• جمعه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400122721616
  • خبرنگار : 71663

پسکوف: اظهارات بایدن، "اهانت شخصی" به پوتین است

پسکوف: اظهارات بایدن، "اهانت شخصی" به پوتین است

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز جمعه بار دیگر به اظهارات بایدن درباره پوتین واکنش نشان داد و گفت، اظهارات بایدن در حال تبدیل شدن به اهانت شخصی به پوتین است.

به گزارش ایسنا، به نقل ازاسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: "ما اظهاراتی می شنویم که در واقع توهین شخصی به رئیس جمهور پوتین است. این اظهارات در واقع هر روز از سوی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مطرح می شود."

وی در این خصوص که آیا کرملین توهین بایدن به پوتین را پیش زمینه‌ای برای قطع روابط دیپلماتیک با ایالات متحده می داند یا خیر، گفت: "با توجه به عصبانیت آقای بایدن، خستگی و گاهی اوقات فراموشی او که منجر به اظهارات پرخاشگرانه می‌شود، ارزیابی تندی نخواهیم داشت تا تهاجم و خشونت بیشتری برانگیخته نشود."

سخنگوی کرملین گفت، اظهارات بایدن در مورد پوتین "غیرقابل قبول" بود و رئیس جمهور کشوری که کشورهای دیگر را بمباران کرده است حق چنین اظهاراتی را ندارد.

وی یادآور شد که ایالات متحده بمب‌های اتمی را روی "کشوری که قبلاً شکست خورده بود" انداخت که هیچ دلیلی نداشت این کار را انجام دهد.


سخنگوی کرملین تاکید کرد: "رئیس جمهور چنین کشوری به هیچ وجه حق چنین سخنانی را ندارد. این اعتقاد عمیق ماست."

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیشتر گفته بود که رئیس جمهور روسیه را "جنایتکار جنگی" می داند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۶:۱۱

آخی! به نظر شما الان روسیه که اکراین رو روی سر مردمش آوار کرده داره به اکراین اهانت میکنه؟! یا داره با زندگی مردم اکراین بی ادبانه برخورد میکنه؟!

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۲۲:۲۶

کشوری که قبلاً شکست خورده بود. ،اگه جنایت بمب باران اتمی آمریکا نبود،که حالا ژاپن و دوستانش چیزی از روسیه نذاشته بودن که اینجوری تو زر زر کنی،جنایت کار قرن ۲۱. جرئت نداری به بایدن چیزی بگی چون اراده کنه ناتو چیزی از مسکو باقی نمیذاره. اوکراین آچمزتون کرده،آمریکا که جای خود داره.