• جمعه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1400122721539
  • خبرنگار : 71467

ارتباط یارانه ۱۵۰ هزار تومانی با سهام عدالت

ارتباط  یارانه ۱۵۰ هزار تومانی با سهام عدالت

بعد از واریز یارانه نوروزی ۱۵۰ هزار تومانی به گروه‌های هدف، برخی از عدم واریز آن برای تعدادی از اعضای خانوار و مبهم بودن جریان پرداخت خبر دادند، این در حالی است که پرداخت این مبلغ فقط برای یارانه بگیران معیشتی که سهام عدالت دریافت نمی‌کنند، انجام شده است.

به گزارش ایسنا، در ۲۵ اسفندماه، سازمان هدفمندی یارانه‌ها از پرداخت رقم ۱۵۰ هزار تومانی به ازای هر نفر بین چهار دهک پایین و برخی گروه‌های هدف خبر داد که واریز برای حدود ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سرپرست خانوار صورت گرفت. این پرداخت با دستور رئیس جمهوری در آستانه نوروز انجام شد.

اما بعد از واریز  این یارانه نوروزی، برخی خانوارهای یارانه‌بگیر  در مورد مبلغ دریافتی معترض بوده و از اینکه چرا برای تمامی افراد خانوار مشمول دریافت نشده و یا اصلا دریافتی نداشته‌اند، گله کردند. در مواردی اعلام شد که مثلا  در خانوار ، دو نفر  ۱۵۰ هزار تومان را دریافت کرده و برای تعداد دیگر پرداختی صورت نگرفته است.  

این که جریان پرداخت یارانه ۱۵۰ هزار تومانی و اختلاف در پرداخت‌ها چیست، از سازمان هدفمندی یارانه‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و توضیحاتی به ایسنا ارائه شد.

ماجرا از این قرار است که از بین ۶۷ میلیون نفر که در هر ماه یارانه میعشتی دریافت می‌کنند، بسته عیدی ۱۵۰  هزار تومانی دولت فقط به کسانی اختصاص پیدا کرده که  سهام عدالت دریافت نمی‌کنند، به عبارتی معیشتی بگیران به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ کسانی که سهام عدالت می‌گیرند و کسانی که این سهام را دریافت نمی‌کنند؛ در این بین گروه هدف افرادی هستند که سهام  عدالت دریافت نمی‌کنند ولی حتما در لیست یارانه معیشتی قرار دارند.

در این شرایط ممکن است در یک خانواده مثلا سرپرست خانوار به همراه دو نفر  سهام عدالت دریافت کنند اما سایر اعضا سهام عدالت نگیرند، از این رو در این خانواده،‌ رقم ۱۵۰ هزار تومانی فقط برای کسانی که سهام عدالت دریافت نمی کنند، پرداخت شده است و اگر کسی در همان خانواده  سهام عدالت می‌گیرد، مشمول پرداخت این عیدی نبوده‌ و ۱۵۰ هزار تومان هم برای او واریز نشده است.

 طبق بررسی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها،  از ۶۷ میلیون نفر دریافت کننده یارانه معیشتی، ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر سهام عدالت دریافت نمی‌کنند که در عیدی ۱۵۰ هزار تومانی مشمول بوده‌اند و برای آنها واریز انجام شده است.

این در حالی است که طبق آخرین اعلام وزیر اقتصاد در پرداختی که اخیرا برای سهام عدالت صورت گرفت، حدود ۴۵ میلیون نفر دریافتی داشته اند.

ممکن است پیامک بانک نیامده باشد،چک کنید

 این مساله نیز وجود دارد که  برای برخی سرپرستان خانوار، از سوی بانک  پیامک واریز  ارسال نشده باشد که باید سرپرست خانوار آن را چک کرده و استعلام بگیرند که آیا واریز صورت گرفته است یا خیر.

سوال‌ها را در پورتال سازمان هدفمندی یارانه ها کامنت کنید

از سوی دیگر افرادی که در دریافت  مبلغ ۱۵۰ هزار تومانی مشمول می‌شوند اما واریزی برای آنها صورت نگرفته و یا هر مساله دیگری وجود دارد می‌تواند با مراجعه به پورتال سازمان هدفمندی یارانه‌ها، سوالات خود را مطرح کرده و کامنت بگذارند که از سوی این سازمان بررسی و به آنها پاسخ داده خواهد شد.

لازم به یاد آوری است که در حال حاضر  در بیستم هر ماه مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر یک از اعضای خانوار و برای حدود ۷۸ میلیون ایرانی یارانه نقدی پرداخت می‌شود که از سال ۱۳۸۹ و با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در دستور کار قرار دارد. همچنین در دهم هر ماه یارانه معیشتی برای حدود ۶۷ میلیون نفر از یارانه بگیران نقدی  پرداخت می‌شود که مبلغ آن به تناسب اعضای خانوار بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان متغیر بوده و از آبان ماه ۱۳۹۸ و با افزایش قیمت بنزین واریز می‌شود.

یارانه ۱۵۰ هزار تومانی جدا از این دو پرداخت است و دولت در بهمن‌ماه نیز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رقم ۱۰۰ هزار تومانی برای حدود ۳۲ میلیون نفر در چهار دهک پایین پرداخت کرده بود.
         
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۴:۰۵

به من نه یارانه نوروزی دادن و نه سهام عدلت و نه کمک معیشتی. من بیکارم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۱۵:۲۲

خانواده من پنج نفرس که فقط خودم سهام عدالت دارم. یارانه معیشتی هم میگیریم. اما ۱۵۰ تومن واسه چهار نفر دیگه واریز نشده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۴:۱۶

میخواستم بدونم چرا برای من یارانه معیشتی ماهانه 250000 ریال واریز میگردد ومن بی یک نفر هستم و خودم سرپرست خودمم؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۴:۴۰

شاید حق مارا به شما میدن به ما هیچ وقت معیشتی ندادن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۴:۳۷

به ما تابه حال هیچ معیشتی ندادن مستاجر هستیم دوتا بچه کوچیک داریم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۶:۰۹

با سلام ما پنج نفر هستیم چرا فقط 150هزار تومان واریز کردین تو را خدا بررسی مجدد کنید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۰۰:۵۷

خانواده ۵ نفره هستم فقط ۳۰۰ هزار بابت یارانه نوروزی به ما داده اند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۵:۱۵

ما سهام عدالت اصلا نداریم یارانه معیشتی دریافت میکنیم . برای ما واریز نشده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۵:۵۶

سلام من خودم دا ای ۴فرزندم و بیمار وبیماری هستم‌.ما از دهک اول جامعه هستیم،الان به ما عيدی ندادند، الان بخاطر همین موضوع با چه پولی برای ۴فرزندم لباس شب عید تهیه کنم‌،آقای رئیس جمهور محترم ما به غیر خدا کسي را نداریم، شما کمکمان کنید..

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۶:۳۰

مایک خانواده چهارنفره هستیم که فقط خودم که سرپرست خانواده هستم سهام عدالت گرفتم ولیکن باتوجه به عدم دریافت سهام عدالت مابقی اعضا خانواده بایستی دیروز هرنفر۱۵۰هزاریعنی ۴۵۰هزاربه حساب سرپرست واریزمی شدکه متاسفانه واریزصورت نگرفته است لطفا علت روبررسی ونتیجه اعلام گردد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۶:۳۸

بورس را درست کنید مردم بسیار بسیار شدیدا از دست بورس به تنگ آمده اند پول مایحتاج زندگی شان را دربورس گذاشته اند الان برای زندگی چه کنند؟مردم را درک کنید هی اصلا سود نمی خواهند هی خالص پول شان را می خواهند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۶:۴۳

مردم از دست بورس بسیار بسیار شدیدا بدبخت شده اند آقای رئیسی وآقای وزیر اقتصاد بورس را درست کنید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۶:۴۰

آقای رئیسی عیدانه به هر نفر برای سال نو 150هزار تومان بده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۶:۴۴

سود سهام مردمو کامل ندادن اینطور که معلومه سود سهامو دادن یارانه نوروز به اینخاطر ناقص ریختن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۰۰:۱۹

سلام‌خسته‌نباشیدعیدتون‌مبارک‌من‌وزن‌وبچه‌ام‌هیچگونه‌‌سهام‌عدالتی‌دریافت‌نمی‌کنم‌اماهیچگونه‌واریز‌عیدی‌نداشته‌ایم‌وراننده‌تاکسیم‌‌ممنون‌میشم‌پیگری‌بشود

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۷:۳۵

سلام من و دخترم هم این 150هزار تومان رونگرفتیم در صورتی که من و دخترم هم سهام عدالت نداریم و من هم خانه دار هستم لطفاً بررسی کنید ممنون میشوم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۷:۴۷

سلام برای ما چرا هیچی واریز نشده خواهشن پیگیری کنید یا به همه بدید یا به هیچ کس ندید به بعضی ها ماشین خانه کار دارن میدن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۸:۲۵

یا سلام من تک نفر هستم نه بهم سود سهام ریختن نه ۱۵۰معشیتی حقوقی هم نمیگیرم کار هم ندارم خرجیم فقط از طریق همون یارانه است چرا اخه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۸:۴۸

بابا چرا نمیگیرین میگه هر کسی سود سهام عدالت گرفته شاملش نشده و هر کس سود گرفته شاملش نشده و اگر کسی هیچ کدام از این سود و صد پنجاه را نگرفته به سایت هدفمندیارانه مراجعه کنه.این عین عدالت هست و جای بحثی نیست.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۰:۰۷

ما یک خانواده چهارنفره هستیم که یارانه معیشتی دریافت میکنیم ولی خودم وهمسرم سهام عدالت داریم. دوفرزندم سهام عدالت ندارند. چرا یارانه نوروزی فقط 150تومن واريز شده. اگر بناهست برای کسانی که سهام عدالت ندارندواریزشودباید300تومن واریزمیشدیا اگرتمام افرادخانواده شامل دریافت باشندبایدمبلغ 600تومن واریزمیشدنه 150تومن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۰:۱۲

چرا سودسهام عدالت 532هزارتومنی برای افرادمتفاوت ریخته شده. مثلا برای من 488تومن وبرای برخی حدود530تومن.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۰:۵۳

برای اونای ک نریختن باید چکار کنن چرا این کار با مردم می کنین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۱:۱۴

نه سهام عدالت داریم. نه 150 هزار تومان دادن. من کارگر مغازه میوه فروشی هستم. ولی یه مشتری داریم تو شرکت سیبک سازی سرپرست یکی از خط تولید هاش هست که ۱۰ میلیون درامد داره به اون واریز کردن ۱۵۰ رو

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۱:۵۹

نه سهام عدالت داریم نه به ما یارانه 150 پنجاه تومان ندادن ا

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۲:۰۲

من و خانواده ام سهام عدالت نمی گیریم برای ما هم ۱۵۰هزارتومن را بریزید من یک ساله که بیکارم و درامدی ندارم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۲:۱۰

به مانه سهام عدالت دادن نه کمک معیشتی نه یارانه نوروزی

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۲:۴۳

سلام عزیزان خسته نباشدکن خانم مطلقه هستم اماچه فایده فقط ماهانه یخورده کمک میکنندوبرای زندگی خیلی مشکل دارم تحت پوشش کمیته هم هستم ویک پسر ۴ساله دارم توروخداکمکم کنیدمستاجرم هستم عیدم نزدیکه اماهیچی برای بچم نخریدم خجالت زدش هستم توروخدابدادم برسیدممنون

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۱ ۰۹:۰۶

برای من اسفند1400نفری 150تومن واریزشده ایااین پول سودسهام عدالت میباشد

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۳:۰۲

سلام ، ما 4 نفریم هیچ کدوم سهام عدالت نداریم ، ولی این 150 هزار تومان برای ما واریز نشده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۳:۰۲

سلام من ۵ نفر بودم وقت برای سرپرست واریز کرده از یارانه عیدی ۱۵۰ هزار دیگه خبری نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۳:۱۱

برایم نه عید نه معیشتی نه ۲۲بهمن هیچی برایم نریختن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۳:۲۱

سهام عدالت به دهک‌های بالا دهم و نهم وهشتم جامعه اختصاص یافت و همه افراد غنی که سهام عدالت داشتند سود گرفتند و میگیرند در حالیکه عیدی ۱۵۰ هزارتومانی به افراد جا مانده به شرط و شروطی پرداخت شد که خیلی‌ها که واقعا مستحق بودند چشم به راه ماندند .این است عدالت ؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۳:۵۹

با سلام اینجانب مجرد پنجاه و یک ساله و سرپرست برادر معلول ام هستم که از بهزیستی تا حالا هیچی ندیده ام فقط با یارانه و کمک برادرم مدارا کردم کلا از نگاه شما و در واقع از دهک یک هم پایین هستیم، سهام عدالت چه ربطی به عیدی دولت دارد خجالت بکشید فقط

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۰۰:۳۹

سلام. بنده سهام عدالت ندارم. یارانه معیشتی ندارم. 150000 هزار تومان هم پرداخت نشده. میخواستم دلیلش رو بدونم. با تشکر از زحمات شما .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۰۱:۵۳

من یک مستاجرم و4تافرزنددارم ویارانه 150تومانی برای2نفرریختن ایابرای بقیه افرادخانواده میریزند یانه

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۰۳:۰۱

برای ما هم ۴ نفر هستیم و مستاجر چیزی واریز نشده سهام عدالت هم نداریم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۰۳:۵۳

سلام دوفرزندمن سهام عدالت ندارندیکی از آنها عقده یارانه ۱۰۰و۱۵۰رابرای آنهاواریزنکرد ه اید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۰۸:۵۵

دمتون گرم عجب عدالتی به مانه معیشتی میدن نه عیدی نوروزنه سهام عدالت شوهرم راننده است اما به بزرگواران به آقازاده ها،به فرهنگیان محترم،به پزشکان،به تاجرهاو...میدهندبه قول خودشونم حقشونه پول یه وعده رستورانشون میشه.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۰۹:۳۵

سلام ما که دهک چهارم هستیم چرا 150 هزار تومان برای ماواریز نشد

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۵ ۱۵:۰۶

سلام به من هم سود سهام نداد.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۱۰:۱۷

سلام ماخانوارچهارنفره هستیم ولی فقد۱۵۰تومن یارانه نوروزی واریزکردن وازسهام عدالت فقد۳نفردادن شماقضاوت کنید

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۱۰:۲۵

برای منم متاسفاته واریز نشده نه برای من نه برای خانومم درامدمون هم خیلی کم هستش چرا ندادن نمیدونم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۱۲:۲۴

چرا عیدی ۱۵۰ تومانی رو به ما ندادن . نه معیشتی داریم نه کار ثابت نه بیمه😕

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۱۲:۴۴

سلام من غفاری هستم من یارانه بگیریم وسلامت عدالت ندارم ولی عیدی ۱۵۰هزارتومنی نریختن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۱۲:۴۷

با سلام خانواده من ۴ نفر سهام عدالت نداریم فقط به ۳نفر واریز شده سهم نفر چهارم کجاست.تلفن ستاد یارانه هم صدای ضبط شده است که اصلن کسی جواب نمیده یه شماره اعلام کنید تا ما بتونیم پیگیری کنیم.با تشکر

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۱۸:۵۸

سلام .خانواده ما ۳ نفره است یارانه کمک معیشتی میگیریم ‌وسهام عدالت ندارم فقط شوهرم داره چرا برامون فقط ۱۵۰ واریز شده مگه به هر نفر ۱۵۰ نباید تعلق بگیره؟خیلیا رو میشناسم که سهام دارن وبهشون ۱۵۰ تعلق گرفته

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۱۹:۳۲

سلام ما یه خانواده ۴نفره هستیم یارانه ۲۲بهمن هم بهمون ندادند ولی ۴۵۰یارانه ۲۵ اسفند برامون واریز کردن میخوام بدونم چرا برای یه نفر دیگه مون واريز نکردن ۰

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۲۰:۱۷

شما روبه خدا خدا پیگیری کنید دستم به جایی بند نیست روستاییام برای پسرم که سهام نداره ۱۵۰ تومان رونریختن دهک پاییینم دسم به جایی بندنیست

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۲۰:۲۰

براپسرم که سهام نداره نریختن روستایی ام دهک پایین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۸ ۲۳:۴۴

سلام من و همسرم سهام داریم اما برای ۲ تا بچه هام ندادن ۱۵۰ تومن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۰۰:۱۳

چرا یارانه ۱۵۰ هزار تومانی به خانواده ما تعلق نگرفته

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۰۱:۰۴

پول من واریز نشده نیاز دارم چه کار کنم از دهک پایین هستم

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۰۴:۵۰

ب خداقسم این ظلمه عدالت نیس۳۵سالمه مجردوبیکارم تاحالانه یارانه معیشتی گرفتم،نه سهام عدالت ونه۱۵۰عیدی برعکس من کسایی هستم همه ی ایناروگرفتن

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۰۸:۳۷

تکلیف کسانی ک سهام عدالت نگرفتن و عیدانه واریز نکردن چیه؟

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۱۳:۲۴

سلام من و هیچ کدام از افراد خانوادم سهام عدالت نداریم و سود سهام دریافت نمی کنیم و از طرف دیگر هم این عیدی 150 هزار تومانی هم برای هیچ کدام از ما واریز نشده است چرا؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۱ ۰۷:۵۰

سلام عیدی یارانه برای دونفر از اعضای خانواده نریختن که سهام عدالت ندارند

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۱۳:۴۲

سلام ماهم 6 نفریم سهام عدالت نداریم اما هیچی ندادین

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۱۴:۰۳

من خیلی کسایی میشناسم که هم سهام عدالت واریز شده هم یارانه 150هزارتومانی ولی ما یارانه 150هزارتومانی واریز نشده

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۱۵:۲۹

با سلام بنده سود سهام عدالتم را گرفتم ولی چهار نفر عائله تحت تکفل بنده که سهام عدالت ندارند یارانه ۱۵۰هزار تومانی را دریافت نکرده اند. لطفا پیگیری نمایید.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۱ ۱۰:۲۶

سلام برام واریز شد دوباره برگشت چرا منی جاماندکان سهام هستم دلیلش را ندانستم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۱ ۱۱:۰۷

سلام دوتااز بچه های من سهام نمی گیرند ولی فقط۱۵۰ ریخته شد ومعیشتی دریافت می کنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ ۰۰:۲۱

من سرپرست یک خانواده پنج نفره هستم که فقط خودم سهام عدالت دارم و این یارانه 150هزار تومانی یا عیدی دولت به سایرین به چهار نفر باقیمانده از خانواده من تعلق نگرفته یعنی600هزار تومان چرا برای ما واریز نمیشود از چه طریقی باید پیگیری کنیم یه فکری به حال ما بکنید؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۱۵:۲۱

با سلام مبلغ 150 هزار تومانی به فرزند اینجانب محمد باقر سلیمانی بنام سانای سلیمانی که سهام عدالت ندارد واریز نشده است.شماره موبایل

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۲۰:۴۵

من.سهام.عدالت.ندارم.ولی.۱۵۰۰۰۰.هزار.تومان.را.دریافت.نکردهام

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۹ ۰۱:۵۰

من خانواده ۷نفری هستم برایم یارنه عوارض شده ۴۰۰هزارتومانج

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۹

یارانه ۱۵۰ هزار تومانی دیگه تعلق میگره برای کسایی که سهام ندارند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۰۷:۴۳

سلام من هم عیدی آقای رییسی در یافت نکردم من هیچ ندارم فقط یه موتور دارم پیک کار میکنم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۵ ۱۵:۰۶

سلام شوهرم سربازه ولی یارانه معیشتی نمیدن.سهام عدالت هم من و دخترم نداریم بازم یارانه معیشتی ندادن چکارکنیم؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۵ ۲۳:۰۸

من خانواده پنچ نفره هستم نه یارانه دارو نه سهام این عیدی هم ندادن برای نون شبم محتاجم این چه قانونی است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۰۹:۴۲

سلام والا برا ماهم واریز نکردن این چه کاریه خودمون مستاجر هستیم رهدا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۷ ۱۴:۱۹

سلام ما اصلا هیچ یک ازیارانه هارو دریافت نکردیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۳:۲۲

پسچرا برای ما واریز نکردن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۵:۰۰

سلام روزتون بخیر من سهام عدالت ندارم به من 150 هزار و واریز نکردن علت این کا چیه به کجا ما باید مراجعه کنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۱۹:۲۷

چرا به خانواده ما غیر از یارانه و معیشتی معمول که شامل ما می‌شود دیگر معیشتی که دولت میدهد . نمی دهند سهام عدالت هم نداریم لطفآ برسی کنید؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۱:۴۴

برای ماهم واریز نشد تازه همسر من جزبیماران سرطانی هستن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۰۹:۳۷

سلام برای ما واریزنشده هم جامانده سهام عدالت هستم و هم زندانی هستم یازده سال هست درزندان تحمل حبس میکنم وچندروزه مرخصی امدم برای واریزنشده میخواستم تحتپوشش کمیته امدادباشیم نامه گرفته برای کمیته امداد هنوزسه ساله خبری نشده ازکمیته انجمن حمایت ثبت نام کردیم دو سه خبری نشده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۹ ۱۰:۴۸

سلام ماهم چیزی نگرفتیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۰۲:۳۴

باسلام من که سهام عدالت ندارم چرا یارانه ۱۵۰هزارتومن ماه مبارک رمضان به حسابم واریز نشد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۳۰ ۰۲:۳۴

باسلام من که سهام عدالت ندارم چرا یارانه ۱۵۰هزارتومن ماه مبارک رمضان به حسابم واریز نشد