• سه‌شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400122419155
  • خبرنگار : 71505

نرجس سلیمانی عنوان کرد:

لزوم پیگیری شهرداری تهران برای اختصاص بودجه نوسازی و حمل و نقل داخل شهری در بودجه ۱۴۰۱

لزوم پیگیری شهرداری تهران برای اختصاص بودجه نوسازی و حمل و نقل داخل شهری در بودجه ۱۴۰۱

یک عضو شورای شهر تهران در ارتباط با بودجه ۱۴۰۱ دولت گفت: این بودجه در نهایت در مجلس تصویب و برای تأیید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است که در بودجه سال آینده دولت ۵ ردیف ویژه برای نوسازی و حمل و نقل داخل شهری تأکید شده است که پیشنهاد می‌شود شهرداری تهران به آن دقت کنند و پیگیر این موضوع باشند.

به گزارش ایسنا، نرجس سلیمانی در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز گفت: این فرصت خوبی‌ است تا شهرداری تهران نسبت به تعمیر و بازسازی پله‌های برقی مستهلک در مکان‌های پرتردد اقدام کند.

وی در ارتباط با بودجه ۱۴۰۱ دولت گفت: این بودجه در نهایت در مجلس تصویب و برای تأیید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است که در بودجه سال آینده دولت ۵ ردیف ویژه برای نوسازی و حمل و نقل داخل شهری تأکید شده است که پیشنهاد می‌شود شهرداری تهران به آن دقت کنند و پیگیر این موضوع باشند.

در ادامه این جلسه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به تذکر مطرح شده از سوی نرجس سلیمانی گفت: این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد البته اخیراً وزارت کشور نیز اعلام کرده که قرار است دو هزار دستگاه اتوبوس تأمین و خریداری شود و داخل کشور مونتاژ کند و در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده قرار است یکهزار دستگاه از ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس واگذار شده به تهران واگذار شود که بنده دیروز تماس تلفنی با معاون وزیر کشور داشتم و اعلام کرد که هنوز شهرداری قرارداد مورد نظر را با وزارت کشور منعقد نکرده است. البته بنده پیگیری کردم و آقای زاکانی اعلام کرد که موضوع را اعلام کرده و به آقای فلاح برای پیگیری این مسئله، دستورات لازم را داده است؛ اما نکته‌ای که اینجا مهم است اینکه اگر دیر بجنبیم قاعدتاً این اتوبوس‌ها به سایر شهرها واگذار خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر یکهزار دستگاه اتوبوس جدید در اختیار سیستم حمل و نقل عمومی پایتخت قرار بگیرد که می تواند نقش موثری در حمل و نقل عمومی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha