• چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400122520286
  • منبع : نمایندگی اردبیل

کتاب انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل، برگزیده ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی شد

کتاب انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل، برگزیده ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی شد

ایسنا/اردبیل کتاب «نانوداروها و دارورسانی هوشمند» از تولیدات انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، رتبه برتر ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کرد.

 مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این کتاب توسط دکتر غلامرضا ابراهیم زاده رجایی، عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و ابولفضل زکاوت، احسان ندایی و هاشم رستمیان، به ترتیب از دانش آموختگان فعال رشته های شیمی دارویی، میکروبیولوژی و علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به رشته تألیف درآمده است.

مهران محمدی اظهار داشت: این کتاب در پنج فصل و 128 صفحه شامل مطالب جدید علم نانو در زمینه نانوداروها و دارورسانی هوشمند است تا علم نانو را در ساخت داروها و رسیدن دارو به محل هدف به عنوان یک فناوری جدید در دهه های اخیر در بین محققین و متخصصین مطرح نماید.

وی خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار و 75 محصول در حوزه فناوری نانو در آن رونمایی شده است.

مدیرمسئول جهاددانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام مسئولان این جشنواره، 936 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده بود که از این تعداد، 460 مقاله، 18 اختراع، 21 ابتکار و نوآوری، 22 تحقیق، 292 پایان نامه، 26 ایده، 18 طرح پژوهشی و دانش بنیان، 25 کتاب، 6 مرکز تحقیقات، 44 محصول و 4 مورد مرتبط بوده است.

محمدی، این موفقیت را به مجموعه جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تبریک گفت و اظهار داشت: مولفان این کتاب از چهره خوشنام حوزه‌های خود هستند و در آینده نیز در امتداد فعالیت‌های خود، کتاب دیگری منتشر خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha