• یکشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۷:۱۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400122217070
  • خبرنگار : 71434

مخالفت پوتین با پیشنهاد زلنسکی برای مذاکره در قدس

مخالفت پوتین با پیشنهاد زلنسکی برای مذاکره در قدس

منابع عبری از مخالفت رئیس جمهور روسیه با پیشنهاد برگزاری مذاکرات در شهر اشغالی قدس و هر جای دیگری خارج از بلاروس خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل "کان" فاش کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با برگزاری نشست با ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود درقدس اشغالی با میانجیگری اسرائیل مخالفت کرده است.

به گفته این منابع پوتین با مذاکره در هرجایی خارج از بلاروس مخالف است.

تحلیلگر سیاسی کانال شبکه "کان" در این باره گفت: پوتین مخالف برگزاری نشست با زلنسکی در قدس و هر نشستی در خارج از بلاروس است.

روز شنبه دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، تلفنی گفتگو کرده است.

نخست وزیر اسرائیل گفت که این تماس تلفنی که بیش از یک ساعت به طول انجامید به معنای توقف درگیری ها در اوکراین و تلاش های اسرائیل در این زمینه است.

پس از این نشست ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفت به نفتالی بنت پیشنهاد داده که در قدس اشغالی بین مسکو و کی‌یف نشست برگزار کند. رئیس جمهور اوکراین گفت که اسرائیل می‌تواند تضمین‌های امنیتی به اوکراین بدهد.

وی همچنین در ویدئویی عنوان داشت: دشمن می‌خواهد سناریوی دونتسک و لوهانسک را در خرسون تکرار کند. اعضای شورای شهر خرسون روز شنبه در نشستی تاکید کردند که این شهر اوکراینی است و تلاش برای اعلام این شهر به عنوان یک جمهوری مستقل را رد می‌کنند.

رئیس جمهور اوکراین افزود: ما "اشغالگران" روس را نخواهیم بخشید و همه کسانی که در جنگ علیه کشور ما نقش داشته باشند را تحت پیگرد قرار می‌دهیم و برای شکست دشمن به زمان و قدرت نیاز داریم.

رئیس جمهور اوکراین تاکید کرد: ما برنامه‌هایی را داریم و مطمئن هستیم که با تکیه بر نیروهای خود به اهداف خود خواهیم رسید.

رئیس‌جمهور اوکراین همچنین گفت: "اکنون ما قوی‌ترین حمایت را در تاریخ اوکراین و تاریخ استقلال خود داریم. روسیه با حمله به ما خود را منزوی کرد و به کشوری تبدیل شده است که هیچکس نمی‌خواهد در آن زندگی کند."

وی افزود: "قدرت و شجاعت مردم و ارتش ما همه جهان را شگفت زده کرد زیرا ما برای زندگی بهتر برای فرزندانمان می جنگیم."

رئیس جمهور اوکراین همچنین در توضیح جزئیات گفتگوی خود با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد: روسیه ما را شکست نخواهد داد.

وی گفت: من با نخست وزیر اسرائیل در مورد حملات روسیه و چشم انداز مذاکرات صلح صحبت کردم و از نخست وزیر اسرائیل خواستم تا به آزادی شهردار ملیتوپل و شخصیت های محلی کمک کند.

زلنسکی افزود: "ما موفق شدیم ۱۲۷۲۹ نفر رااز شهر بیرون بیاوریم و کمک های بشردوستانه به ماریوپل باید روز یکشنبه برسد."

نخست وزیر اوکراین تاکید کرد: روسیه ما را تحت سلطه قرار نخواهد داد و ما تلاش می‌کنیم تا همه چیز لازم را برای دفاع و آزادسازی بیشتر سرزمین‌هایمان در اختیار نیروهای خود قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۰۹:۵۶

اینهمه دوره گردی و تبلیغات رژیم منحوس و جعلی اسرائیل میوه نرسیده و کال میانجیگری های ناقصش شد همین نوشته و دستوری که زلنسکی از رویش خواند و اعلام مواضع کرد که کاملاً فرمایشی بود..........

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۱۰:۵۰

رژیم جعلی و منحوس همون کاریو کرده که رژیم دوست و برادر پوتین داره میکنه! یعنی اشغال سرزمین دیگران با زور حالا باید ما روسیه رو هم به ریسمیت نشناسیم چون اشغالگره

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۱۱:۴۹

دیدگاه افراطی شما باعث شده حقیقتو نبینین و وقایع رو همونجور که دوس دارین تفسیر کنین، اوکراین جز شوروی بود مردمش از کمونیست خسته شدن و انقلاب کردن، روسیه جدید نفوظ خودشو همچنان ادامه داد تا مردم به دولت دموکرات رای دادن ولی روسیه از روی قلدری و زورگویی کریمه رو اشغال کرد مردم اوکراین از روسیه منزجر شدن و پوتین به بهونه بستن لوله نفت و افراطگرایی به اوکراین حمله کرد، اوکراین که توان ایستادگی نداشت به غرب متوسل شد ولی امثال شما به رژیم اسرائیل ربطش میدین با اینکه پوتین بهترین دوست اسرائلیه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۱۷:۵۰

درجواب ایرانی هدف روسیه وبرادر پوتین اشغالگری نیست مثل اینکه شما تو باغ نیستی هدفش غیرنظامی کردن ودورکردن ناتو از مرزهایش هست.بفهم نفهم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۱۳:۰۶

حال میبینی که چطور خودت واربابان اراذل و اوباش وانگلت به وسیله روس قهرمان ناک اوت خواهید شد.. آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان انگل عمرلجننتون نزدیکه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۱۳:۲۷

روسیه هر روز نسبت به روز قبل پیشروی های بیشتری در اوکراین انجام میدهد و به پیروزی و تو دهنی بیشتر زدن به آمریکا نزدیکتر میشود ، روسیه پیروز است چون حق پیروز هست ، درود بر پوتین بزرگ و فهیم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۱۵:۰۷

تمام مشگلات اوکراین عامل آن موساد وقدرت درسایه عبریست وپوتین این را می داند وامریکانیز مسخره مزحکه ثروت مندان عبریست وهم اکنون در حال برنامه ریزی بلند مدت و کله پا کردن روسیه ودست انداختن به منابع روسیه میباشد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۱۶:۳۴

درودبرشرف‌ارتش‌وملت‌بزرگ‌اوکراین‌‌پوتین‌مریض‌وبا‌این‌تجاوز‌مرگ‌خودش‌وکمنیستای‌افراطی‌رابه‌جلو‌انداخت‌‌پوتین‌در‌ظلت‌وشکست‌بزرگی‌که‌ارتش‌ناتوان‌روسیه‌‌خود‌را‌خار‌ودر‌ظلت‌گرفتار‌کرد‌

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۱۸:۲۲

اسرائیل و ول کن پوتین بیا ایران خودمان آشتیتان میدیم.مثل اینکه نامه امام خمینی ع به گورباچف یادت رفت بازهم.

avatar

مرحبا پوتین همانطور که مجلس دومارا با ضرب مسلسل سر جایش نشنادی در مورد دیگران که خودشان واصالتشان را باخته آند مثل زلنسکی همسایه روسی تبار سر جایش بنشان .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۲۰:۴۶

کمونیست امکان داره روزی به حقیقت گمشده اش پیوندد ولی اسراییل تشنه خون مسلمان است و به حقیقت رسیده کافر حربی است خیلی خطرناکتر از کمونیست جاهل است پس فرق دارد چون امید بخش هست.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۲۲:۳۸

پوتین دموکراتیک ، خیرخواه ایران ، ناجی خاورمیانه ، پدر دلسوز قوم اسلاو در روسیه و اکراین ! چرا باید در شهر اشغال شده توسط جهودهاگفتگو کند ، او خودش اکراین را اشغال می کند ، بعد در یکی از شهرهایی که اشغال کرده ... اگر دلش خواست گفتگو می کند ... .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۲ ۲۲:۵۸

از کی اسراییل امده جزئ از ادمها

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۳ ۰۴:۴۵

دولت روسیه بخوبی میداند چکار میکند و پوتین بخوبی دارد جنگ را مدیریت میکند و راه های شکست دادن ناتو و اروپا خوب بلد است همه فکر میکنند همین فردا باید اروپا شکست بخورد و جنگ تمام بشود .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۳ ۰۷:۳۵

پوتین وطن پرست هست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۳ ۱۰:۴۷

بابا شمارا قسم میدم وخواهش میکنم دیگه شما بخاطر روسها واسرائیلی ها باهم بحث نکنید آمریکا و روسیه هر دو بااسرائیل دوست هستند منتها آمریکا رک و راست میگه و....اما ما بخاطر همسایگی نزدیک با روسیه وهزاردلیل مجبوریم همسایگی کنیم که اونم بطرف سردی داره پیش میره....سیاستمدار ها خودشون میدونن ماباید بفکر نان شب وخربزه مون باشیم ول کنید خواهشا