• پنجشنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400122621134
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان:

برخورد دستگاه قضایی با افراد متخلف در ادارات برای مردم امید آفرین است

برخورد دستگاه قضایی با افراد متخلف در ادارات برای مردم امید آفرین است

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعلام برخورد دستگاه قضایی با افرادی که در سازمان و ادارات تخلف می‌کنند برای مردم امید آفرین است تصریح کرد: در این برهه از زمان که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند سازمان‌های بازرسی و ناظر علاوه بر بررسی کیفیت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایسنا- آیت الله مصطفی محامی در نشست رییس قوه قضاییه با علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و اقشار مختلف مردم با بیان اینکه قوه قضاییه اقداماتی را شروع کرده که امیدآفرین بوده است گفت: مردم انتظار دارند که قوه قضاییه ملجا و پناهگاه آنان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان با شرایط خاص پرونده‌های فراوانی تشکیل می‌شود که مقداری بر اساس سنت جاری با جلسات صلح و صفا و سازش به سامان می‌رسد

وی افزود: پرونده‌های مطرح است در بین مردم که تخلف در فلان سازمان و اداره انجام شده و باید مشخص شود که اگر تخلف بوده و یا تبرئه شده باید اعلام شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخورد با متخلفان باید بازدارنده باشد تا دیگران دنبال این رویه نروند گفت: با تخلف باید در هر سطحی برخورد جدی شود تا در بین مردم سوءتفاهم ایجاد نشود.

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت اسلامی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تنگه احد ایران اسلامی است.

وی افزود: اقدامات رییس قوه قضاییه برای ایجاد تحول در این قوه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: محورهای اساسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ارتباط با متن مردم است که سفر رییس قوه قضاییه به سیستان و بلوچستان در راستای تحقق این امر است.

وی بر استفاده از نیروهای جوان و مستعد در قوه قضاییه تاکید کرد و گفت: حضور نیروهای جوان و مستعد در این قوه می تواند راهگشا در پیشبرد امور باشد.

مولوی سلامی تصریح کرد: ورود دستگاه قضا به مساله راههای استان که یک بانده و به سبب ترانزیت از ترافیک بالایی برخوردار هستند و تاکنون افراد زیادی در تصافات کشته شده اند بسیاری ضروری است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان ادامه داد: معضل حاشیه نشینی یکی از مهمترین معضلات این استان است که ورود جدی دستگاه قضا را می طلبد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha