• دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400122318472
  • خبرنگار : 50454

معاون فرهنگی بنیاد شهید:

پیام شهدا باید به نسل جدید منتقل شود

 پیام شهدا باید به نسل جدید منتقل شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت:در حیطه امور فرهنگی باید تلاش شود پیام شهدا به نسل جدید منتقل شود و فعالیت‌ها به سمت جوان محور بودن حرکت کنند زیرا این افراد بیشترین درصد جامعه را تشکیل می‌دهند.

محمدعلی فقیه ۲۳ اسفندماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سال ۵۸ فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و توجه به قشر ارزشمند ایثارگران در نظام جمهوری اسلامی ایران صادر شد که یک کار بسیار بدیع و نشانگر دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) بود بنابراین می‌توان گفت بنیاد شهید یادگاری امام خمینی (ره) محسوب می‌شود و باید تلاش شود خدمات آن به ایثارگران با موفقیت همراه باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به روز بزرگداشت شهدا در تاریخ ۲۲ اسفندماه، افزود: این روز در شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شد که کاری بسیار ارزشمند و فرهنگی بود زیرا در این ایام تمامی افراد به یاد شهدا بوده و ایثار آن‌ها را تکریم و مورد ستایش قرار می‌دهند البته ایثار یک موضوع ماندگار است و قدردانی از آن مختص تاریخ و روز خاصی نیست.

وی با بیان اینکه جانبازان شهدای مستمر هستند که اجر بالایی نزد خدا دارند، ادامه داد: خدمت‌گذار ایثاگران و خانواده‌های شهدا بودن از ارزش بالایی برخوردار است و باید افراد فعال در این حوزه نیز با عمل خالصانه و دقیق همچنین برخورد همراه با تکریم و عزت ارزش این خدمت‌گذاری را چندین برابر کنند.

فقیه عنوان کرد: تغییر افراد در پست‌های مدیریتی یک پیام با خود به همراه دارد مبنی بر اینکه باید در هر دوره مدیریتی نسبت به گذشته تحول و نوآوری به ارمغان آورده شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به روز جوان، تصریح کرد: در حیطه امور فرهنگی باید تلاش شود پیام شهدا به نسل جدید منتقل شود و فعالیت‌ها به سمت جوان محور بودن حرکت کنند زیرا این افراد بیشترین درصد جامعه را تشکیل می‌دهند بنابراین باید توجه ویژه به این نسل شود همچنین درخواست ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور نیز این است که با نوآوری در روش‌ها و عملکردها رابطه اقنایی با جامعه حاصل شود.

فقیه خاطرنشان کرد: طی هشت سال گذشته تحریم‌های شدیدی بر کشور ما اعمال شد که در دنیا بی‌سابقه است بنابراین لازم است در داخل کشور مانند دوران هشت ساله دفاع مقدس اتحادی شکل بگیرد و با وجود اینکه همچنان برخی مشکلات وجود دارد اما باید تلاش شود نیازهای ایثارگران تا حد توان تامین شود البته ممکن است توان برطرف‌سازی تمامی این نیازها موجود نباشد اما همواره باید در کنار این افراد بود و برای حل مشکلات آن‌ها تلاش شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha