• چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400122520610
  • منبع : نمایندگی مازندران

پیش بینی حجم گسترده ترافیک نوروزی در مازندران

پیش بینی حجم گسترده ترافیک نوروزی در مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: با توجه به حجم کم مسافرت ها در سال های گذشته به دلیل شرایط کرونایی، علیرغم اینکه ۲ محور اصلی استان هم اکنون دارای مشکل هستند، شاهد حجم گسترده ترافیک در محورهای اصلی مازندران خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اشاره به اینکه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) از ۲۰ اسفند در ستاد فرماندهی انتظامی استان راه اندازی شد، اظهار کرد: طرح های نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۸ فروردین ادامه خواهد داشت و در این خصوص تعاملات خوبی با سازمان ها و ادارات مرتبط انجام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بحث آزاد سازی سواحل با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و شرایطی که به این دلیل پیش آمد، می طلبد تا همه دستگاه ها همکاری های لازم را با پلیس در برقراری امنیت پایدار در سواحل داشته باشند.

میرزایی تاکید کرد: در اجرای طرح نوروزی، طرح ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها نیز برای برقراری امنیت و آرامش مردم در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به افزایش تصادفات درون شهری و برون شهری در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: با تقویت گشت های انتظامی و راهور سعی بر آن شد تا آمار تصادفات کاهش داده شود، ولی آنچه که مهم است نیازمند همکاری و مشارکت مردم برای ایجاد نظم ترافیکی هستیم.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه گفت: با توجه به وجود ۸۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان، سعی ما بر این است که مردم شادی و نشاط بیشتری را ارمغان سفر خود به استان مازندران کنند.

سردار میرزایی با تاکید بر اینکه ۲ مشکل اساسی در بحث تصادفات وجود دارد، تصریح کرد: مشکل زیرساخت ها و عدم استاندارد بودن محورها و همچنین بحث ایمن سازی خودروها از مشکل اساسی در بحث تصادفات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح عملیاتی ظفر در استان مازندران، اذعان کرد: تداوم اجرای طرح ظفر از سه ماه گذشته در شهرستان ها بصورت ۳ بار در یک ماه  اجرا می شود، دستاورد های خوبی از جمله دستگیری ۱۵۰۰ نفر از افراد دارای حکم جلب قضائی و ۱۳۱ نفر از اراذل و اوباش استان بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در اجرای طرح ظفر، دستگیری فروشندگان موادمخدر، سارقان و جمع آوری معتادان متجاهر مورد تاکید است، افزود: طرح عملیاتی ظفر تا پایان سال و سال آینده با قوت ادامه خواهد داشت و انتظار ما از مردم رعایت هشدارهای انتظامی برای پیشگیری از سرقت است.

میرزایی در پایان با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و حلول سال نو، ضمن تبریک ایام به همه شهروندان، گردشگران و هم استانی های مازندرانی خاطرنشان کرد: پلیس با شعار نوروزی «پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری» به استقبال بهار می رود و از مردم شریف استان و شهروندان گرامی انتظار است، با رعایت قانون و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha