• یکشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400122217200

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس:

اختتامیه جشنواره رویش در شیراز برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره رویش در شیراز برگزار می‌شود

ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره  کشوری رویش دانشگاه پیام نور به میزبانی شیراز و با حضور مسئولان ارشد ملی و استانی برگزار خواهد شد.

محسن جاجرمی‌زاده یکشنبه ۲۲ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: مراسم معرفی و قدردانی از برگزیدگان این جشنواره کشوری روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور رئیس دانشگاه پیام نور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: این جشنواره محل رقابت دانشجویان فعال عرصه‌های مختلف دانشگاهی،کانون‌های فرهنگی ودانشجویی و جایگاه تمرین کار فردی و جمعی برای حضور در عرصه‌های مهم جامعه درآینده نزدیک خواهد بود.

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس خاطرنشان کرد: علیرغم شرایط کرونایی و عدم حضور فیزیکی دانشجویان با تشکیل شبکه های مجازی متعدد زمینه دریافت  ۴ هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فراهم شد که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

جاجرمی‌زادهذخاطرنشان کرد: در جشنواره رویش امسال فارس با ۱۱۷۰اثر، استان اصفهان با ۸۰۵ اثر، استان تهران با ۲۵۳ اثر، استان قزوین با ۱۷۱ اثر و استان خوزستان با ۱۵۱ اثر، بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

او اضافه کرد: امسال برای اولین بار شاهد ابتکاراتی در جشنواره رویش بودیم که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری سلسله نشستهای رویش شناسی با حضور نخبگان و برگزیدگان سالهای گذشته با هدف معرفی چهره‌های موفق کانونی جشنواره در زمان برگزاری جشنواره مهر و آبان ۱۴۰۰ و برگزاری جلسات همفکری با رویکرد تحول در آثار توسط کارگروه دانشجویی اشاره کرد.

جاجرمی‌زاده همچنین از برگزاری نمایشگاه آثار برتر به صورت مجازی پس از برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد ملی خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha