا، به دلیل بروز این حادثه که تقریبا طی سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است، به نظر می رسد جاده چالوس در آستانه سفرهای نوروزی مسدود شده و مشخص نیست تا چه زمانی بازگشایی آن به طول خواهد انجامید.

محور چالوس هم بسته شد

محور چالوس هم بسته شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۱ ۲۳:۱۳

سه شنبه هفته گذشته که در مسیر رفت و برگشت از این جاده عبور کردم متوجه خطر رانش شده بودم و حتی موضوع رو در جمع خانواده مطرح کردم. به نظرم احداث سد سیاه بیشه بی ربط با این موضوع نمیتونه باشه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۰۰:۰۹

متاسفانه طی سالیان گذشته به علت عدم نظارت ونگهداری کل جاده ها واتوبانها وبزرگراه های کشور ازبین رفته و دست اندازهای فراوان ، نشست جاده و پلها حادثه ساز شده و تمام افرادی که در جاده های کشور مخصوصا ناوگان مسافربری و باری متحمل خسارات فراوان جلوبندی، شکست شیشه، به صدا افتادن اتاق ، خرابی کمک و ترکیدن کیسه های باد و غیره می باشند که اداره راهداری وراه وترابری می بایست جبران کننده این خسارات باشند ۰

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۰۰:۱۲

باید اداره راه وترابری وزیر مستقل از شهرسازی داشته باشد متاسفانه هیچ کدام از وزیران محترم وعزیز کارنامه درخشانی در بازسازی وترمیم جاده های کشور از خود نداشته وندارند !

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۰۰:۱۵

کشور ترکیه با توجه به اینکه نفت وقیر ندارد ولی آسفالت جاده های کشور ترکیه مثل آینه وبدون دست انداز با عمر مفید بالا ساخته شده است و خیانتی درخصوص زیر سازی و آسفالت ریزی و وقت کشی وکندی کار ندارد ۰

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۰۰:۱۶

ایکاش وزیر محترم راه و یا معاونین ایشان با اتوبوس به چند استان کشور سفر کنند و وضع اسف بار جاده های کشور را از نزدیک دیده ولمس کنند !

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۰۷:۱۷

متاسفانه در استان سمنان نیز مدیرکل محیط زیست و مدیر منابع طبیعی هشدار رانش زمین را داده اند و توجهی بدان نشده است مسئولیت تبعات آن با کیست؟ مدیریت بحران؟ پدافند غیر عامل؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۱۴:۵۹

این جاده تحمل این همه رفت و آمد و این حجم ماشین رو نداره ساخته شده شمال به مرکز وصل بشه برای ضروریات چند سال هر کی ماشین خریده نمی‌دونستن شمال چی هست سر خر رو هرروز کج میکنن شمال بریم اتوبان نیست که جاده کوهستانیه .بتمرگین خونه برای کرج هم ترافیک درست کردین .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۳ ۰۸:۴۰

🤣🤣🤣🤣🤣🤣