• پنجشنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400122621226
  • خبرنگار : 50455

کمیته ها و کارگروه های ویژه خدمت به زائرین تشکیل شد

 کمیته ها و کارگروه های ویژه خدمت به زائرین تشکیل شد

ایسنا/قم معاون پژوهش، توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه آموزش و پرورش قم همواره برای انجام ارائه خدمات به زائرین استان پیشقدم بوده است، گفت: این توفیقی بس خطیر و ارزشمند است و ما به خود می بالیم که از فرصت تعطیلات نوروزی برای خدمت به هموطنان به نحو شایسته استفاده نماییم.

سهراب مقدمی معاون پژوهش، توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه بوِیژه فرارسیدن نیمه شعبان المعظم و سالروز میلاد حضرت مهدی (عج)  گفت: با نزدیک شدن به سال نو هجری شمسی که ایام بسیار مبارک ایران و ایرانیان است استان قم و شهر حضرت معصومه سلام الله علیها میزبان مسافرانی خواهد بود که سال نو هجری شمسی خود را می خواهند در کنار خواهر خورشید هشتم آغاز کنند که این مهم برای مجاورین حضرت معصومه سلام الله علیه فرصتی بسیار زیبا و ارزشمند است.

وی تصریح کرد : در آموزش و پرورش استان قم تمام تلاش خود رابرای خدمت به زائرین به کار گرفته ایم و با تشکیل ستاد های مختلف در نواحی چهار گانه نسبت به این مهم  اقداماتی نیز انجام گرفته است.

معاون پژوهش، توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان، بیان کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری برای برنامه ریزی های دقیق و انجام خدماتی در شأن مهمانان نوروزی و با عنایت به شرایط وِیژه کرونایی  جلساتی را با همکاران در راستای آمادگی پذیرایی از مهمانان و زائرین برگزار کرده ایم که نتایج خوب و رضایتمندی را علی رغم فرصت محدود در بر داشته است.

وی افزود: امیدواریم ما حصل این جلسات تقویت  هر چه بیشتر ارائه خدمات به زائرین باشد.

مقدمی گفت: در راستای مصوبه استانی ستاد مبارزه با کرونا مقرر گریدید با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی نسبت به پذیرش مسافرین اقدام گردد که آموزش و پرورش استان تاکنون حدود ۲۶۵ مدرسه در قالب تقریبی ۲هزار و ششصد کلاس  را با امکانات اولیه و ضروری آماده نموده است.

وی ایجاد نمایشگاه های مختلف فرهنگی و معنوی، تهیه بروشورهای مرتبط با مهدویت و ایام و اعیاد شعبانیه و ماه ضیافت الهی، بنرهای تبلیغی و ترویجی شعائر معرفتی بوِیژه مهدوی با عنوان به عشق مهدی همراهیم، نصب دستگاه های ایمنی و کپسول های آتش نشانی، چگونگی پذیرش زائرین غیر فرهنگی، برگزاری جلسات ویژه سرایداران و توجیه آنان در تکریم شایسته زائرین، تشکیل جلسات متعدد با روسای کمیته های اصلی و فرعی ستاد را از دیگر اقدامات قابل توجه ستاد عنوان کرد و اظهار داشت: اعضای ستاد در اولین روز از سال جدید با بسته های فرهنگی  و هدایایی معنوی و بروشورهای تبلیغاتی از میهمانان و زائرین کریمه اهل بیت (س) اسقبال خواهند کرد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پایان سخنان خود با بیان اینکه توفیق خدمت گزاری به زائرین کریمه اهل بیت سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران اقدامی بس خطیر و ارزشمند است ابراز امیدواری کرد با انجام خدمات شایسته بتوان رضایت کامل زائرین در استان را فراهم نمود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha