• یکشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400122217570
  • خبرنگار : 71594

راستینه: از حلقوم شیطانی مجامع آمریکاپرست فریادی در دفاع از کودکان مظلوم یمن نمی ‌شنویم

راستینه: از حلقوم شیطانی مجامع آمریکاپرست فریادی در دفاع از کودکان مظلوم یمن نمی ‌شنویم

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با هر جنگی در هر نقطه ای از جهان مخالف هستیم چرا که ملت‌ها برای ما مهم هستند.

به گزارش ایسنا، احمد راستینه در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما با هر جنگی در هر نقطه ای از جهان مخالفیم چرا که ملت‌ها برای ما مهم هستند. اما متعجب هستم که ۱۰ سال است از حلقوم شیطانی مجامع آمریکاپرست فریادی در دفاع از کودکان مظلوم یمن نمی ‌شنویم، اما ضجه و ناله نژادپرستانه آنها را در اوکراین با بوق‌ های رسانه ‌ای و شبکه‌ های دروغ پرداز مجازی مرتب می‌ شنویم.

وی افزود: فرزندان مظلوم ما را در جوار مرقد مطهر حضرت زینب (س) ترور می‌ کنند و کسی آن را محکوم نمی ‌کند، اما زمانی که جبهه مقاومت، پایگاه صهیونیستی را هدف قرار می ‌دهد، فریاد وامصیبتا سر می‌ دهند، مراقب باشید دوران بزن در رو تمام شده است، یکی بزنید هسته ‌های مقاومت در سراسر جهان ده ‌ها ضربه به شما وارد می‌کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌های رئیس جمهور خستگی‌ناپذیر ملت در تغییر رویکردها ظرف ۶ ماه گذشته در حوزه‌های مختلف سپاسگزاری کرد و گفت: رشد ۴۵ درصدی صادرات غیرنفتی در این ۶ ماه، توسعه روابط با کشورهای همسایه، سفر استانی هر ۱۰ روز یک بار رئیس جمهور و حضور در میان مردم، واکسیناسیون ملی، جدیت در مبارزه با زمین‌ خواری و آزادی سواحل، شفافیت در مجوزهای کسب و کار و تعهد در اجرای قوانین مجلس به ویژه گام بلند برای تولید انبوه مسکن و ده‌ها اقدام کارساز دیگر قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم تصریح کرد: چگونه می‌توان هشت سال بی ‌تدبیری دولت خسته ژنرال‌های اعتدالی را که همان رنگ عوض کرده‌ های اصلاحاتی هستند و کشور را در لبه پرتگاه اقتصادی و امنیتی قرار داد را فراموش کنیم. آیا ارزش پول ملی را این دولت به مرحله سقوط نرساند؟ تورم ۱۸۰ درصدی را بر مردم تحمیل نکرد؟ بدهی ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی را برای دولت به یادگار نگذاشت؟ مراقب باشید تیترهای رنگی و اقدامات زنجیره ‌ای مجلس را به خطای محاسباتی در حمایت از دولت قرار ندهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha