• دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400122318497
  • خبرنگار : 50163

فرماندار ابهر:

اعتماد به جوانان کلید حل مشکلات کشور است

اعتماد به جوانان کلید حل مشکلات کشور است

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: اعتماد به جوانان کلید حل مشکلات کشور است.

احمد ذوالقدر ظهر امروز (۲۳ اسفندماه) در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان ابهر با گلایه از برنامه‌ریزان حوزه جوانان، گفت: باید موضوعات جوانان ریشه‌ای حل و فصل شود و اگر همه ارگان‌ها پای کار نباشند نمی‌توانیم در حوزه جوانان به موفقیتی قابل قبول برسیم.

وی با بیان اینکه وضعیت جوانان را خوب نمی‌دانم و این یک درد است که هنور نتوانسته‌ایم آن گونه که شایسته یک جوان است برای او برنامه‌ریزی کلان کنیم، ادامه داد: با برنامه‌ریزی صحیح برای جوانان آن‌ها به ادامه مسیر زندگی خود و گام برداشتن در مسیر توسعه کشور تشویق می‌شوند که اثرات این موضوع قطعا در جامعه نمود پیدا خواهد کرد.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی درست باید تلاش کرد جوانان به خواسته‌های حداقلی خود برسند، یادآور شد: جوانان سرمایه‌های بنیادی و ارزشمند هر جامعه هستند که به عنوان هدف و عامل برنامه‌های رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مورد توجه قرار می‌گیرند و با توجه به اینکه بیشترین درصد نیروی انسانی جوامع در حال توسعه را جوانان تشکیل می‌دهند، بنابراین در مطالعه و برنامه‌ریزی‌های توسعه، توجه و مطالعه این قشر خاص یک ضرورت مهم تلقی می‌شود.

ذوالقدر با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری «اعتماد به جوانان» را راه‌حل اصلی برای حل مشکلات کشور برشمرده‌اند، تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقل امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفتیم.

وی با یادآوری اینکه جوانان ایرانی در هر صحنه‌ای از دفاع‌مقدس تا انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی و میادین ورزشی همیشه خوش درخشیده‌اند و همین نشانه این است که جوانان به خوبی می‌توانند در جامعه نقش‌آفرین باشند، خاطرنشان کرد: همه مدیران در هر جایگاهی که هستند باید بدانند ارتقای سرمایه اجتماعی با استفاده از ظرفیت جوانان یک نیاز اساسی است و باید حل مشکلات جوانان در اولویت قرار گیرد و جوانان را در فعالیت‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha