• دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400122318456
  • خبرنگار : 71576

آخرین وضعیت مصدومیت مدال آور بوکس/ اردوی تیم ملی تعطیل شد

آخرین وضعیت مصدومیت مدال آور بوکس/ اردوی تیم ملی تعطیل شد

طبق گفته سرمربی تیم ملی بوکس، میثم قشلاقی کتف خود را به تیغ جراحان سپرده است و اردوی بوکسورها نیز از امروز (دوشنبه) تعطیل می‌شود.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی بوکس ایران با توجه به برگزاری اردوها پیش از سال جدید، توضیح داد: به شدت بعد از انتخابی‌ها تمرینات پرفشاری را به مدت سه هفته پشت سر گذاشتیم و دائما نیز مسابقات درون اردویی برگزار کردیم تا ملی‌پوشان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. 

او درباره لغو اردوی مشترک با ارمنستان نیز توضیح داد: متاسفانه نیامدن تیم ملی ارمنستان به ایران به ضرر ما شد. البته لغو این اردو تقصیر خود ارمنستان بود چون ورزشکاران آن‌ها واکسن نزده بودند و وزارت بهداشت ایران هم آن‌ها را راه نداد. اردوی ما امروز تعطیل می‌شود و از شنبه ششم فروردین تمرینات دوباره استارت می‌خورد.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره احتمال برگزاری اردوی مشترک جدید نیز گفت: در حال رایزنی با یکی دو کشور خوب آسیایی و اروپایی هستیم. به احتمال ۹۰ درصد این اردوی مشترک در سال جدید برگزار خواهد شد.

استکی درباره مصدومان تیم ملی بوکس نیز گفت: بعد از انتخابی‌ها متاسفانه میثم قشلاقی از ناحیه کتف آسیب دید و هر چه زودتر عمل می‌کند تا اگر خدا بخواهد او را در بازی‌های آسیایی داشته باشیم. از آقایان صالحی‌امیری و دکتر نوروزی هم تشکر می‌کنم که برای عمل قشلاقی خیلی کمک کردند.  

او درباره عملکرد تیم‌های نوجوانان و جوانان نیز گفت: تیم ملی جوانان و نوجوانان در قهرمانی آسیا با سرمربیگری مهدی‌پور خوب عمل کردند و نمایندگان ایران مبارزه‌های خوبی انجام دادند. آبرومندانه کار کردند، حتی چهار پنج وزن ما به داوری باختند و برای کسب مدال‌ هم آن را از دل شیر بیرون کشیدند.

استکی در پاسخ به این سوال که چرا عملکرد تیم نوجوانان و جوانان نسبت به دوره قبل قهرمانی آسیا ضعیف‌تر بود؟ توضیح داد: متاسفانه فدراسیون درگیر حاشیه بود و این تیم با بیست روز اردو به اردن رفت. بازی تدارکاتی نداشتند و حاشیه‌ها خیلی اذیت کردند. مطمئن باشید آن‌ها در این مسابقات عالی بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha