• چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400122520415
  • خبرنگار : 50283

رئیس کمیته امداد بندرانزلی خبر داد

اهدای ۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان بندرانزلی

اهدای ۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان بندرانزلی

ایسنا/گیلان رئیس کمیته امداد بندر انزلی گفت: امسال ۴۳ مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال به نوعروسان شهرستان اهدا شده است.

واحد موحدی‌فر در حاشیه اهدای ۱۰ سری جهیزیه که در بزرگداشت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مجموع امسال ۴۳ مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندر انزلی اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز علاوه بر اهدای جهیزیه به نوعروسان، ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال نیز به ایتام شهرستان بندر انزلی اهدا شد، تصریح کرد: هر بسته معیشتی هزینه‌ای نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان داشت که این مبلغ با کمک خیرین و حامیان نیک‌اندیش کمیته امداد تامین شده است.

رئیس کمیته امداد بندرانزلی با اشاره به تعداد ۱۸۷۸ حامی در این شهرستان تاکید کرد: تعداد فرزندان ایتام ۸۳ و تعداد فرزندان محسنین ۲۰۳ نفر هستند که طی این مدت جمع درآمد اکرام از طریق کمک‌های خیرین بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی توزیع شده در ماه رمضان و ماه محرم به تعداد ۱۰۵۰ بسته با اعتبار سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال انجام شد، گفت: طی ۱۱ ماه امسال درآمد حاصل از کمک‌های مبتنی بر نیاز کمیته امداد شهرستان بندر انزلی بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال بوده است.

موحدی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۱۰ نفر بیمه شده شهری و ۲۴۳۹ نفر بیمه شده مکمل تحت پوشش کمیته امداد بندر انزلی هستند، تصریح کرد: ۱۳۷ بیمار خاص خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش خدمات کمیته امداد بندر انزلی هستند و در ۱۱ ماهه امسال در مجموع بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال برای هزینه درمانی مددجویان صعب‌العلاج و مددجویان عادی همچنین پرداخت حق بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی مددجویان هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha